2009. szeptember 5., szombat

Haliho Mindenkinek!
azt hiszem megint tudtam rabolni egy kis idot es megprobalom folytatni a tegnapiakat... Szoval par napot a hotelben toltottunk,sok hasznos infot kaptunk a tajekozodasrol,az amcsi vezetesol,elsosegelyes dolgok...igazi gumibabakat lelegeztettunk egesz nap,a szajukba tettek dolgokat es addig kellett verni a hatukat mig ki nem koptek:) ilyen muris dolgok.nagyon gyakorlatiasak voltak az orak,minden amit tanultunk bemutatasra kerult. Es vegul csutortok este jott ertem az apuka,elmentunk gyors a hazukhoz,kidobtuk azokat a borondoket amik nem kellenek a hetvegere es indultunk is tovabb,nyaralni!! A tobbiek mar itt voltak,ugyhogy siettunk,hogy ideerjunk meg mielott a gyerekek fekszenek..de ez sajna nem sikerult.Egy szigeten vagyunk,a neve Fire Island es ez egy olyan hely ahova nem lehet autoval bejonni,ugyhogy letettuk a kocsit egy nagy parkoloban es komppal mentunk tovabb.Kb 20 perc alatt ideertunk,s jottunk gyorsan a nyaraloba.Az "en csaladom" es egy masik volt itt,2-2 szulo,2-2 gyerek,igy lett aztan 4 gyerek akiket tegnap este fagyizni vittem.Nagy oromomre tegnap este egy harmadik csalad is jott,ma mar 6 gyereke van;) Amugy nem gond,mert aranyosak es kezelhetok, csak az en ket "fiam" hiperaktiv nagyon,egy pillanatra nem nezek oda es mar fejen allnak!! Siman leszaltoznak a maszoka tetejerol,fejjel futnak a falnak...mindenre kepesek!:) Ezen a heten mar 2 baleset is tortent az idossebb fiuval,de szerencsere en akkor meg nem voltam itt.Egyszer elcsuszott,felszakadt a szaja es korhazba is kellett vinni,osszevarrtak,tegnap pedig nem tudom mi tortent de az egesz mellkasat lehorzsolta,valahogy vegigcsuszott a foldon.Tegnap es ma is strandoltunk egesz nap,nemreg jottunk fel,nagyon szep a hely,hatalmasak a hullamok,szuper az ido,mar egesz jo szinem van! S ami a legfontosabb,mar eleg jol kezdjuk megszokni egymast,ma mar egyedul maradtam lent a kisebbik sraccal a parton,mert a tobbiek mar fel akartak jonni. Homokvarat epitunk,frizbizunk,harcolunk a hullamokkal,ezek a programok..:)
Sokan kerdeztek,hogy allok a cigivel...Elso nap mikor ideertem mar keso volt,nem mentem el cigizni,aztan tegnap ebed utan mondtak,hogy ha akarok menjek el nyugodtan setalni egyet. kaptam is az alkalmon es mondtam,hogy jo,elmegyek de csak ide a kikotobe setalok ki elszivni egy cigit...igy tudtak meg,hogy cigizek,de biztositottam oket rola,hogy a gyerekek elott soha nem fogok s erre ugy reagaltak,hogy rendben,oket nem nagyon zavarja,hogy mit csinalok,mindaddig amig tenyleg betartom amit igertem.Igy tegnap elszivtam kb4 szalat,ma 3at,mikor sikerult kicsit elszabadulnom itthonrol.Nemsokara vacsizunk,a gyerekek fekszenek,s elmegyek meg egyre gyujtani,igy lesz ma 4...De ez mar jo nem????? Az otthoni napi doboz mennyisegemhez kepest fejlodok!!
Es most par szot Zsuzsahoz...itt nem tudsz robotra kapcsolni mert nem gmailen irsz,hanem az itteni uzenofalon..ugyhogy lehet,hogy csak az agyad volt roboton,s nem hiszem,hogy valaha is leszek olyan feledekeny hogy a gyerekemnek irt levelemet ne ugy fejezzem be,hogy 'puszi:Anya',maximum 70-80 felett,nagyon betegen,mikor mar nem ismerek fel senkit. De mindegy,hagyjuk is. 2 email cimem van,Apu mindkettot tudja,barmelyikre irhattok. A telefonszamom szinten tudjatok,barmikor hivhattok,mar van kinti szamom is,de szerintem olcsobb ha az otthonit hivjatok.Ha tul draga,ott van a skype is,jovo hettol,mar biztos tobbet leszek online.
Puszi mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Kedves Zsófi,

    Kezdetben apu nem tudott belépni nekem több időm volt megkeresni a blogod címét ezért én írtam Neked így került oda az Attila, tudnillik nekem nem apum :-))
    Sajnos az enyém meghalt mikor én 3 éves voltam ,de ha lehetett volna ilyen "gondoskodósat" kívántam volna magamnak.
    Igazad van valóban apu soha nem lesz olyan állapotban hogy neked a szeretett lányának Attillát írjon alá..

    Szóval felejtsed el nem ő tehet róla..
    Legjobb ha saját személyben ír az ember,,,
    pl. Személy szerint én a legjobban a kevés cigizésnek örülök ,de biztosan lesz még sok jó az
    életedre kiható dolog amit ott tanulsz.
    Az én Gyöngyöm amikor visszajött 9 hónap után Indiából más ember lett,,
    korábban kicsit mindig haragudott valamiért a világra , eléggé kritikus volt mindenkivel,de mikor visszajött abból a világból ahol valaki egy utcai kockakövön él az utcán és nyitott csatornába "nagy vécézik" és dinnyehéj a vacsorája ..
    Attól kezdve nagyon megbecsülte a szép életét..

    Neked is lesznek megtapasztalásaid , valószinű nem ilyenek mert az USA sokkal gazdagabb ország magas életszinvonallal..
    Ami nekem feltünt ott USA-ban v. Floridában hogy nagyon célirányos a tudásuk azt jól csinálják amit tudnak , hatékonyak , de logika találékonyság fele annyi sincs bennük mint a magyarokban ezért fordulhat elő hogy az értelmes magyarok ott "többre" viszik.
    Aztán arról el lehetne vitatkozni mi az a "több" pénz? hatalom?
    mert mindig outsiderek maradnak kinnt...Régebben befogadobb volt Amerika.
    Egy régebbi kis hülye példa:
    taxit /yellow cab/kerestem Las Vegasban sehol a környéken sem utcán sem a boltban nem tudták hogyan lehet rendelni taxit hol az állomás,, a telefonkönyvben nem tudták hol kell keresni, az volt a gyanum nem tudják az ABC-t sem....
    Aztán elkértem a tel.könyvet és végre vissza tudtunk menni a csomagokkal a szállodába.
    Itthon bárkit megkérdez egy külföldi Pesten az mindjárt mond taxi számot iskettőt hármat fejből, megmutatja merre kell menni ..akár kézzel lábbal is mert a magyarok intelligensek és az nem függ teljes mértékben az iskolázottságtól sem.

    De nem akarom megítélni őket mert van aki imádja Amerikát van aki utálja de az biztos hogy érzelmeket vált ki.Én a legjobb leghasznosabb könyveimhez ott jutottam hozzá.
    Nagyon örültem hogy tanultatok első segélyt is :
    egy kis hozzáfüzés az apró tárgyak belégzésénél ha ütögetésre nem jön ki az apró tárgy ami a légutakban van akkor hátulról át kell karolni a gyermek mellkasát és hirtelen megszorítani így a nyomás hatására kipattanhat a letüdözött tárgy.
    De első körben a legjobb ha megnézed nem a garatban akadt-e el nézz a szájába ujjal gyorsan tapintsad végig ..
    ha elbírod a gyermeket lógassad fejjel lefelé és úgy ütögessed a hátát a gravitácio segít az eltávolításban .
    Más téma:
    Ha akarod küldök Neked receptet is ..
    Nagyon sok szép élményt kívánok Neked.
    Apud mailt irt Neked ..

    Szeretettel ölel : Zsuzsa./stepmother/

    VálaszTörlés
  2. :)
    Ugy orulok, hogy vegre tisztaba tetted a zagyvasagokat:)
    Ez a 4 gyerek meg idegen lanyok az agyban es jaj akarom en ezt egy kicsit ilyeszto volt, de ugy latom csak a mit is irjak ennek a sok rajongonak panik tort rad.
    A leirtak alapjan zajlik az elet nalatok, unatkozni nincs is idod, de azert remelem mindent meg tudsz nezni, amit szeretnel.
    6gyerek felelmetesen hangzik, de ahogy ismerlek ezt te konnyeden atveszeled. Es milyenek a szulok, kedvesek? es nem volt szo valami masik bebiszetterol aki veletek megy erre a nyaralasra????
    vigyimagi!

    VálaszTörlés
  3. még oda sem értél, de már nyaralsz. nagyon jó dolga van egyeseknek! :o) Örülök hogy eddig minden rendben ment. És a szülők milyenek? kedvesek? szigorúak? vagy, mégis milyenek?

    Ha elbírsz hat gyerekkel, akkor ha már csak kettő marad, nem lesz gond...

    Én is voltam ma babaelsősegély tanfolyamon és ugyanazokat csináltuk, mint Ti. :o) lélegeztetés, lenyelt tárgyak, ktözés, égési sérülések, stb... nagyon jó dolgok ezek.

    pusszancs-i

    VálaszTörlés