2009. október 14., szerda

Szep estet mindenkinek!

Nemreg vegeztem mara es nagynehezen raszantam magam,hogy uj bejegyzest krealjak..:) Igazabol olyan reg irtam,hogy mar nem is emlekszem,honnan is kell kezdjem,igy kezdem talan mult het egyik napjatol... Evivel mar par hete megterveztuk,hogy mult szombaton elmegyunk Bostonba,csak egy napra. Meg is tettuk,busszal mentunk,es az ilyen jegyfoglalasos procedurakhoz ugyebar nem art ha van bankkartyad,igy online jegyet foglalhatsz. Hogy bankszamlat nyiss itt USA-ban, szukseges egy Social Security Card-ot igenyelned,ami igazabol nem is tudom mire jo,de mar az orientacion mondtak,hogy mindenki valtsa ki...szoval mult heten fogtam magam egyik nap es elmentem a social security office-ba,ami olyan mint egy okmanyiroda.Itthon megneztem terkepen merre talalom,es 11 korul elmentem. Vegul szerencsesen megtalaltam,bementem,sorszamot huztam... s mivel voltak elottem vagy 20an,leultem. Amugy nem volt unalmas,mert volt "musor" egy neger srac epp kicsapta a balhet valamiert es uvoltott,csapkodott,mar az osszes or korulotte allt,s persze mindenki (tobbek kozt en is:) ) tatott szajjal figyelte az esemenyeket.Nem ultem kb 5 percet sem,nem tudom miert,de nem az elottem erkezo embereket hivtak az ablakhoz,az en sorszamomat kiabaltak. Szoval mentem is,s mikor elmondtam mit is szeretnek,elmondtak,hogy a kartyaigenyles egy masik okmanyirodaban tortenik,menjek oda,s a kezembe nyomtak egy A4-es lapot,amin az iroda neve cime allt,hatalmas betukkel. Szoval kiindultam,s azon gondolkodtam,hogy is tudok az uj cimhez eljutni..Epp a Front Street-en voltam (valahogy az 1500as hazszam korul) es az uj cim szinten a Front Streeten volt,az 500as szam korul. Oh,hat gondoltam azt siman lesetalom kb negyed ora alatt,s mikozben ezen gondolkodtam, valaki odaszol: Social Security Office? Csak nem a rosszba jottel?:) Ket rendor allt az utcasarkon es lattak,hogy megyek be az irodaba,aztan jovok ki es egy lappal a kezemben gondolkodva setalok. Gondoltak,hogy biztos azon gondolkodom,hogy elinduljak-e gyalog igy megszolitottak,csak hogy figyelmeztessenek: ne induljak el gyalog,mert nagyon hosszu az ut. Ugyhogy megkerdeztem,hogy hogy a csudaba jutok akkor oda,es nagy mosollyal elindultak velem a legkozelebbi metromegallo fele es utba igazitottak:) Szoval vegre megtalaltam a masik irodat..besetaltam,s miutan lattam,hogy a sor vege a bejarati ajtonal kigyozik,s mar csak egy oram volt,hogy elmenjek a gyerekekert,ugy gondoltam itt lehetetlen egy ora alatt vegezni,s nem mentem be,atmentem inkabb Manhattanbe,mert mar nagyon regota szemezek egy hatalmas adidas bolttal,s gondoltam ezalatt az ora alatt inkabb megnezem ott a kinalatot. Kicsit mar banom,hogy bementem,mert csak a szivemet fajditottam meg vele,nem volt kedvem az arakhoz:) Szoval atmentem egy masik boltba,s gondoltam nem is veszek semmit,csak nezegetek,persze ennek tudjuk mi a vege...azert vettem egy csini pulcsit ami mellesleg rovid is es nem is meleg,de azert megvettem :)
Szoval az lett a vege a social security-s sztorinak,hogy ma koran reggel ujra elmentem es szerencsere semmi sor nem volt,hamar lerendeztem,nemsokara kuldik a kis kartyamat! Amugy ma ismet arra ebredtem,hogy faj a torkom,fejem,de mar a kezeim labaim is,szoval azt hiszem osszeszedtem valami influt,s most is ket pulcsiban,hosszugatyoban,az agyban betakarozva irok,s igy is raz a hideg,valami nem stimmel nalam...

Jo hir: feltettem az uj kepcsomagot picasara,azokat a kepeket,amiket Bostonban csinaltunk.
Szoval mivel sem Evinek sem nekem nincs meg bankszamlank, Csilli volt olyan rendes,hogy megrendelte nekunk a jegyeket,s szombaton reggel koran indultunk is. Azt hiszem 4kor keltem,s 5kor indultam is,mert a buszunk Manhattanbol, a kinai negyedbol indult es a metrok szombat reggel eleg gyeren jarnak,igy kellett boven ido,hogy odaerjek.Viszont szerencsem volt,joval elobb odaertem a kelletenel,s igy volt idom meg chinatown-ban setalni egyet..ugyanis meg nem voltam arra,de nem is banom,nekem szemely szerint nem tetszett,koszos is volt es zsufolt es..minden kinai kiirassal,erthetetlen volt minden:) Vegul eljott az indulas ideje,Evivel buszra szalltunk,s megbeszeltuk,hogy alszunk egyet,ami vegul nem egyhamar tortent meg,mert annyit dumaltunk:) Viszont az ut 4 oras volt,igy azert maradt ido alvasra is. A buszozas oromeibol kaptunk mi is boven,a hatradonthetetlennek tuno ules,az iszonyatos szag ami az elottunk ulo par felol hatraszallingozott (ezert feluton tavolabbi helyre is ultunk) a fejunk folott felig csavarozott legkondi razkodasa..:) De mindent osszeveve jol telt az ut,s viszonylag hamar el is telt ez a par ora. Szerencsenk volt az idovel,aznapra esos idot mondtak,ennek ellenere inkabb naposnak mondanam:) Bostonban a varos centrumaban levo dolgokat jartuk vegig korbe,ket egymas mellett levo parkot,a gazdagabb,szep utcakat,(+sutizos helyek es aranyos boltok) es persze amit illik meg megnezni,mint pl. par templom,temeto,kikoto es az onnan elenk tarulo gyonyoru kilatas... Evinek van egy jo kis utikonyve,amibol kifenymasolta a lapokat amik Bostonrol szoltak,s volt hozza egy terkep is,igy o volt az idegenvezeto,s korbejartunk mindent ami erdekes.Egy nap alatt meg lehet csinalni,szerintem ennyi ido pont prima volt es kenyelmes,hogy vegezzunk a varossal. Estere eleg huvos lett,s bar meleg cuccban voltam,megsem volt eleg,igy vettunk egy jo kis Boston feliratu pulcsit aminek az arabol alkudtam...1 dollart!:D Vicces,de en ennek is orultem:) Viszont annyira orulok,hogy megvettem,ez a legpuhabb es legmelegebb pulcsim,amugy most is ez van rajtam :)
Nemsokara ujra jelentkezem,addig is puszi mindenkinek!
Tudom,Bostonrol nem meseltem annyit mint Evi.....de beszeljenek helyettem a kepek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése