2009. szeptember 5., szombat

Ujra itt!!
Megvolt a vacsi,elmentem cigizni s mar vissza is jottem,a gyerekek mar alszanak. Meg amit akartam emliteni az itteni helyrol,hogy kepzeljetek el,egy csomo ozike maszkal itt,nem felnek semmitol es senkitol,a strand tele van veluk,neha felboritanak egy kukat es falatozgatnak,a homokban setalgatnak...Itt az egesz sziget szimmmetrikusan elhelyezkedo utcakbol all,a terkepe kb egy negyzetracs es hazak egymas hegyen hatan.Az egesz olyan mintha egy erdo lenne,csak utak kivagva es hazak bennuk.ha kinezek az ablakomon vagy akarhol a hazbol,csak fakat (erdot) latok,nagyon hangulatos!! Neha felbukkan egy ozike,es siman elsetalgatnak kozottunk az utcakon. Ennyit a helyrol,most megyek,kicsit kifekszek csillagokat nezegetni!Hianyoztok nagyon!!!!
Puszi!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Orulok, hogy ilyen szep helyen vagy, csinalj sok kepet, aztan mostmar igazan tehetnel fel 1-2ot.
    A csillagokrol meg csak annyi, hogy amelyik nem pislakol az tuti bolygo, az amator csillagaszok legalabbis eskudnek erre a feltevesre!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. őzikék?? még sosem láttam élőben közelről őzikét csak állatkertben (városi gyerekek hátránya). Egyszer majdnem láttam, de mire odanéztem, eltűnt. :o( Ha tudsz, fotózz le egyet!
    pusz

    VálaszTörlés