2009. október 12., hétfő

Haliho!!
Annyi meselnivalom van es kapom sorban a maileket,hogy miujs,es nem birok valaszolni idoben es ide is...igerem meg a heten irni fogok a mult hetrol es a hetvegi bostoni kiruccanasunkrol Evivel,ma reggel 8tol este 8ig dolgoztam aztan elmentem itthorol,holnap reggel fel 8tol...kesoig,aztan suli..De amint nem csak aludni jarok haza,igerem jelentkezem:) Amugy azert ilyen sok a munkaido maholnap,mert suliszunet van,hurra!!:) Aki pedig turelmetlen lenne,Evi mar irt egy reszletes beszamolot,neki is van blogja es picasa albumja,mar fel is pakolta a szupijo kepeket..en ilyen reszletes bizti nem leszek mint o,nagyon jol elmeselt mindent,ajanlom:) a cime: http://nyc-by-evi.blogspot.com/ . De nemsokara jelentkezem en is a beszamolokkal es kepekkel,addig is puszko!!!

2 megjegyzés:

  1. Zsófikám!!
    Nem azért írsz blogot, hogy ne keljen hatvanmillió emailt írnod????
    Hát akkor itt írd le hogy mi van veled és akkor mindenki látja, ha meg van valakinek mondanivalója hozzád és nem akarja hogy mindenki lássa majd ír emailt, de a sztorikat ide írd le mert akkor csak 1xkell!!!
    Időspórolás :)
    Egyenlőre pocaklakó még bent érzi jól magát, de már csak napok, órák vannak hátra!!!!!!!! :)már nagyon várjuk.
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Drága Fodesz!
    Nagyon felkeltette a kiváncsiságom ez a zeneórás video, meg is néztem rögvest.
    Mivel a suliban vagyok, így hang nélkül néztem, de odaképzeltem a csörömpölést, dalolást, meg egyebeket.
    Meg kell, hogy mondjam, múltkor pont azon elmélkedtem, hogy a zenekari gyakorlatokon a jazz suliban, én is úgy érzem magam mint egy kis ovis, ha a kongához kerülök.
    Ez az egyik új kedvencem és a tanár mondta, hogy megtanít rá, látva a lelkesedésem.
    Remélem azért te is élvezed Olli zenóráit egy picurit legalább.:)
    Sokszor puszillak!!!

    VálaszTörlés