2009. október 14., szerda

Elfelejtettem...

Elfelejtettem irni valamirol...Hat a gyerekekrol!!:)
Tegnap elott tortent meg az elso olyan alkalom,hogy Gus (nagyobbik) lefekves elott odajott hozzam,atolelt es igy kivant jo ejszakat. Ami egy nagy dolog,mert eleg kimert mindig,ontorvenyu,az erzeseit pedig szereti magaban tartani,foleg olyan "idegenekkel" mint en! Szoval ez egesz jol erintett,s ma tortent a masik dolog aminek szinten orultem. Anyuka ma megkert,hogy vacsira husit es rizst csinaljak.(csirkemell tojasba es zsemlemorzsaba forgatva majd be a sutobe). Mondhatom,hogy talan ez volt az eddigi elso fozesem,igaz minden este en csinalom nekik a vacsit,de nem mondanam fozesnek azt,hogy kifozom a tesztat es teszek ra vajat (vajjal eszik!!?) vagy a kesz pizzat beteszem a sutobe es csupa ilyen taplalo dolgok... Egyszer mar csinaltam krumplifozit,de csak sajat oromomre,igy gondoltam nem is igyekszem uj dolgok bevezetesevel. Szoval sult a husi,s gondoltam mar biztos kesz,es mar nem is tudom min,de annyira gondolkodtam,hogy kinyitottam a sutot,megfogtam a tepsit es kivettem..ezt szo szerint igy,szabad kezzel,s erre csak akkor jottem ra,mikor mar feluton voltam a deszka fele,de akkor mar tudatosan nem dobtam le,hagytam inkabb szetegni a kezem,ugyhogy most szep kis egeseim lettek,gondolom par nap aztan holyagok...na mindegy,ugy nez ki megerte,mert kepzeljetek csak el,hogy mikor Gus megkostolta,azt mondta,hogy ilyen finomat meg soha nem evett es haromszor is kert belole:)
Persze Ollinak is izlett,o a mindenevo a csaladban,altalaban addig eszik,mig le nem fordul a szekrol:) Rola sok ujat nem tudok mondani,o mar nem lep meg,ha odajon,atolel vagy megpuszil,amit szeretek nagyon,mert akkor tudom,hogy epp nyugodt perceit eli. Volt mar olyan is,hogy lejott hozzam reggel es o valasztotta ki milyen ruhat vegyek fel aznap,sokmindent kerdez,erdeklodik...magyarul mar nagyon profi szamolasban es par allatot is tud mar. Mult heten fogorvoshoz vittem,s mivel olyan "hosiesen" birta a kezelest,kapott par jatekallatot az orvostol. Par kutyat es egy bekat. A kutyat mar tudta hogy mondjuk magyarul,viszont a bekat nem.Megkerdezte,ezt hogy mondjuk,pillanatok alatt meg is tanulta. Aznap este az anyuka a ket gyerek es en ultunk az asztalnal,beszelgettunk,Olli pedig az uj "jatekaival" hadonaszott. Egyszer csak megszolal: "Egy kutya,egy beka.." Jen egybol felfigyelt mit is dumal a gyerek,vegul leforditottuk neki mit is jelent ez a par szo:)
Es meg egy dolog...ma zenet hallgattunk. Mi mast,ha nem Eddat??:) Imadtak, Oliver meg pogozott is,jo volt nezni oket:) Jovore talan velem jonnek koncertre..?:)

1 megjegyzés:

  1. HAhó Zsófi!Már nagyon vártam hogy írj!!!A héten este 7ig voltam szóval semmiféleképp nem tudtunk volna beszélni, de a jövőhéten 3ig leszek szóval van rá esély.Már nagyon várom.:)
    Örülök h jól kijössz a fiúkkal.Még a végén el sem akarnak majd engedni.:)
    Tök jók a Bostoni képek, ahogy néztem őket eszembe jutott milyen jó lenne ott veled...mókáznánk sokat.
    Köszi a képeslapot, nagyon megörültem neki.
    Az meg h EDDÁT hallgatsz velük....elvitted nekik az igazi hazait.:)
    A hétvégén volt egy koncertjük de nem mentem. Lemezbemutató koncert volt. Megjelent a 30. Ha gondolod majd átküldöm valahogy.Ha van ötleted hogy tudok ekkora méretű valamit küldeni akkor várom, mert nagyon jól sikerült a lemez.
    Na puszillak és vigyázz magadra nagyon!!!

    VálaszTörlés