2009. október 29., csütörtök

Broadway show!!!

Eddig el is felejtettem emliteni..tegnap szinhazban voltunk Manhattanben a broadway-on!!:)
A Mamma Mia musical feldolgozasat neztuk meg,s bar nem vagyok nagy szinhaz rajongo, voltak olyan pillanatok,mikor kirazott a hideg!
A tobbi aupair-rel indultunk utnak,mert ugyebar minden honapban talalkozunk valahol vagy megyunk valahova,van egy "vezetonk" aki mindig megszervezi a bandat.Mult honapban a lakasaban voltunk,beszelgetos-ismerkedos estet tartottunk,ebben a honapban broadway show,jovo honapban pedig jegkorizas lesz a progi.
Lehetett hivni masokat is,igy szoltam Csillinek es Dorinak is (ok masik ceg aupair-ei),ha van kedvuk tartsanak velunk. Dori hetkoznap nem tud bejonni a varosba,viszont Csilli persze,hogy benne volt!:) Sajnos nem tudtunk egyutt indulni mert nem is volt biztos,hogy en kezdesre odaerek,nem tudtam meddig dolgozok pontosan. Vegul kb 10 perccel kezdes elott sikeresen megerkeztem en is,rohantam fel a helyunkre,mar messzirol lattam,hogy Evi es Csilli vigyorognak az egyik sor szelen ulve,gyors oda is koszontem nekik,de az en jegyem egy sorral feljebb szolt,ugyhogy gyorsan behuppantam az en szekembe..es akkor vettem eszre,hogy ki ul mellettem..??:):)
Egy magyar lany,aki szinten uj,Brooklynban lakik,mar mult honapban beszelgettunk az ismerkedos esten,de azota nem hallottam felole semmit,amugy szinten Zsofinak hivjak:)
Szoval a show...aki mar latta a film valtozatat es tetszett,annak biztos tetszene ez a feldolgozas is.Ami nagyon tetszett,hogy a foszereplo (Sophie :) ) baratnoi akik sok eneklos es tancolos szerepet kaptak,nem feherek voltak es tobb olyan szinesz is volt aki nem feher,ami nekem ujdonsag! A sztorit nem ertekelnem,a feldolgozason van a hangsuly es persze az ABBA-n, en nagyon szeretem a szamait,igy mikor enekeltek tenyleg volt olyan,hogy teljesen kirazott a hideg,100%osan elvezheto volt. A nezoter hatalmas,s persze szinte tele is volt,s a masodik dolog ami nagyon magaval ragadott az maguk a nezok voltak.A tomeg elt,kicsit reszeseve valtak a darabnak.Pl.:a mogottem levo sor egesz vegig enekelt,ha tudtak a szoveget,ha nem.Bar ez valakinek pont zavaro is lehet,de nekem nagyon tetszett,ahogy a kis japanok a furcsa akcentusukkal ABBA-t enekelnek es jokedvet varazsolnak maguknak:) A darab vegen pedig szinte mindenki felallt,tancolt a helyen, es tapsviharral bucsuztunk a szineszektol. Az egyik szinesz pedig a darab vegen visszajott a szinpadra es elmondta,hogy a darabrol megvasarolhatok poszterek (az osszes szereplo autogramjaval) cd-k es egyeb aprosagok..a penzt pedig rakos betegeknek ajanljak fel.S nem is ez a dolog az ami erdekes,hanem az arusitas...A darab vegen a szineszek kiigyekeztek a folyosok kulonbozo pontjaira es ok arultak a dolgokat,ami szerintem nagyon kedves dolog,biztos vagyok benne,hogy igy sokkal tobb dolgot tudtak eladni es a rajongok taborat is kielegitettek a folyoson valo jelenletukkel.

A hetvegem szinten izgalmasnak igerkezik,Halloween lesz, paradera megyunk utana pedig meg nem tudom hol kotunk ki,de biztos,hogy mindenki meg lesz orulve es el lesz varazsolva..Hatalmas a keszulodes,a hazak fel vannak diszitve pokhalokkal,deneverekkel,pokokkal,veres kezekkel,szemekkel,csontvazakkal...es ma is sok embert lattam az utcan a hetvegi beoltozos ruhajaval futkozni,a boltok tele vannak kellekekkel,mindenki most szerzi be a hetvegi rucijat...
Mar varom,biztos jo kepek fognak szuletni:)
Addig is vigyazzatok magatokra,Puszi!!

3 megjegyzés:

  1. hello.
    szupi lehetett a szinhaz. en lattam a Mamma Miat, tetszett,de igy elo eloadasban gondolom megjobb.
    nalunk is ezerrel keszulodik a varos Halloweenra. nekunk pl kotelezo beoltozni munkaba. vicces lesz szombat este jelmezbe,tanyerokkal futkarozni a vendegek kozott. azt se tudom majd ki vendeg,meg ki munkatars. rem azert jo mulatsag lesz. utana be se merek menni varosba,buliba,durva lesz.
    na megyek is,csak volt egy rovid szunetem suliba,es gondoltam megpillantom mi a helyzet nalad.
    vigyu magadra.
    puszi: Lujzi :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Olvasom a blogodat a kezdetek óta, de még nem írtam kommentet. Én is gondolkodom azon, hogy kimegyek egy évre az USA-ba. Melyik ügynökséggel mentél ki? Mit tudsz róla mondani? Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  3. Szijamija!

    Olyan jó olvasni a blogodat!
    Kacagok itt magamban a néger pasikról szóló sztorikat olvasva.
    Én tényleg elhiszem, hogy N. Y olyan szupi és izgi....:)
    Megnéztem a videót, most már hanggal: jó kis zenék ezek, én is járatnám oda a gyerkőcöm!

    Képzeld most volt zh hét: számvitelből és alkalmazott szám.techből írtam. No comment:)
    Irigyellek azért az egy szem spanyolért!

    Ja a képek gyönyörűek, ezt a Bostont látni kell egyszer!

    Sokszor puszillak és nagyon vigyázz magadra!Lau

    VálaszTörlés