2009. szeptember 1., kedd

1.nap NY-ban!!!

Sziasztok kedves mindenki!!!
Gyorsnak kell lennem mert 4 vagyunk egy szobaban,mindenki szeretne hasznalni a gepet es mindenki dog faradt.Szerencsesen megerkeztem tegnap este,bar a repteren tortentek dolgok velem...:) Akartam felvenni a csomagjaimat, korulalltam a szalagot ahol a csomagok mentek korbe...es veeegre meglattam a hatalmas borondom,futottam is erte,megfogtam a fulet,nagy erovel kezdtem is kirantani,csak egy gond volt...a fule a kezemben maradt es ugy hatra vagodtam,hogy majdnem agyrazkodast kaptam!!!!!Sebaj,szerencsere a kb 1000 ember kozol sokan odafutottak hogy segitsenek felallni,s ujult erovel kezdtem ujra a csomagomert futni,amikor is a masik fule is letort es a kezemben maradt...ugyanugy hatravagodtam,de akkor mar ugy nevettem,hogy alig birtam felallni,korulottem mindenki nevetogorcsot kapot...:))aztan szerencsere egy srac odajott es mondta hogy hagyjam csak a csomagom,majd o valahogy leveszi...neki sikerult!!:)
Szoval mikor mar osszeszedtem magam,osszealltunk egy paran,fogtunk egy taxit es jottunk a hotelbe.Egy nemet,egy mexikoi es egy nemtommilyen nemzetisegu lakotarsam van,mar mindenki szuros szemekkel nez,mikor hagyom abba a netezest...
Ugyhogy felgyorsitok...ma egesz nap orientacio volt,reggel 8tol du 5ig, 1 ora szunettel,ugyhogy az agyunk jol tele lett tomkodve mindenfele hasznos informacioval.A csoportban 33an vagyunk,mit gondoltok hanyadik vagyok a nevsorban?Haaaat a 13.:)
Amugy 30 lany es 3 fiu,nem rossz a tarsasag!!!5 utan elmentunk egy szupergyors varoslatogatasra (Central Park,Times Square....) es most ujra itthon kis szobankban,most megyek zuhizni mert mindjart kelunk es reggel ujra tanorak....
Puszi mindenkinek,koszonom a sok hozzaszolast,az integetest,hogy gondoltok ram...:)Mindent,nagyon jol esik olvasni sorokat toletek!!!:)

3 megjegyzés:

  1. Azért a repülőteres sztori elég stílusos, ragadt rád vmi tőlem is, és itt nem az angol nyelvtudásomra gondolok, hanem a bénázásra...:)
    puszi

    VálaszTörlés
  2. :) Hát alig bírtam abbahagyni a nevetést (gonold el ha ott lettem volna) :). Még most is, itt ülök az irodában és a kollégák azt nézik mit röhögök itt egymagamban, tök hülyének néznek. De a lényeg, hogy a bevonulásod tökéletesre sikerült!!!!!
    13-as szerencse szám, úgyhogy baj már nem lehet:).
    Nagyon sokat gondoluk rád, vigyázz magadra, és vegyél pár főzőleckét!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. :o)) hát ez a reptér sztori nagyon vicces lehetett :o)) szegényke....Rögtön az első napon összetöröd magas..sebaj, lényeg hogy nem volt harmadik füle a bőröndnek.

    Örülök hogy zserencsésen megérkeztél, vigyimagi továbbra is, de mostantól jobban... :o)

    VálaszTörlés