2009. szeptember 13., vasárnap

Kepek!!!!!!

Sziasztok!!
Par napja nem jelentkeztem,mert 12,13 oraban voltam a gyerekekkel,s mikor vegeztem mar nem vagytam nagyon ide ulni,vagy mas progi volt...Szoval bocsi! Viszont ahogy igertem, feltettem egy picasa webalbumba a kepeket amiket joknak talaltam, ezen a honlapon talaljatok meg oket:
http://picasaweb.google.com/fodesz88 mindenkinek jo mulatozast rajtuk!!:) Probaltam minden kepnek olyan cimet adni,hogy ra lehessen jonni mirol is szol,bar szinte minden kephez tudnek meselni valami kis tortenetet :)
Van egy olyan kep,amin epp Magyarorszagot rajzolok a tablara...az meg mult heten az orientacion keszult. Volt egy olyan jatekos feladatunk,hogy mindenkinek egyesevel fel kellett allni, elmondani a nevet,s a tobbieknek ki kellett talalni melyik orszagbol jott. Mikor felallatam, fel tarsasag azt mondta h Brazilia,masik fele Mexico-t tippelt...hat nem!:) S mikor mondtam,hogy Magyarorszag, valaki megkerdezte: az Afrikaban van???...:) viszont akkor is meglepodtem,mikor a nemet lanyok sem tudtak,hol van kis orszagunk...?
Elso alkalommal mikor a metron utaztam,odajott hozzam egy srac... megkerdezte ki a fodraszom,mert tetszett neki a hajam:) es elgondolkodtam mit is mondjak,van-e ertelme Magyarorszagot belekeverni ebbe...s vegul mondtam,hogy magyar vagyok,s a fodraszom is magyar...o csak butan nezett,s annyit kerdezett: az nem ezen a kontinensen van ugye? hat nem am!!!
Amugy minden siman porog itthon,egyelore meg nehezkes kicsit minden mert a sracokat minden nap vinnem kell vmi suli utani programra,s vannak meg mindig uj helyek amiket nem tudok,s minden estem ugy telik,hogy ulok az asztalnal a szulokkel,s minden alkalommal egy terkepet kinyomtatnak nekem amit ossze vissza firkalunk,s masnap ha szerencsem van,hasznomra is valik.Mara mar megkaptam a mai kis terkepem,s most fogunk nekiallni kipakolni az osszes szekrenyt,merthogy tortent egy kis behatolas par napja nalunk...
Talan ket napja lehetett,hogy este ultem a gepnel,mikor egyszer csak azt ereztem,mintha nyomna valami a labam..mintha valami kis valami ulne a zoknimon..Leneztem es egy gigantikus meretu eger ult a labamon!!! Fel is ugrottam a szekemre azon nyomban,szegeny pedig ijedteben befutott a huto ala,s azota nem lattuk. szoval valoszinu meg mindig itt koszalhat a konyhaban,s holnap du jon par egerelharito ember,s betomnek minden lyukat,kihuzzak a sutot,szekrenyeket,hutot,mindent a helyerol,s betomnek minden lyukat ami csak letezik. Szoval most nem szivesen ulok itt a gepnel,mert nagyon kenyelmetlen,mar nem merem letenni a labam a foldre,hanem a szeken magam alatt vannak,s jol ossze vagyok gornyedve:)
Amugy ma pedig egy meztelencsigat talaltam a szobamban..az a baj,hogy a hatso udvarunk nagyon fas,bokros,szinte ki se lehet menni,ugy benotte a dzsumbuj,es minden kis allatka jon befele.Viszont nagyon sok mokusunk is van,ha a a konyhaban vagyok,s nezek kifele az ablakon,egyet kettot mindig latok futkosni itt a kozelben...
Most bucsuzom,mert neki kell allni kipakolni a szekrenyekbol,nemsokara ujra jelentkezem!!!
Puszko mindenkinek!!

4 megjegyzés:

  1. Szia Zsófikám! Sajnos a képeket nem tudtam megnézni,pedig mindent úgy csináltam,ahogy le volt írva.Na mindegy az a lényeg,hogy jól vagy,még ha sokat is kell dolgoznod!Az egerektől pedig ne félj,Ők jobban félnek tőled!Vedd elő a porszívót!A meztelencsigát,pedig dobd vízbe!puszi Judit

    VálaszTörlés
  2. Halihó zsozsó,

    nagyon szupik a képek! főleg az őzikés... :o)
    Örülök hog yminden rendben veled és jól érzed magad. A két kiskölyök aranyos, bár elég roszcsontnak tűnnek, remélem azért nincs velük sok gond.
    Szóval még a németek között is vannak , akik nem ismerik kis hazánkat?? szégyen...bár lehet hogy csak vicceltek...gondolom. Egyébként nagyon jó hogy volt olyan feladat ahol be kell mutatnod az országod. Nekünk is volt ilyen feladat még Dublinban a suliban és olyan szuperül rajzoltam fel mindent és meséltem el nekik, hogy milyen szupi hely, hogy óra végén mikor szavazni kellette hogy kinek melyik ország/előadás tetszett a legjobban és melyik országba menne el megnézni, mindenki Magyarországra akart jönni. :o))) Szóval jó kis reklámot csináltam.

    Brazil, mexikói? :o)) nem rossz... Mondd, hogy csak egy kis vonó... :o) Na jó, csak vicceltem. Biztos a szép kreol bőröd miatt gondolták.

    Az M&Ms bolt is tetszett, nagyon érdekes.

    Szóval nagyon jó képeket csináltál, csak így tovább, vigyimagi és sok pusszantás!

    VálaszTörlés
  3. hahó!
    annyira jót nevettem a bejegyzéseden!hozzáképzeltem h nem olvasom hanem te meséled!
    Tetszettek a képek is.csinálj még jó sokat.sztem is igazi rosszcsont kinézetűek a srácok.szaladgálhatsz utánunk sokat.:)
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Drága Fodeszem!
    Kissé későn, de hidd el annál nagyobb érdeklődéssel olvasom soraidat!
    Szégyenkezem is, hogy csak most került erre sor...
    Sajna a hónapban még nem igazán ültem gép előtt.
    Ugyanis ha nem is olyan kalandosak, viccesek vagy épp keser-édesédesek a napjaim, mint neked, de hasonlóan pörgősek és rohangálosak:
    Képzeld járok jazz-ének szakra egy a másik suliba /persze a BGF-et is csinálom/.
    Nagyon élvezem, rengeteg hasznos dolgot tanulok a zene és az éneklés művészetéről, most érzem igazán, hogy azt csinálom, amit valóban szeretek.
    No de nem is magamról akarok beszélni!

    Szóval, tök durva, hogy mennyi kisebb vagy nagyobb problémás helyzet elé állít téged nap mint élet: Azok a bogarak, meg az egér a lábon (brrrr)...
    A tetű meg csak a jéghegy csúcsa.
    Na mindegy, fasza csaj vagy!!!
    Azért remélem, hogy ennél durvább dolgokba nem futsz bele...
    Vagy ha igen, szerintem az is csak a hasznodra válhat a majdani gyermeknevelés,háztartásvezetés tekintetében.
    És ha eddig gyakorlatias meg talpraesett voltál, akkor ezután csak méginkább az leszel.:)
    Úgy gondolom, hogy maga az, hogy New Yorkban élsz, erősebb idegzetet kíván, hát még ez a munka. Nemde?
    Azért remélem, van lehetőséged szusszanni egyet!

    Amúgy az egészségtudatos szokásaid (étkezés) látom megmaradtak, úgyhogy emiatt nem is aggódom.:)

    /Csak mert pont ma olvastam egy gasztroblogon, hogy az amerikaiak nagy többsége elég durva kajákat fogyaszt: waffelt juharsziruppal,kolbásszal,vajjal - mindezt együtt-....na meg még hasonló idegtépő kajákat. Azért szerencsére sem te, sem a családod nem ebbe az irányvonalba tartoztok./

    Még annyit, hogy nagyon vigyázz magadra!!!
    Sokszor gondolok Rád (mikor a Margit hídon megyek a vilivel, mindig).
    Puszillak: Lau

    VálaszTörlés