2009. október 15., csütörtök

Banat )-: es Orom (-:

Azt hiszem mult heten..megkertem Ritat,hogy szedjen ossze nekem par meleg pulcsit otthon a szobambol,egy csizmit es meg par dolgot...mar nagyon vartam,hogy megerkezzen,szuksegem van rajuk,mert nagyon hideg napjaink vannak.(De ahogy hallottam otthon is itt mar a tel) Szoval ma epp vacsiztam a gyerekekkel,mikor Andy belepett az ajton,kezeben a mai postaval. Es talalt egy uzit az itteni postarol hazhoz szallito cegtol,hogy megerkezett a csomag,itt hagytak az also bejarati ajtohoz raktak le. Igy le sem vette a cipojet,kiment ujra,hogy behozza...s par perc mulva visszajott,ures kezzel... Azt mondta nincs sehol a csomag es felo hogy elloptak,mert nem egyszer tortent mar naluk ilyen,de azert majd holnap felhivja a ceget... Ennek hallatan,hogy lehet hogy elloptak,ugy osszeszorult a gyomrom,abba is hagytam a vacsizast es nagyon szomoru lettem. Tobbek kozt a csomagban volt anyunak egy pulcsija is,amit tavaly kapott tolem,nagyon sokat hordta es ki sem mostam mert egy kicsit meg erezni lehet az illatat is... csak a szeken hatradolve ucsorogtem,gondolkodtam,hogy ki lehet az a bunko aki csomagokat lopdos..igazabol rajottem,hogy eleg sok ilyen van.De ugy elkeseredtem es nem akartam beletorodni,hogy gondoltam gyorsan leteszem a gyerkocoket aludni es kimegyek,korbejarom a hazat,a kozelben levo kukakat, utcakat,hatha talalok valami nyomot. Az elkovetkezendo egy ora,mig a gyerekeket furdettem szornyu volt,mar ugy mentem volna!!Andy latta is rajtam,hogy milyen rosszul erint ez a dolog,probalt nyugtatni,hogy majd holnap beszelunk a ceggel,ki volt a sofor stbstb... S vegre vegeztem,futottam le a lepcson a haz ele,s eszeveszetten elkezdtem keresni mindenhol a kis kuldemenyt..Beneztem minden kis bokorba,viragok moge,mindenhova..nem talaltam...szakadt az eso,csak alltam es nem tudtam felfogni,hogy elvesztettem egy ilyen erteket! Vegul leultem a lepcsore,csak jarkalt bennem a mereg,majdnem felrobbantam!!S mig ott gondolkodva ucsorogtem,eszrevettem,hogy a kukank fel van forditva! gondoltam ez nem a szel volt,igy fel is boritottam...s mi volt alatta????? igen,igen,a postasoknak volt annyi eszuk,hogy nem hagytak azni az esoben,ratettek a szemetest felforditva!:) Annyira orultem,el sem tudom mondani!!!S most itt van a nagy csomag elottem,olyan jo!!Anci pulcsija,amin (lehet hogy csak bebeszelem) de meg mindig erzek egy kis illatot,az uj csizmim amit tavaly szezon vegen vettem,csudajo meleg pulcsik,az otthoni tegelyes nivea (itt nem talaltam olyat:) ), a hajfestek,amit ezer eve hasznalok...:) es a jo kis strepsils ami most is kapora jon,met a torkom megint faj:) Szoval amilyen csunya esos ido es nap volt ma,olyan szep lett az estem!!!:) Koszi a csomagot Noverkem!!!:)

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. jaj szegeny,mar en is teljesen elszomorodtam,mar csak Anyud pulcsija miatt is. de azert happy end lett az este,szerencsere meglett a csomag. orulok neki.
    nalunk meg szerencsere nincs tel,na azert itt sincs meleg. nekem ma vegre szabadnapom van,tudok pihizni. aztan hnap melo. just think about the money - mondjak mindig.vigyazz magadra. ne szedj ossze annyi bacit!!!
    pusszancs

    VálaszTörlés