2009. október 30., péntek

Koszonet

Ezen a heten valahogy mindenkinek egyszerre jutottam az eszebe.Nagyon sok privat mailt is kaptam,amiben biztattok,dicseritek a blogot stbstb... Koszonom mindenkinek,orulok,hogy tetszik amit ide irkalok,nagyon jol estek a levelek,sokat jelent,hogy ilyen pozitivakat irtok,tenyleg nagy huzoerot jelent szamomra. Kozben egyre tobb olyan ember is megjelenik akit nem is ismerek,ok ismernek meg a blogom altal,Nektek is nagyon orulok,koszonom a hozzaszolasokat,barmi kerdes van,nyugodtan tegyetek fel,szivesen valaszolok. A cegrol (amivel kijottem) megtudhattok mindent a www.babaorszag.com honlapon,en is ezen az oldalon talaltam meg az infot rola,eleg reszletesen irnak a programrol,ami mind igaz. Majd felvettem veluk a kapcsolatot,bementem egy beszelgetesre,ami teljesen ingyenes,kotetlen,semmit nem kellett alairnom...es par honap gondolkodas utan visszamentem es megcsinaltam a teszteket amik szerencsere jol sikerultek es mar kezdodott is a regisztracio...Es most woala..itt vagyok!

Es most egy kis kulturalis....ez arrol jutott eszembe,hogy Laura a kommentjeben kiejtette a neger szot. Mar nagyon sokszor megtortent,hogy setaltam a csajokkal az utcan,beszelgettunk errol-arrol es valahogy szoba jottek a feketek. en pedig mindig ugy beszeltem roluk: "a negerek".Csilli allandoan ramszolt,hogy ne mondjam ki ezt a szot,mert nagyon nem szeretik,sertonek tartjak,ha roluk beszelek,mondjam azt,hogy fekak. Ami mondjuk furcsa nekem,mert szamomra a feka szo sokkal csunyabban hangzik mint a neger... De akarmikor visszajott a tema,ujra es ujra csak a neger szo jott ki a szamon.Hat a mai nap utan azt hiszem nagyon figyelni fogok mit is mondok.
Csillivel setaltam az utcan es egyszer csak halljuk,hogy a mellettunk levo autokban ulo emberek uvoltenek egymassal.Az egyik kocsiban egy "feka"no ult,a masikban egy "feher". Pontosan nem tudom mi tortent,de a fekete csaj ordenare modon uvoltott ki a kocsijabol a masik autoba: "Azt mondtad,hogy neger???" es folytatta tovabb a karomkodast,hatalmas duhvel,az egesz utca oket hallgatta,mindenki megallt es tatott szajjal figyelte oket,gondolom mindenki varta a bunyot:) Mi Csillivel nem alltunk meg,ugyhogy nem tudom mi tortent,csak azt hallottam meg,hogy a feka csaj nekivagott valamit a masik kocsijanak...lenyegeben csak azt akartam ezzel mondani,hogy valamiert tenyleg nagyon rosszul erinti oket,ha negereknek nevezik.Gondoltam megosztom veletek,ha egyszer esetleg kijottok USA-ba ne mondjatok ilyet ha nem akartok kellemetlen szituba keveredni.
Boston pedig tenyleg gyonyoru,ajanlom mindenkinek! Mar csak par het es ujabb kirandulasra megyek,a celpont: Washington DC!Ha minden igaz 2 napot fogok ott tolteni Evivel es egy francia sraccal aki szinten aupair.De minderrol reszletesebben par het mulva...:)
Puszika!!

1 megjegyzés:

  1. Ha jól tudom, azért nem "kedvelik" a néger megnevezést mert mikor rabszolgása sorban éltek akkor négereknek nevezték őket(saját spekuláció)!És ha így van, akkor vmennyire érthető a felháborodások,erre oda kell figyelni.

    VálaszTörlés