2009. augusztus 28., péntek

De jó ennyi hozzászólást olvasni,pedig még nem is írtam semmit :) Akinek elfelejtettem volna mondani...hétfőn 11.10-kor nézz fel az égre és integess,biztosan vissza fogok integetni!:)
Ma amúgy kaptam egy mailt a cégtől,hogy Frankfurtban a reptéren 6 ember lesz majd rajtam kívűl aki szintén azzal a géppel jön tovább NY-ba aupairnek. Az első feladatom az lesz,hogy keressem meg őket (1francia 2 spanyol 1 német 1 ukrán 1 holland:)) és fogjunk egy taxit közösen. Merthogy az első hetem velük fogom tölteni egy orientációs héten távol a családtól...Nem tudom ott fogok-e tudni géphez ülni,de ha mégsem,akkor sincs semmi gond,mert pótolni fogom a hiányos fontos és "fontatlan":) eseményeket..:)
Puszi!!

10 megjegyzés:

  1. Dejoo:) En integetekmajd :) ha csajokat kell talalnod akkor tok segiteni kicsit :) A franciak szepek es szolidak, a spanyoloknak rusnya a fejuk de bomba testuk van a nemeteket teis Tod a holland Meg vagy fuves vagy k... . Sok sikert!! A keresesben Meg amugyis. Sokpussz. Volt elottedulo pletykapajtid ;)

    VálaszTörlés
  2. Halihó zsófikám!

    Nagyon vigyimagi az úton, meg kint is, és küldjél minél gyakrabban infót magadról meg képeket!!!!!
    Érezd jól magad!

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Zsófikám! Remélem minden oké lesz! vigyázz magadra és várjuk a beszámolóidat! puszi Judit

    VálaszTörlés
  4. Vigyázz magadra....hiányozni fogsz nagyon.
    Millió puszi!!!

    VálaszTörlés
  5. Na halihó!!!! Mostanáig kinn áltam és az eget kémleltem, valószínű a munkahelyem fölött pont egy légi folyosó lehet, mert 20perce kinn állok és legalább 5gépnek integettem meg ugrádoztam, most már azért hagytam abba, mert elfáradtam, kiment a vér a kezemből, el is szédültem kicsit, de sportnak nem volt rossz, nomeg persze nem akartam hogy este benne legyen a híradóban, Egy örült lányt vittek el zubbonyban mert összefüggéstelen ritmusban ugrándozott és lengette a kezét egy gyártelep udvarán, ugyanis azon kaptam magam, hogy sokan kijöttek a raktárakból és azt nézték mit csinálok.:)
    De abban reménykedek valamelyik repülőn ott ültél, és láttál.
    Remélem jól utazol, amit gépközelben vagy írj.
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia Fodi!
    En sulibol tudok neked integetni, vigyu nagyon magadra,tudom hogy ugyes leszel es helyt allsz. kivancsian varom majd az infokat. remelem a gyuru veled van!!! remelem igen,mert en hordom am. na meg Doncivel alszom :D miss u

    VálaszTörlés
  7. Szia Zsófim!!
    Hát ez a nap is eljött,vártuk is,meg nem is :)Igen nehéz volt az elválás,de túlestünk rajta.Kívánok Neked,minden szépet s jót,sok sok pozitív tapasztalatot!Remélem sikerült megtalálnod a "jelvényes" utitársakat!?
    Ha a gyerkőcökkel nem bírnál,tedd be őket egy "lárvaházba" :)Tudod,Én is mindig ezzel ijesztgetem őket.Persze ez csak vicc volt:)
    Nagyon vigyázz magadra,ahogy lehet,hívjuk egymást!Szeretném ha tudnád,Nagyon Büszke vagyok Rád :) :) :)Sok sok pussz!S tudod "Milketten" :)

    VálaszTörlés
  8. Nem tom,hgy kell beregisztrálni......segítség....!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Na,kiírta, sikerült, juppiiiiii!
    Zsófim! Sikerült kiérned? Mert nálam maradt a személyi igazolványod, így az Edda koncert után! Ha kellene, akkor majd írd meg a címed és elküldöm postán. Viszont,ha a nincs rá szükséged, akkor szívesen megőrzöm, s egy év múlva megkapod!!!

    Írj majd sokat!! nagyon szeretünk, sok pusziiii!!!

    VálaszTörlés
  10. Na szia kislány!
    Láttam más is írta h nézte az eget,hát elhiheted mi is a Borsóval, de felénk csak egy fránya szúnyogírtó gép jött, sztem Te nem azon ültél...de szólj ha tévedek.:) Remélem minden okés és jól érzed magad kint...írj majd jó hosszút ha lesz időd mert sokan kíváncsiak vagyunk ám hogy telnek az első napjaid a tengerentúlon.:)
    Képzeld megyünk Eddára 8-án majd jól gondolunk rád, de lehet hallani is fogod, h tombolunk.:)
    Na puszillak Sehikém!
    Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés