2009. szeptember 20., vasárnap

Hola!

Szep Estet Mindenkinek!!
Tul vagyok az elso,teljesen szabad hetvegemen!!:D Ami azt jelenti,hogy holnap frissen es uden megkezdhetunk egy ujabb hetet,mert a kovetkezo igencsak hosszu lesz, vasarnap du leszek csak szabad. Hogy miert is? A hetkoznapok ugyebar eleve dolgozos napok,hetvegen pedig "apukanak" nagy napja lesz,egy kerek 50es szulinapot fog unnepelni,s szombaton kiruccannak egy kicsit "anyukaval" es csak vasarnap jonnek haza,tehat a kovetkezo szombat gyerekekkelalvasos lesz:)
Ellenben ez a hetvegem teljesen szabad volt,elveztem is nagyon:) Felkerestem mult heten par aupairt,hogy hetvegere szervezzunk egy kis progit,es ok mar kesz tervekkel alltak elo,tegnap este elmentunk bulizni. A napom ugy kezdodott,hogy bementem a varosba megvettem azokat a dolgokat amik szuksegesek a hetre (konyvek suliba) es korbeneztem mindenfele boltban,milyenek is az arak...a ruhak arai es markai teljesen ugyan azok mint otthon,az elektronikai dolgok joval olcsobbak.Pl. itt egy iphone kb 19-20ezer Ft..otthon nem tudom mennyi pontosan,de 100 alatt biztos nem lehet hozzajutni..? Aztan Ipodokat nezegettem meg, ezeket jol atneztem,mert van egy magyar arlistam mindenfele tipusrol,es itt az osszes felaron van. Szgepek..attol fugg milyet szeretnel...eleg olcson is lehet venni markasakat is,viszont amit pl en kineztem (egy apple mac) az kb 190ezer Ft ami soknak hangzik,de otthon megdragabb.Ennyit az arakrol...
Szoval a nagy varoslatogatas utan ismet hazajottem,s este 10 korul indultam ismet utnak. Szerencsere kozel vagyok a metroallomashoz,gyors oda is jutottam,felszalltam,elindultunk...es egyszer csak arra figyeltem fel,hogy magyar hangokat hallok!!! Ket lany velem szemben ult es epp a mellettem ulo pasit beszeltek ki,hogy hogy lehet vki ilyen ronda!:D biztos azt gondoltak majd nem erti oket senki..:P
Kaptam is az alkalmon,odamentem hozzajuk es megkerdeztem csatlakozhatok-e a beszelgeteshez:) eloszor nagyon furan neztek ram,majd nagy mosolyogva bemutatkoztak es elkezdtunk beszelegteni,hogy ki honnan,hova stbstb. Aztan kiderult,hogy ugyanannal a megallonal szallunk le..aztan kiderult,hogy ok is buliba mennek...aztan az,hogy a bulibamenetel elott ok is talalkoznak par barattal...vegul kiderult,hogy ok is a forever21 nevu uzlet elott talalkoznak a tobbiekkel...na mit gondolsz mi derult ki??:)
Hat ok is aupairek,ugyanannal a cegnel mint en,egy csoportba vagyunk osztva,s ugyanazok a "barataink" akikre varni fogunk a bolt elott,s ugyanoda megyunk:P
De mondok jobbat,az is kiderult,hogy az egyik lany a mellettem levo utcaban lakik (3percre tolem),minden nap a hazunk elott setaltat kutyat es neha a kozvetlen szomszedomba is atjar babysitterkedni:P
Szoval ennyit a veletlenekrol..:) Tizenparan indultunk el bulizni (ezek kozott 4 magyar velem egyutt) meg a tobbi,hadnesoroljam honnan:) De mielott folytatnam,eszembe jutott meg egy veletlen:) Egyik lany kitalalta,hogy meg mielott elindulnank,csinaljunk egy csoportkepet..ossze is alltunk es az orosz csajszi leallitott 3 epp arra setalo fiut az utcan es megkerte oket,hogy csinaljanak egy kepet rolunk. Persze a sracok szivesen el is vallaltak,az egyikuk megragadta a fenykepezot es mielott meg kattintott volna... idezem szo szerint,forditas nelkul,hogy mit mondott:
"Mondjatok,hogy csiiiiiz!!"
:D abban a pillanatban mind a negyen magyarok elkezdtunk nevetni,s tudattuk a fiuval,hogy mi is magyarok vagyunk es o is nagyon megorult nekunk,hogy a sok utcan setalo kozul pont ot szolitottuk le:P ennyit a veletlenekrol..:) vagy tenyleg ez a vilag ilyen kicsi?:)
Ez most nem tartozik ide..,de mikor Angliaban voltam...egy bolt kellos kozepen nezegettem,mikoris elsetalt mellettem egy evfolyamtarsam..aztan hazafele a repulogepen egy koleszos baratnom novere mellett ultem...:) nem tudom,hogy ezek veletlenek-e,de ugy birom az ilyeneket..;)
Szoval haladok tovabb..elindultunk a buliba,hatalmas sorok,egyikbe bealltunk es jottek a testorok jobbrol balrol,megneztek mindenki szemelyijet vagy jogsijat vagy akarmit,merthogy nem is tudom 18 vagy 19 ev alatt nem lehet bemenni,a 21 ev felettiek pedig kaptak egy szalagot a kezukre,ami azt jelenti,hogy fogyaszthat alkoholt..
odabiceg mellem az or,megnezi a jogsim es megy tovabb...nem ertettem mi a baj,miert nem ad szalagot,ugyhogy jol meg is kerdeztem,mire azt valaszolja,hogy nem adhat szalagot,mert meg csak 18 vagyok..
Es mondom miota???:) megmutattam neki ujra a jogsim es csak nez bamban...azt mondja,hogy ne szorakozz mar 18 eves vagy! na es akkor elkezdtem vele egyutt szamolni es megfejtettuk,hogy 22 leszek :P ugyhogy megiscsak kaptam szalagot:) ezutan lehetett a penztarhoz faradni,majd mielott meg mindenki bement volna, egy teljes testes tapizason kellett resztvenni,kipakoltak mindenunket,atfogdoztak minden zsebet,kiboritottak minden taskat,a fenykepezoket ki-be kapcsolgattak,hogy nem-e csak egy fenykepezonek tuno fegyver :) majd ezutan a procedura utan jutottunk be. Elso utunk a pulthoz vezetett,ejfel elott minden vodka-s ital $1 felirattal a pultban..
Persze mindenki vodkanarit kert,merthogy 1 dolcsi huha de jo,s mikor fizetni kellett,kozoltek,hogy nem adnak vissza:) Ezek utan mar csak tequilat vettunk $5-ert,s mindig aproval mentunk:P
Egy kulon pult volt,ahol csak tequilat lehetett kapni,egy skotnak beoltozott lany allt a pultban,egy buzi fiu pedig a pulton allt vagy epp fekudt (ahogy kedve tartotta) es igy szolgaltak ki. Ennel a pultnal nem volt gond az italmertekkel,minden poharat csurig toltottek,vagy inkabb addig mig ki nem folyt mar a poharbol. Az 1gyel kezdodo szemelyiszamu egyedek pedig exkluziv kiszolgalast is kaphattak ha kertek,ami azt jelentette,hogy a kiszolgalosrac kifekudt a pultra,leontotte magat az itallal,a tobbit kepzeld el,hogy fogyasztottak rola:) a citromot pedig a szajabol szolgalta...szoval egy kis betekintes a helyrol!
A zene viszont semmit extra,azaz nekem tetszett,ugy ertem,hogy semmi extra,hogy ugyanazok a slagerek mint Magyarorszagon,Madonnatol elkezdve Ladygaga es a sok hasonlo mas,ami nalunk is szol.Amugy a hely kulturalt,nemdohanyzo mint mindegyik (illetve a cigisek egy kulon ajton kijarhattak cigizni) az emberek kedvesek,vegyesek (a negerektol elkezdve a spanyol salsasokig, a nagyorru es nagyszamu torokok..mindenfele).Mindent osszeveve tetszett a hely, az "uj tarsasagom" is jopofanak tunik,vidam banda!
Ma pedig itthon sziesztaztam,s lassan indulok nyugovora terni, pakolni holnapra a szukseges dolgokat: min. 2 valtoruha Olinak (mert mult heten minden nap min 1szer a gatyajaba csinalt), osszeszedem a kis terkepeim amikre holnaszuksegem lesz es agy kis spanyolozas is ramfer..
Nemsokara jelentkezem,puszi mindenkinek, a "2az1ben" uncsitesom is vigyi magukra nagyon,mar ketyeg az ora...:)

3 megjegyzés:

  1. Szia Te kis pótMama! Örülök,hogy egy kicsit kitudtál kapcsolódni és feltöltődni a következő hétre. Tényleg kicsi a világ,hogy ennyi magyarral találkoztál.A szórakozóhelyeken,meg nem is baj,hogy ilyen szigorú az ellenőrzés,mert legalább te is biztonságban vagy!Erőt és kitartást kívánok a hétre,vigyázz nagyon magadra puszi Judit

    VálaszTörlés
  2. Szia Szofijja,

    hát micsoda kalandok...és milyen kicsi a világ tényleg, hihetetlen. De azért szerintem ennyi véletlen nincs.. :o) A hisztis kaland az nem lehetett egyszerű basszus.....én tuti hülyét kaptam volna. És az hogy megmerevenedik, az nem hiszem hogy normális. Nincs valami rejtett epilepsziája vagy kialakulóban lévő hasonló betegsége a kiskölyöknek? Elég félelmetes lehetett.
    Tök jó hogy volt egy szabad hétvégéd, legalább erőt tudtál gyűjteni kicsit erre a hétre. De a övő hétvégédet nem irigylem.. :o)) kitartás zsófikám, mire gyerekeid lesznek, addigra profi leszel. :o) Ha hazafelé mész bulikból és ilyen zűrös-verekedős helyen laksz, akkor azért vigyél dugiba magaddal egy Taft (fontos a márka, ez a legragacsosabb) hajlakkot a belső zsebedbe, gázspray helyett. Sokkal jobban hat mint a gázspray és meg sem büntetnek érte. Úgy összeragad tőle a delikvens szeme, és mindene ahova jut a lakkból, hogy ihaj...én is régen ezt csináltam :o))
    Itthon is minden rendben van, már kész a bébisarok, minden készen áll a fogadására, de remélhetőleg azért még 3 hetet legalább kibír. :o)
    Pusszancs-i

    VálaszTörlés
  3. Hahó Zsófi!
    Felüdülés olvasni a híreket rólad.Örülök h volt végre egy kis gyerekmentes nyugis hétvégéd.Rádfért már egy kis bulizás.:)És ilyenkor nincsenek is otthon a gyerekek, vagy csak az anyjuk foglalkozik velük. Mert gondolom ha szeretnek a kölykök (márpedig gondolom odavannak) akkor ha te is otthon vagy akkor csak mennek h "Nézd Zsófi...." vagy "Gyere mutatok valamit Zsófi...!" persze nem magyarul.:)
    Kicsi a világ bizony, de gondolom azért jó h hallasz magyar szót főleg így véletlenül. Tuti még hiányzik is...:)Tök vicces h pont ők pont azon a metrón...
    És a kaja, meg ilyen dolgok mennyivel olcsóbbak, vagy drágábbak? Meg pl. a Meki?Ez mindig is érdekelt.:)
    Jó sok kérdést tettem fel, dehát érdekel na..!:D
    Kitartást a hétre!Vigyázz magadra.
    Pusszanat

    VálaszTörlés