2009. szeptember 9., szerda

MZ/X MZ/X jelentkezem!:)

Sziasztok a tavolbol!!
Mint latjatok felraktam 1 db kepet :D Hahhhhaaa!!:P
na most leirom a szitut..ma sikerult az osszes kepem felraknom a gepre es gondoltam parat felteszek ide is.Aztan rajottem,hogy ezeket a kepeket nem lehet kinagyitani,ilyen kicsi meretben pedig nem sokat ernek,igy feltettem csak egyet,hogy azert tudjam bizonyitani..itt vagyok!:0
Szoval a tervem az,hogy csinalok egy picasa webalbumot vagy valami hasonlot ami egyszeru,okos,ugyes,konnyen kezelheto stbstb.. csak meg soha nem hasznaltam en sem ilyet,ugyhogy meg ra kell jonnom nekem is,hogy hogy muxik.De igerem probalok gyors lenni,s a turelem rozsat terem,olyan jo kepeket nezegethettek majd mint a csuda!!:pMax egy het ok,es mindent latni fogtok!!A bajom az idovel van,nem tudok sokat gepnel ulni,ma es tegnap is reggeltol estig bevetesben voltam,a het tobbi napjairol meg sokmindent nem tudok,csak azt,hogy a hetvegen sem vagyok szabad csak szombaton du par orara,azt hiszem akkor lesz idom ilyennel foglalkozni.Esetleg ha valakinek van mar tapasztalata ilyen teren (picasa webalbum vagy hasonlo) es szivesen megosztana velem a progi rejtelmeit,szivesen olvasnek rola..:)de ha nem kapok infot sem baj,csak egy kis ido mig rajovok...

Orsi orulok,hogy hallok Rolad,irj jo hosszu mailt,hogy mik az ujdonsagok Veled!Es nem tudom,hogy milyen pulcsimat hagytam nalad,nem veltem felfedezni semmi hianyt..?

Ancsi,tok jol korulirtad az ujdonsult kismanot,biztos nagyon imadnivalo lesz :) , mar nagyon varom,hogy kapjam a mailt,hogy haliho megerkeztem!! itt a kep rolam...:)
Es a fozooldalas dolog...klassz lenne,ha atkuldened a lap cimet,meg szuksegem lehet ra:)

Szoval most irok par sort az elmult par naprol..hetfon este hazaertunk,kipakoltunk,s keddtol indult az igazi moka,merthogy ovi suli meg nem volt se tegnap se ma...ami azt jelenti,hogy egesz nap veluk voltam!Sokfele jartunk,metroztunk sokat,megneztuk azokat a helyeket amikre szuksegunk lesz (suli,parkok,allatkert-oda epp be is mentunk-,es par olyan hely ahova a gyerekeket kell vinni suli utan mint pl. ahol a gyogytorna van,uszoda,logopedus...). Kicsit elszornyedtem mikor raneztem New York metro terkepere,mert 26 metrovonal van!!! Pesten talan 3 es most epitik a 4.et?:)
A baj az,hogy ezalatt a ket nap alatt nagyon sok helyet korbejartunk,s annyi infot kaptam egyszerre,hogy kicsit log ki a fulemen a sok tanulnivalo,s kicsit felek,hogy peldaul holnap vajon odaerek-e idoben a suliba vagy egyaltalan odatalalok-e?;)
Amugy biztos,mert van pl. szam,amivel akarkit meg tudok kerdezni ha eltevedek,hogy merre tovabb...es igazabol elvezem ezt a sok kihivast,az adrenalinszintem szarnyal,szoval kell egy kis izgalom!:)
Gus holnap kezdi a sulit,Olli hetfon,szoval ha par napon,heten belul megtanulom mi is a rendszer,biztosan konnyebb lesz.de ez a het meg biztos nehez lesz,merthogy egesz nap Ollival leszek holnap s penteken is,es a hetvegem sem szabad...de melyik kezdet egyszeru??:)
Most bucsuzom,s amint tudok jelentkezem!!!
Puszika!!!

3 megjegyzés:

  1. Kedves Zsófi,

    Nagyon jó volt este skype-ozni...
    Apu nagyon örült és megnyugodott, én meg duplán..
    Hirtelen elküldöm a kedvenc salink receptjét tudsz hozzá készíteni "frissen sültet"
    Vékonyra vágott filézett csirkemellet só, fokhagyma min, cayenne bors, ha van "mákszemnyi "szerecsendiót reszelsz rá kis oliva olajjal beforgatod /éjjel a hütőben pácolódik/
    Reggel nagyobb hőmérsékleten megpiritod,/3-3perc oldalanként/ igyekszel nem aktiv szenet készíteni mert az hasmenés ellen jó csak..
    A sali alkatrészeket este összevágod archiválod a hütőben, reggel csak a husít sütöd meg nekik.
    Nagy túrost fogsz azért 5-kor kelni , hogy fözzél
    nekik.
    v.mikor megírom a gyors halat is..

    Görög sali

    * 20dkg feta sajt
    * 4 paradicsom
    * 1/2 uborka
    * 1 kis vöröshagyma
    * 8 zöld olívabogyó (magtalan)
    * 8 fekete olívabogyó (magtalan)

    Öntet

    * 6 ek olívaolaj
    * 2 ek vörös borecet
    * 1 fokhagyma összetörve
    * 1 ek friss apróra vágott friss oregano
    * 1 ek friss apróra vágott petrezselyemzöld
    * Tengeri só, őrölt bors
    * 1 csipet cukor(kihagyható)
    * Díszítéshez: szőlőlevelek (opcionális)

    Elkészítés

    1.
    Egy üvegtálban keverjük el a salátaöntet egy mini kézi habverővel, majd tegyük félre.
    2.
    Vágjuk fel a paradicsomokat gerezdekre, a hagymát vékony szeletekre, a feta sajtot kb 1.5 cm-es kockákra – az uborkát vágjuk négy részre, majd 1cm-es darabokra.
    3.
    Egy nagy üveg, porcelán vagy cserép tálban keverjük el óvatosan az alapanyagokat majd öntsük le a salátaöntettel, és fakanállal forgassuk meg a salátát.
    Sok puszi Neked. Zs.

    VálaszTörlés
  2. Szia Fodi!
    Orulok hogy birod ezt a porgest. Azert ne hagyd tulszarnyalni az adrenalin szintedet :D Aberdeenbe kicsit nyugodtabb az elet. Suli,melo,bulik. Kb ebbol all az elet. Nem is tudom mi lenne velem ha meg 2 gyerkocre odakene figyelnem. Tudom,te mindig is szeretted a kihivasokat,es mindig is helyt alltal,mert nagyon ugyi lanyka vagy :D Nem veletlenul voltam a padtarsad :P Most is szivesen uldogelnek melletted...csak mert hianyzol!!! Irj majd sokat,es varom a kepeket. Puszi! Kitartas!

    VálaszTörlés
  3. Szióóóó!
    Olyan jó újra olvasni felőled s a történésekről körülötted.Úgy tűnik igen sok új dolog,tennivaló s tanulnivaló vár rád a közeljövőben,ami persze első ránézésre igen nagy falatnak tünhet,persze ha még a srácok egy egy alkalommal talán meg is nehezítik,de biztosan megbirkózol vele,mint sokminden más nehézséggel már az Életben!
    A főzés miatt ne aggódj,inkább hívj bármikor :)Hogy sikerült az első nap a suliban,odaértetek,vagy talán azóta is lógtok valahol? :)Biztosan ezt is sikerült megoldani!Írj még soksok mindent magadról,most búcsúzom,vigyázz magadra,sok pussz s ügyi légy,mint mindig!!!Hiányzol nagyon!!!

    VálaszTörlés