2009. szeptember 6., vasárnap

hejho!!

Haliho!!
Ismet itt az este es van egy kis idom irogatni.A mai nap porgos volt,nagyon fujt a szel es a strandon kb fel orat tudtunk csak lenni mert nagy volt a homokvihar. Hazafele uton ismet sok ozikevel talalkoztunk-Ancsikam tobbet kene jarnod Tokorcsra,ott van ozike boven!:)-szoval ma egesz nap itthon voltunk,a gyerekek pedig csak felala futkostak a hazban,nagyon zajos nap volt amihez meg hozza kell szoknom..:) aztan mikor mar a fejen allt minden,megkertek a szulok,hogy tegyek rendet,talaljak ki valamit es kossem le oket,mert mar eleguk van...na hat gondolhatjatok,hatalmas gyakorlatom van ebben....gyorsan tortem a fejem,mit is kezdjek veluk es vegul az uno-val tudtam lekotni mindenkit ugy ahogy,akarhanyszor ram kerult a sor,hogy dobjak,vagy nyeresre alltam,mindig valtoztak a szabalyok,nehogy nyerjek:)aztan rajzoltunk,legoztunk,mindenki a nyakamban csungott es vegul az "anyukam" odajott es mondta,hogy ha akarok menjek el itthonrol setalni vagy csinaljak amit akarok egy kicsit,mert latta,hogy neha mar egnek all a hajam:) szoval fogtam magam,kisetaltam a kikotobe es kiultem a legvegere elszivni egy cigit,s elveztem a csendet...kb fel percig,mert elkezdtem az eget nezni,s mig ezt tettem egy hatalmas hullam felcsapott,teljesen beboritott vizzel,de ugy,hogy total ataztam,es haza kellett jonnom ruhat cserelni mert majdnem megfagytam:0 ennyit a mai sajat programomrol:D
aztan mikor hazaertem 2 A4es nyomtatott oldal vart ram,amin le van irva az osszes dolog amit elvarnak tolem,a napi programjaim,a hazirend...mint pl nem drogozhatok..ki gondolta volna? nem rughatok be...most be kell fejeznem,mert mindjart lemerul a gep es nincs toltom.holnap irok a szulokrol!!Puszi!

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Minden nap már alig várom, hogy új infókat olvashassak felőled, miközben olvasom a sorokat kicsit ott vagyok én is, tök izgi :).
    Biztos nagyon nehéz lehet lekötni 6 gyereket egész nap, de ha ezzel megbírkózol a heti rutin már gyerekjáték lesz. Suliba járnak majd, tanulni kell, esetleg edzések, biztos lesz külön program vendégség, szülinap, úgyhogy ha kezdődik az ovi, suli (tényleg én most nem is vagyok annyira képben mindkét gyerek sulis? nem ugye?)akkor könnyebb lesz, te sem leszel egész nap "egyedül" lesznek sulitársaid, barátaid, neked is lesz hétvégi programod, gondolom elmehetsz majd néha kirúgni a hámból. Szóval most bedobtak a mélyvízbe, de ez nem ilyen lesz ám.
    Írjál minnél töbször, puszi
    Ja és én sem láttam még özikét élőben :(

    VálaszTörlés
  2. Halihó Zsofesz!
    Nagyon izgi olvasgatni h mi történik veled, úgy látom zajlik az élet körülötted, és nem unatkozol. A hétköznapokban csak nem lesznek ilyen aktívak a gyerekek. Biztos lefáradnak majd azért kicsit az oviban, suliban...
    Hiányzol ám nagyon, annyi mesélni valóm lenne...:)
    Gondolom a kikötő egy fokkal másképp néz ki mint a révfülöpi móló.Tegyél fel majd képeket, nagyon kíváncsi vagyok milyen helyeken jársz.
    Most hogy hazaköltöztem pestre megtaláltam egy fekete pulcsidat, biztos kerested...de megőrzöm egy évig, nem adom el ígérem.:)
    Na puszillak, vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  3. háj Szofi,

    na de jó hogy ilyen sűrűn adsz infót magadról, ennek igazán örülünk.:o) Csatlakozom a hozzászólókhoz, hogy nyugi, ha elkezdődik a suli, ovi, akármi, akkor kicsit nyugisabb lesz. De kitartás, még csak egy hete vagy ott...vagyis lassan kettő. :o)
    Jó kis házirend, fura hogy ilyet beleírnak..Mármint én természetesnek gondolnám hogy ha valaki gyerekekre vigyáz, nem drogozik, dehát lehet hogy kint ez nem olyan egyértelmű dolog... .o)
    Kis infó rólam: :o) ma voltam doki bácsinál, Lizikém drága már 2400 gramm, kajla a füle, nagy a haja és kicsit pocakos, szóval tuti tökcuki lesz!!! :o)) Egészségileg is szerencsére jól van.

    Vigyimagi továbbra is, és ha esetleg főznöd kell, találtam egy tök jó oldalt, ahol egyszerű gyors kaja receptek vannak gyerekeknek. :o) ha kell, majd átküldöm emailben.

    pusszancs-i

    VálaszTörlés
  4. szia Zsófikám!

    Keri megkapta a képeslapot és köszöni szépen, nagyon örült neki hogy gondoltál r, még sírt is :o)

    Vigyimagi,
    pusszancs-i

    VálaszTörlés