2010. március 29., hétfő

Haliho!!

Bocsanat,hogy nem jelentkezem,de a gyerekeknek 2 hetes suliszunet van,ami remelem tudjatok mivel jar..:) Velem!! :)
Ma volt Ollie szulinapja,ma lett 4 eves!!:) Azt mondta,hogy erzi magan az egy ev valtozast:)

Ma 12 orat sikerult dolgoznom,ugyhogy ma sem fogok sokat irni,probalok gyorsan elaludni mert a holnap ugyan olyan koran kezdos-keson vegzos lesz.

Esetleg annyit emlitek csak meg,hogy mult heten voltam a csajokkal ATB koncerten,ami persze mindenkinek tetszett.

A het folyaman pedig ket latogatom is akadt ejjel...na kik??? Hat egerek!!!
Sajnos mar az en szobamba is bekoltoztek,nekem pedig kocognak a fogaim a felelemtol ha rajuk gondolok. Ha jol szamolom..12 egercsapda van a szobamban,de meg egyet sem fogtam. Az egyik ejjel zacskocsorgesre ebredtem,felkapcsoltam a lampat es az asztalomon levo csokibol egy eger falatozgatott.Persze egyszerre ijedtunk meg egymastol,en az agyam tetejen alltam,o pedig futott amerre latott.
A kovetkezo ejjel ket eger futkozott,nem kell mondanom,hogy azon az ejjelen semmit nem aludtam,ugye?
Most az a terv,hogy par napon belul erkezik egy kolcson macska,de az a baj,hogy ezek az egerek szerintem most elmentek szomszedolni,mert par napja megint nem hallottam oket... De ez nem jelenti azt,hogy ma ejjel nem fogom.. na majd meglatjuk!!

Hetvegen jelentkezem egy hosszabb beszamoloval,addig is puszi!!!

3 megjegyzés:

  1. Amerikában hogy megy,ti kaptok extra pénzt a plusz órákért,ha mondjuk beteg a gyerek vagy mondjuk szünet van?

    VálaszTörlés
  2. sziaa:)máshol nem tudtam jelezni...mindenhonnan letöröltem magam..ha esetleg lesz kedved irni dang3rr@hotmail.com
    email-en eltudsz érni vagy msn!remélem jol vagy..pusssz

    VálaszTörlés
  3. Amcsiba tényleg ennyi egér van :DD ?? én úgy gondolom, hogy ez nem normális állapot amúgy !!
    magyarországon nincs egér a házakban sztem xD vagyha van akkor nagyon halkan csinálják a dolgukat xD

    VálaszTörlés