2009. szeptember 24., csütörtök

Hellllloo Mindenki!!
Az elmult napok eleg esemenydusak voltak,ugyhogy mara jol ki is pilledtem,par dolgot elmeselek es megyek aludni..
Mondtam mar,hogy a mellettem levo utcaban van egy magyar lany aki tegnap elott meg is latogatott es en is atugrottam hozza,tenyleg nagyon kozel van,par perc seta es ott vagyok..mondjuk... kozelebb lakok hozza mint Apu a Ritahoz:)
Szoval mig itt volt kapott egy telefont a "fiatol" hogy menjen erte a suliba mert gondolom orvosi vizsgalat volt naluk es kiderult,hogy tetves szegeny. El is mentunk a sracert,aztan utana hazajottem,meg tettem-vettem es indultam a gyerkocokert a suliba...ja es megfoztem eletem elso krumplifozeleket!!!!:) nagyon jol nezett ki,tok szep szine lett meg az allaga is olyan ahogyan en szeretem,viszont ettem mar finomabbat is :) nem tudom mi lehetett a baj,na mindegy nembaj,azert eheto volt:) A gyerkocok viszont meg sem kostoltak,mert inkabb vmi fagyasztott toltott tesztat eszeltek ki vacsira,ugyhogy nekik azt csinaltam,a fozeleket meg megettem en,tegnapra el is fogyott. Szoval utana elmentunk Manhattanbe,mig az egyik "fiam" gyogytornan volt,a masikkal az utcan rohangaltam mert epp elemeben volt en meg alig birtam kovetni:)de amugy nem volt gond. Aztan hazajottunk, vacsi lecke furdes...ahogy szokott lenni.Tegnapra pedig elterveztem hogy jol kitakaritom a szobamat,felfrissitek minden illatot es eltuntetem a megolt tetemeket (mostanaban eleg sok pincerovar szeru dolog futkozik a szobamban,remesek es undoritoak,van vagy 200 labuk es szorosek). Szoval meg epp nem alltam neki,mert neteztem...:) jott egy telefon... "anyuka" hivott,hogy menjek el a kisebb gyerekert a suliba,merthogy orvosi vizsgalat volt,es tetves a gyerek,azonnal hozzam haza es ha lehet ne emeljem fel vagy fogjam magamhoz nehogy elkapjam es hat tegyem amit ilyenkor kell.... Elmentem Oliert,persze pont hisztis napja volt,nagyon faradt volt es nyugos,nem tudtam hazacibalni,fel kellett vennem,raadasul ra is dolt a vallamra es ott szunyokalt. Amugy nagyon edes volt,szeretem mikor ilyen nyugodt,csak gondoltam ha eddig nem,akkor most bizti atmasznak ram is a tetui...na de mindegy,nem volt mas valasztasom. Szoval elmentunk venni vmi szert a hajara,hazajottunk,szepen kifesulgettem a hajat es tenyleg nagyon sok maszatot kifesultem belole!!! Aztan beraktam a TV ele,ami amugy tilos mert heti egyszer ulhetnek TV ele,es akkor is csak egy meset vagy egy filmet nezhetnek meg az is csak hetvegi nap lehet...de most bekapcsoltam neki, s kozben gyors kitakaritottam ket szintet,mindenhol felporszivoztam,agynemucsere stbstb,amerre jart es hinthette a larvakat vagy tetutojasokat vagy nem tudom mi van a tetunek..arra mindenfele irtottam!! Aztan visszaindultunk ujra a suliba Gus-ert,ami megint egy jo sztori volt:) Epp setalgattunk felfele a lepcsokon az aluljarobol es mar messzirol hallottam,hogy magyar hangokat hallok,epp azon ment a vita,hova menjenek kajalni..aztan par masodperc mulva mar meg is lattam oket,3 fiu setalt le a lepcson,s ahogy elhaladtak mellettunk,mondja az egyik a masiknak: "Nezd,milyen szep anyuka!" Aztan visszaszoltam,hogy nem vagyok anyuka,de koszonom:) Szinte megkovultek,s csak neztek,ugy meglepodtek,hogy egymas nyelvet beszeljuk,de vegul nagyon megorultek nekem,s elmodtak hogy ok mennyire nagyon eltevedtek es segitsek mert nem tudjak hol vannak:) hat ha tudtam volna,hogy en hol vagyok:) na azert azt tudtam,de hogy ok hova akartak menni,soha eletemben nem hallottam olyan megallorol,egy ideig nezegettuk a terkepet aztan otthagytam oket,remelem mar megtalaltak az uticeljukat:)
Szoval ujra hazaertunk,akkor mar 3an,s estere a szulok is jottek,vegigfesulgettem az egesz csaladot,kimostam a maradek huzatokat,mindenrol leszedtunk mindent,mindent kimostam,ezzel szinte el is ment az egesz nap,este es ejjel,s amint volt egy kis szabadidom a tukorben vizsgalgattam magam,mert persze mar bekepzeltem,hogy viszket mindenem:) reggel pedig minden kozosen jo koran felkeltunk,s indultunk a suliba,a sulidoki megvizsgalta az egesz csaladot,persze engem is, s gratulalt,hogy Oli hajaban mar nem is lat semmit,de azert meg 2 hetig minden nap kezeljuk...a tobbiek pedig megnyugodhatnak mert nincs bennunk semmi:) huh:) remeltem is!!! ja es a reggel sztorija:) Szoval jo koran felkeltunk es a reggeli melom az volt,hogy csinaljak reggelit.Persze ma nem kellett a muzli tejjel,ma palacsinta kellett!! Nem repdestem az otletert,dehat persze megcsinalom,ugyis elobb vagy utobb meg kell tanulnom..merthogy ugye itt a palacsinta az nem olyan mint nalunk..de mint kiderult az itteni palacsinta sokkal rosszabb es sokkal egyszerubb elkesziteni:) szoval ez ugy mukodik,hogy a gaztuzhelzes lapra ra lehet tenni egy grillezo lapot amit ugye felforrositok es a palitesztat csak rateszem es majd megsul....valoszinu nagy langon sutottem mert elegge megkozmalt es olyan budos fustot csinaltam,hogy ki kellett nyitnom minden ablakot meg ajtot,hogy meg tudjak maradni a konyhaba:) aztan vegulis izlett a sracoknak,megettek..:) es ekkor vettem csak eszre,hogy...;D ehez tudni kell azt,hogy ma reggel nagyon fulledt meleg volt,kint az utcan megrekedt a levego es olyan furi volt kint..mintha kodos lett volna valszeg csak a para volt...szoval a sracok vegeztek a reggelivel es elmentek az eloszobaba jatszani, mig rendbetettem a konyhat...es egyszer csak jon Gus es mondja,hogy Zsofi gyere be az eloszobaba gyorsan,tok jol nez ki,bejott a kod:D
Megyek a szobaba es latom...mint amikor felgyullad a szaraz avar es hatalmas a fustje,olyan szinten bement a fust a szobaba es megrekedt,az ablakig alig lattam el:) a gyerekek orultek,hogy milyen jo,hogy bejott a kod,en meg szakadtam a rohogestol,hogy milyen fustot csinaltam par palacsinta megsutesevel:) es probaltam gyors szelloztetni,hogy mire a szulok lejonnek kicsit normalisabba tegyem a kornyezetet:D
Aztan mentunk suliba es ma volt az elso nap,hogy vezettem NEW YORKBAN!!Merthogy reggel kocsival mentunk,s "apuka" hazajott velem,en vezettem es innen ment ujra dolgozni metroval. vegre megtanultam a metrovonalat,most lassan at kell allnom az autosutak megtanulasara,merthogy ezentul egyre tobbet kell majd kocsikaznom...aminek orulok,csak bennem van a felsz is,mert a balesetek tobbsege ugye kolcsonkocsival tortenik... Es amugy ma tortent meg eloszor,hogy napkozben nyilt utcan droggal kinaltak,akcios aron :) Persze vettem vagy 10 zsakkal ;) majd kuldom haza:D
Most viszont bucsuzom,a mai nap olyan volt mint a tegnapi,tetuzgettem a gyerek hajat,kaja, lecke,kulonorara vives,furdes,olvasas,fekves,mosas,minden uloke visszahuzasa..ilyenek es most mar almos vagyok...Szoval jo ejt..nemsokara teszej fel ujabb kepeket!
Puszko!:)

2 megjegyzés:

  1. Szió!!!
    Ügyi vagy,hogy sikerült az újdonsült családot,megszabadítani a kis lakóktól:)Nem gondoltad,hogy már az elején találkozol ilyen problémával!?De nem is volt annyira szörnyű igaz?!Ezt is megoldottad!
    A srácok,nem látták rosszul amit mondtak,abban a hiszemben,hogy majd nem érted,igen is szép "anyuka" vagy!Hisz most az vagy,még egy jó darabig:)
    Az úgymond "köd" pedig,ne aggódj,talán mindenki így kezdi:)
    Köszönjük az újabb beszámolót,igen érdekes és muris volt:)
    Sok puszi Neked!!!!Hiányzol!!!
    Ja és jó lenne ha igyekeznél feladni,azt a bizonyos,akciós vásárlásból eredő kis csomagot!Itthon már nagyon várjuk:)
    Sok pussz!

    VálaszTörlés
  2. Szio!
    Hat te sem unatkozol :D vagy tetveszel vagy befustolod a lakast. lassan azt hiszem Mo-n bujkalsz vhol,mert eleg sok magyarral talizol,de mindenkinek azt mondod h NY-ban vagy. bar aztan itt Skociaban is rengeteg magyar van. neha meg sok is...
    Nekem ennyire nem porognek a napjaim. suli,melo,suli,melo,suli,melo... kb ennyi. bar jobb is h melo meg suli kozott nem kell tetuket irtanom.
    eddig csak suliba tudtam nyomonkovetni kalandjaidat,de most mar van otthon is netunk,ugyhogy gyakrabban fogok nyomozni utanad. :) ugyhogy irj amikor tudsz, erdekelnek a vicces sztorijaid.
    vigyazz magadra Miss Tetuvadasz :D
    pusszancs
    Lujzi :)

    VálaszTörlés