2010. augusztus 22., vasárnap

Felfordulas-nem csak a szobamban...

Hol is kezdjem???
Talan a tomor reszletekkel??:)
Mar csak 3-at kell aludnom es jo baratnom Szilvi Skociabol megerkezik NY-ba!!:) Este 8-kor landol ami azt jelenti,hogy miutan befejezem a munkat indulok hogy talalkozzak vele a JFK repteren. Juhuuu!! :)
Sok napja sajnos nem lesz NY-ban de sebaj, talan Californiaban is jol fogja majd erezni magat:)
6 nap mulva, azaz szombat reggel 6 orakor utnak indulunk San Fransiscoba!!:)
Csilli (a szomszed utcabol), Dori (Washington DC-bol), Teo (Csilli baratnoje Magyarorszagrol), Szilvi (magyar-skot baratnom) es en vagunk neki az utnak. Tervunk, hogy par nap san fransiscoi varosnezes utan kiberelunk egy autot, levezetunk Los Angelesbe, s ott ismet par nap eltoltese utan busszal tovabbmegyunk Las Vegasba... es ha mar ott vagyunk, megnezzuk Grand Canyon-t is. :)
Szept. 6.-an, azaz 15 nap mulva minden gepre ulunk... s szinte mindenki masfele veszi az utjat. Csilli NY-ba, Szilvi Skociaba, Teo Magyarorszagra, Dori es en pedig Hawaii szigetere indulunk. 6 egesz ejszakat toltunk Honolulun, majd szeptember 13.-an ujra gepre szallunk es ket atszallassal ismet vissza NY-ba! Ha mindezt meg tudjuk tenni gep lekesese nelkul, 14.-en mar Brooklyn utcait rojjuk es 24 nap mulva azaz szept. 15.-en Dorival ismet ugyan arra a gepre szallok es irany Becs!!! Dori ismet gepet valt es Budapestre megy, ha minden igaz en ott leszallok es par kedves csaladtagom eljon ertem.... Ugye??:)
Ha nem lesz ott senki visszajovok NY-ba!! :P
Meg mindig nem tudom elhinni milyen hamar elrepult ez az ev!! Ennyi??? meg 24 nap es vege az egy eves kalandturamnak??
Mult heten volt 3 szabadnapom igy erot vettem magamon es konnyes szemekkel kinyitottam a nagy szekrenyem, ahol a borondjeim tartom. Az osszes ruham 2 egesz borondbe pakoltam (egyet mar hazakuldtem egy honapja) a tobbi kacat, cipo, taska-ra pedig meg van egy ures nagyborond. Ezt a heten tervezem elpakolni. A szobam ugy nez ki mint ahova villam csapott, es egy kicsit lelkileg is igy erzem most magam... szanaszet minden, de tudom amint megtortent a valtas es ujra belakom kis kuckom Budan mar en is helyre fogok allni :)
Most hogy kicsit felboritottam a szobam rendjet es meghaborgattam a szekrenyeimet... tudjatok mennyi egerkakit talaltam mindenhol??? En pedig mar azt hittem, hogy nyarra kikoltoznek es kicsit orultem,hogy mar "csak" csotanyaim es szazlabuim vannak. Hat nem ugy nez ki :)
Ma reggel egy sikoltasra ebredtem. Anyuka reggel lejott a konyhamba es mint utolag kiderult egy egeret talalt a csapdaban... kicsit megijedt :) De meg jo hogy nem en talaltam meg :)
Hogy miert is volt a konyhamban? Ma reggel holtan talaltak Gus utolso megmaradt ezerlabu kukacat (millopede) es allitolag ezeket a doglott kukactetemeket nem lehet csak ugy kidobni, eloszor 3 napig a fagyasztoban huteni kell oket, majd igy lehet megszabadulni toluk. Orulet! Hogy miert, nem tudom... szoval ugy gondolta, hogy erre a 3 napra berakja a "hutombe" a kukacot s mikozben ezt tette megtalalta a doglott egeret is. Szuper!!! :)

Hmmm... szoval igy nez ki a jobb hatso sarok....


Szerintetek hany kis baratom bujkalhat mar a cuccaim kozt?? :)

A heten valoszinu egy puszira meg beugrok, most bucsuzom es elpakolok az agyamrol, hogy lassan le tudjak fekudni. :)

Mindenkinek szep hetet kivanok!!!

5 megjegyzés:

  1. Szia Zsófi!
    Mindennap többször beszélünk, de azért kommentelek. A millopede-es sztorit még nem mondtad...wow..fagyasztani kell őket. Mindennap tanulunk valamit :) Az egér is a hűtőben volt??? OMG!
    Szilvit nagyon várjuk, végre találkozunk vele személyesen is!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Az eger a huto mellett a csapdaban volt :)

    VálaszTörlés
  3. Nálunk is volt egér a Broadwayen, de sosem találkoztam egyel sem.
    Mákom volt :).

    Zsófi, nagyon használd ki a hátralévő heteket.
    Már alig várom a beszámolókat, főleg a Hawaiisat :)

    VálaszTörlés
  4. wuuuhhhhuuuuu
    mindjart indulok a repterre... alig varom. mar csak orak kerdese es talalkozunk.
    remelem nekem nem lesz semmifele egeres sztorim, nem banom ha ezt a latvanyossagot kihagyom New Yorkban. :)
    Zsofi lehet talalkozol majd par egerrel mikor Mo-n kipakolsz a borondodbol. Biztos mar belelakozott nehany ;) no para
    na megyek is, keszulodok.
    sok pusszancs!
    see u soon xxx

    VálaszTörlés
  5. Szia! Valamiért nagyon tetszett ez a bejegyzés :). Jó utat! Érezzétek jól magatokat! Bár ez biztos sikerül ;).
    Évi

    VálaszTörlés