2009. október 2., péntek

Egerirto munkakorben allast ajanlok!!!! $100/eger!!Naaa? :)

Szep reggelt mindenkinek!!
Ugyanis itt meg csak reggel 8 van,most vegeztem a reggeli tennivalokkal,de olyan almos vagyok,hogy azt hiszem visszafekszem kicsit. Tegnap este terveztem leulni es meselni jo hosszan,de nem mertem bejonni a konyhaba mert az az eger akirol meseltem par hete,meg mindig itt koszal!! Tegnap este atjott hozzam Csilli (a magyar lany a szomszed utcabol) es..nagyon vicces volt,mert a konyhaban ultunk,epp meselt valamit amikor egyszer csak kimeredtek a szemei,es remult hangon mondja,hogy Zsooofi,ott egy eger!!! Es nezett mellem,vagyis a vallam folott volt a tekintete,es ugy megijedtem,hogy mozdulni sem birtam,azt hittem valahol kozvetlen mellettem ul az eger. :) Meg is kerdeztem,mielott megmozdultam,hogy de itt,mellettem van?:) Aztan mondta,hogy nem,a nappaliban epp a kanape ala futott be. Es kepzeljetek egesz vegig a nappaliban futkozott,hol megallt,hol ment tovabb,s egyszer csak hallom,hogy valami fut felem,reflexbol gyorsan hatraneztem es az a kis dog mint aki nem is fel tolunk befutott hozzank a konyhaba,elsuhant mellettem,be a szekreny moge,ugyhogy meg most it itt van valahol,a labaim megintcsak a nyakamban es ugy irok,kozben nezegetek korbe-korbe,egyik szemem a monitoron,masik a padlon..:) olyan rossz tudni,hogy itt van valahol es nem is azert felek tole mert eger,hanem mert ugy meg tud ilyeszteni..meghat undorodom tole..Na mindegy ennyit errol,sokat nem vagyok a konyhaban,este meg mar vegkepp nem fogok bejonni!!
Tettem fel par uj kepet,parat a blokkpartinkrol:) amik szerintem nagyon aranyosak lettek.. A blokkparti azt jelenti,hogy lezarnak egy utcaszakaszt minden iranybol,mult hetvegen a mi hazblokkunknal zartak le,es ilyenkor kihordanak az utca kozepere csomo asztalt,eszem iszom dinom danom stb.. egy csomo jatekos program van a gyerekeknek.Vannak akik csinalnak par musort is pl. tancolnak meg ilyesmi,de arrol pont lemaradtam sajnos mert Ollinak valami nyugje volt es bejottunk a hazba. De aztan mikor mentunk ismet ki,pont akkor kotottek a lovat a fahoz:) Van egy olyan jatek,hogy egy kartonbol keszitett ponit teletomnek mindenfele cukrokkal,felkotik a fara es a gyerekek egyesevel,bekotott szemmel utogetik addig,mig szet nem szakad a lo,az osszes cukor kihullik es mindenki szedi a magaet. Es pont a mi hazunk elotti fara kotoztek a lovat,ugyogy panoramas kilatasom volt rajuk es a lepcsonkrol csintaltam a kepeket,ahogy a gyerekek egymas hegyen hatan..de Ti is lattatok mar biztos a kepeket,nagyon muris volt a harc a cukrokert:)
Igazabol most ennyi jutott eszembe,nagyon almos vagyok ugyhogy most elkoszonok,csak bekoszotem,hogy elek meg,minden ok,remelem otthon, Skociaban es Irorszagban is??:)
Puszi!!!

4 megjegyzés:

  1. Haliho!
    Egyszerubb lenne ha az egeret elfogadnatok haziallatotoknak,es akkor nem lenne gond vele :)
    Egyebkent olyan 'ussuk szet a lovat a csokiert' dolog nalunk is szokott lenni,marmint az etteremben. Minden vasarnap van, Pinata Party-nak hivjak. mekkora orjonges szokott lenni,nagyon elvezik a gyerekek.
    Egyebkent,nem azert hogy kotozkodjek :) de nem tudod a kepeket ugy felrakni, hogy mindig uj albumba?!?!?! egyszerubb lenne nezni oket (personal opinion).
    Itt minden ok,kiveteles pentek este mikor nem dolgozok. vegre pihi.
    Egyebkent tervezem,h jovore hazamegyek(marmint vegleg).ugyh vegre tudunk majd talizni face to face mert mar miss u.
    vigyazz magadra
    puszi xx

    VálaszTörlés
  2. Zsófim!!!

    Örülök, hogy jól vagy!!!
    Most olvastam fel az összes blogos bejegyzésedet anyumnak... (jójóznak a szemeim...), jókat mosolygott rajta!:)
    Most én is itthon vagyok, ma simonyiban voltunk szüretelni, jó idő volt nagyon!

    A héten elkezdődik a suli nekem is.

    Jajj, nagyon ügyi vagy, h vezetsz, én bizti nem tudnék ott.. bár képzeld, a múltkor vezettem pesten, ilyen mellékutcában, ahol nem volt nagyon forgalom!!! :) De fejlesztem magam, aztán mire hazajössz, én megyek eléd a reptérre:P :)

    Na vigyázz magadra nagyon, itthonról is mindenki soxor puszil!!!!

    VálaszTörlés
  3. miért nem Luttinak írja a nevem???:(:(:(:(

    VálaszTörlés
  4. Szia! Örülök, hogy most már olvashatom a Te blogodat is :). Már szinte minden eddigi bejegyzést elolvastam, ezután is mident el fogok.
    Üdv: Évi

    VálaszTörlés