2010. január 14., csütörtök

Mig a mai napom teljesen hetkoznapikent indult,delutanra minden felborult.
Ha minden igaz hetvegere mar otthon leszek es egyutt mondhatunk vegleges bucsut egy kozeli hozzatartozomnak. Kora delutan kaptam hirt a batyam halalarol,azota ulok, fekszek, setalok es probalok valaszokat keresni a sok kerdesre amik a fejemben vannak.

Hogy mi lesz tovabb?
Par het es ujra munkaba allok, tudom,hogy nagyon sokan fognak segiteni az elkovetkezendo napokban es a blogirast is folytatom majd.. egy kis ido mulva...

9 megjegyzés:

  1. Szia! Őszinte részvétem. :( Nem is tudom, mit is mondhatnék. Túl elcsépelt, és nem is minden esetben igaz, hogy majd az idő segít. Kívánok erőt, kitartást és sok szeretetet, ami körülvegyen Téged ebben a nehéz helyzetben!

    VálaszTörlés
  2. Szia Fodim!

    olvastam a leveled. reszvetem. es kitartast legy erős. sajnos megint nem tudok veled lenni,pont hetfőn megyek vissza :( lelekben veled vagyok.szerizlek!!!!

    VálaszTörlés
  3. Zsófi, tudod hogy rám is bármikor számíthatsz, nagyon sajnálom ami történt. :( Én mindig itt leszek a Maple Streeten!
    Sok puszit küldök, Csilli

    VálaszTörlés
  4. Őszinte részvétem Zsófi.
    :(
    Sok erőt és kitartást!

    Igaz nem a Maple Streeten, de mégis a közelben vagyok, bármikor számíthatsz rám.

    Szeretettel ölellek:
    Évi

    VálaszTörlés
  5. Őszinte részvétem Zsófi.
    Legyen sok erőd továbbra is,
    az élet így is,úgy is megy tovább,
    alakítsad az életed ügyesen,
    ölellek szeretettel:Évi anyukája .

    VálaszTörlés
  6. Őszinte részvétem Sehikém!:( Természetesen rám is számíthatsz bármiről legyen is szó!Légy erős, mint eddig!
    Puszillak,ölellek!

    VálaszTörlés
  7. Istenem Drága Fodeszem, igazán sajnálom, ami történt.
    Tiszta szívből kívánom, hogy adjon Neked erőt az Úr és legyen melletted!
    De úgy lesz, hidd el...

    VálaszTörlés