2009. szeptember 21., hétfő

valaszolok rovat:)

Hat Orsikam,a kajarol nehez nyilatkoznom mert en csak benyulok a hutobe es kiveszem amit akarok,eddig meg nem vettem semmit es nem is nezegettem az arakat.Igaz egyedul tejet vettem,az 50 cent volt,ami kb nem egeszen 100 Ft es kb masfel literes,varj meg is nezem...pontosan 1,89 liter.
A napi fogyasztasom pedig nem tul sok,reggel vmi muzli ha epp van kedvem reggelizni,ebedre par keksz vagy amit talalok az uzsis taskaban amit osszepakolok este meg egy csomo gyumolcs vagy vmi teszta esetleg rizs salival vagy ilyenek. Ma pl kimaradt a reggelim,delben vmi olyasmit ettem mint nalunk a jo reggelt este meg megettem a par napja megmaradt tesztamaradekot ami olyan keves volt,h kb 5 villafalattal megettem. Aztan elmentem futni...ez volt az elso futasom itt,gondoltam elindulok erre,majd megyek arra aztan korbe aztan hazaerek...aztan ugy eltevedtem es nem volt nalam semmi,hogy majdnem 2 oraba telt mig hazaertem,en nem tudom merre jartam de tobbet nem csinalok ilyet,mert mar alig birtam vonszolni magam..persze nem vegig futottam,sot sokkal tobbet setaltam mint futottam de mar lemerult bennem az elem:) es mikor hazaertem olyan ehes lettem,hogy most megettem egy barackot egy banant es egy kortet:) amugy nagyon sok gyumit eszek,es szerencsere mindig van is itthon vmi.
Mekiben pedig meg nem voltam,csak a kornyeken,merthogy ugye minden sarkon meki meg wendys,de nem voltam meg semelyikben sem,egyelore nem is tervezem,de majd ha ott jartam megirom,oksa?;)
A hetvegem pedig teljesen szabad volt,mert elmentek itthonrol szombat reggel es vasarnap du jottek haza,igy szabadon csaszkalhattam az egesz hazban,senki nem alitott meg egy szora sem:)
A hetkoznapok pedig olyanok,hogy altalaban furdesig veluk vagyok,utana pedig mar mennek fekudni (8kor mar mindig alszanak) ugyhogy akkor mar nem zavarnak,mar alfa alatt vannak:) ha pedig mondjuk 7ig vagyok csak veluk akkor az azert van mert spanyoloram van,ha pedig nincs akkor elmegyek itthonrol.Szoval ezzel nincs gond.Kulonben meg en a "pinceben" vagyok... igazabol nem pince mert fold felett van ugyhogy van ablakom meg minden,csak olyan tarolohelyseges szintnek tunik az egesz...szoval ott egyedul vagyok es oda nem is engedik hogy lejojjenek csak ha en lehivom oket,ugyhogy megvan a kis zugom ahol egyedul lehetek...Bar egyszer elofordult,hogy furdetes utan vegeztem,lementem a szintemre es en is elkezdtem zuhizni. Epp a hajam mostam,szemem csukva es erzem,hogy valaki kapaszkodik a labamba... Oli leszokott es gondolta bemaszik mellem a kadba (pizsamaban) de meg tudtam akadalyozni,gyors kiraktam a kadbol,de nem volt hajlando tagitani,megvarta mig vegzek,addig a torolkozommel a kezeben ott allt a kad mellett,s odaadta mikor vegeztem:) De aztan mikor itt fent eszrevettek,hogy nincs meg, "anyuka" futott le,h nalam van-e s kicsit megszidta,hogy ezt nem szabad,azota nem tortent ilyen hirtelen latogatas:) Amugy szeret nalam lenni,mert mindig szol a zene,amit imad,s kozben az agyamon ugral,kozben gitarozik es tetszik neki,hogy ez nekem is tetszik es jokat nevetgelunk,meg pogozunk meg minden ilyesmi:)
Na most ismet bucsuzom,holnap reggel koran kelek..:( Puszko!!!

1 megjegyzés:

  1. Szép napot!!!
    Úgy tűnik,ezzel a sok mindennel,amit evésidőben,vagy éppen amikor időd engedi az evést,dundira nem hízlalod magad.Kisgömböc nem lesz belőled :)Nagyon tetszett mikor kétpofira tömted magadba a gyümiket.Mint egy hörcsög :)Talán ilyet még nem is láttam tőled :)
    Oli,milyen kis édes lehetett,ahogy ott áll a türcsivel s várja,hogy végezz :)Azért jó,hogy kezd úgymond "normális" lenni!Neki is még idegen ez az egész,biztos elfogadja majd,hogy ott vagy körülötte nap mint nap és rájön,hogy ez nem is olyan rossz.S aminek örülök,hogy végre volt egy kaksi mentes napotok :)
    Most érzékeny búcsú,sok pussz!Sziiiiiaaaa!......

    VálaszTörlés