2009. október 27., kedd

Hello there!!:)

Angolosok,aupairek,vagy aki epp hozza tud szolni a temahoz!!:)
Biztos lattatok mar a muzsika hangja cimu filmet...es abban van egy enek: "Do ha dudolsz igy kezd,do, Re egy reg nem latott ret,mi mi egyutt ez a mi...." ennek van egy angol verzioja ami igy hangzik: "Sunday morning,rise and shine,Monday sitting on the train..."tovabb nem tudom a szoveget :( Ugyan az a dallam mint a muzsika hangja-s dal,csak a szoveg mas.. Mar kb egy oraja keresem a neten,nem talalom es ugy szerentem vegigolvasni!! Nagyon szeretem ezt a dalt, ovis korom ota eneklem:) es most kepzeljetek el,Oliver elkezdte enekelni ,belem is szorult a lelek,hogy ezt o honnan tudja egybol "ratamadtam",hogy honnan ismeri a kedvenc gyerekdalom..:) Es az a baj,hogy a szoveget eddig tudja,ameddig leirtam es a tovabbi reszt vegighalandzsazza :) bar aranyosan csinalja,engem az igazi,eredeti erdekel! Es szegenyem nem tudja hogy van tovabb es azt sem tudja honnan ismeri ezt a dalt..szoval eddig hiaba a kutatasom,de nem adom fel!!:)Ezt a par szot mar kitunoen enekeljuk egyutt,de szeretnek tovabbhaladni..:) Tud valaki segiteni,ismeritek ezt a dalt??:)

Egy kicsit mas...a hetvegemrol...
Szombat este nem mentunk bulizni,kicsit mas progit valasztottunk. Csillivel,Evivel es Bertrammal (o egy magyar fiu,nem aupair..:)) beultunk egy pub-ba,ahol egy hosszabb beszelgetes utan elsetaltunk a Times Square-re es a varos fenyei ismet magaval ragadtak..csinaltunk par kepet,igaz meg Evi kepei nincsenek meg (ez azert fontos mert Evinek szupi fenykepezoje van es csodaszep kepeket csinalt) de parat mar feltettem.

Es egy kis erdekesseg,az otthoniaknak...kepzeljetek,ez meg Bostonban tortent... Epp Quincy market-on ultunk egy padnal es ebedeltunk (Evivel). Epp egymashoz sem szoltunk,mert csak a kajara koncentraltunk,erre Evi hirtelen nekem szegezi a kerdest:
"Hat Te honnan ismered a Sterba Karcsit??" :)
Megnezte iwiw-en a kozos ismeroseinket es kiderult,hogy mindketten ismerjuk..kicsi a vilag ismet.:) Mint kiderult, Evi egyutt tanulja Karcsival a fogorvos mesterseget Pesten,csoporttarsak:) Hat en csak annyit tudtam mondani rola,hogy onnan ismerem,hogy az apukaja a lovainkban szokott turkalni meg regen:) Es persze kicsi a videk,mindenki ismer mindenkit...na meg Karcsi hires volt a gimiben..sok lany szivet megdobogtatta:)

Hat ennyi mara a tortenet,most megyek es keresgelek tovabb,hatha ratalalok a dalszovegre:)

Puszi!!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem megvan ez a dal. Vagyis az összes szám, ha nem csal az emlékezetem :). Sajnos a szövege külön nincs meg. De ha szeretnéd, akkor elküldöm :). Ma este megyek haza, de a csütörtöki vagy pénteki napon lesz időm elküldeni.

    VálaszTörlés
  2. Hejjj Szofi!!!
    Igen-igen, kicsi a világ. Karcsinak még nem is meséltem, hogy kivel mulatom az időt New York-ban. Oltári volt a tegnap esti Broadway show. Puszi, Évi.(nyc by evi- csak hogy tudd melyik Évi, hihi)

    VálaszTörlés