2009. szeptember 4., péntek

Halihoooo!!!:)

Haliho ujra en!
Haat kepzeljetek el,mar a csaladdal vagyok!!
Miutan megerkeztem a repterrol a hotelbe,mar nagyon keso volt es gondoltam gyors megyek a szobamba,lezuhizok es le is dolok...Felkapcsoltam a villanyt es nagy meglepetesemre mar 3 lany melyen aludt...kicsit fura erzes volt,azt sem tudtam hol vagyok,kik azok a lanyok,nem-e rossz helyre jottem...aztan gyors bementem zuhizni,s kozben a fejemet fogtam...tenyleg akarom en ezt?hol van mindenki akit ismerek,kik ok,mit fogok itt csinalni????olyan furcsa volt!!!aztan kitantorogtam a sotetbe es lefekudtem egy lany melle,remelve,hogy majd reggel felebreszt,mert a telefonom lemerult.Aztan masnaptol kezdtek porogni a dolgok,reggel 8tol este 6ig voltak oraink 1 ora ebedszunettel.3 nemet csajszival jottem jol ossze,egyutt ebedeltunk,jartuk estenkent a varost,stb....egy erdekes tortenet..:) ebedeltunk a hotelben,s jottek megkerdezni mit szeretnenk inni.Mondja az egyik csaj,hogy o szodat szeretne,s angolul ez a szo szinten soda. Kikerte...mit gondolsz mit kapott????Fel liter colat!!! es ezutan jottunk ra,hogy mit is jelent Amerikaban a szoda,vagy hogy lehet nem is ismerik:)
most mennem kell pedig meg egy csomo mindent tudnek meselni...talan kesobb gephez tudok ulni,most el kell vinnem a gyerekeket setalni..4 gyereket...majd meselek!!!!Puszi:)

3 megjegyzés:

  1. Zsófim!!!!

    Örülök,h minden rendben!!! A személyid jövőre megkapod:)
    Nem arról volt szó,h csak 2 gyereked lesz? És milyenek aranyosak? Rendezd ám meg őket rendesen, ha nem fogadnak szót! majd írj, Tomi is üdvözöl!!!
    Millió puszi!!!!

    VálaszTörlés
  2. halihó!!!

    4 gyerek??? jézusom, azóta született még kettő? :o) nem semmi, kíváncsian várjuk hogy boldogulsz velük, bár engem igazán az érdekel, amikor majd FŐZNÖD kell!! :o))) na, akkor mit fogsz alakítani.....hát biztos az is jó sztori lesz, de azért ne költsd minden pénzed menzáról hozott kajára!! :o)
    és milyen a család? kedvesek? puszi!!

    VálaszTörlés
  3. 4 gyerek:):):):)
    Most elkepzeltelek amint leviszed oket setalni :) :)
    Remeljuk nem olyan rosszcsontok, es birni fogsz veluk, a lenyeg, hogy mindig legyen valami program, es akkor nem lesz idejuk rosszasagon torni a fejuket.
    Kitartas, belejossz es nana hogy akarod ezt, meglatod mennyi baratod lesz majd, csak minket el ne felejts!
    Puszika es hasznalj ki minden idot amit csak tudsz, mer nagyon hamar el fog repulni az az egy ev!!!!!!!!!!!!!! meg ha most nem is igy erzed.

    VálaszTörlés