2010. március 13., szombat

Kedves Olvasoim!! :)
Nagyon koszonom a kommenteket, osszesen 16-ot kaptam,plusz amiket meg privatba kuldtetek.. Ennyit azt hiszem meg soha nem kaptam. Sokat gondolkodtam a dolgokon,eddig ugy erzem nemet fogok mondani es augusztusban hazamegyek. Most biztos vegyesek az erzelmek.. nekem is vegyesek!
Igazabol ket nagy indokom van,amiert haza szeretnek menni.
Nagyon szuper dolog lenne,ha itt tanulhatnek,biztosan hasznomra valna,ezt alairom. Viszont nem hiszem,hogy tudnek talalni egy olyan foiskola szintu komoly sulit,ahol ilyen keves ottlettel bent tudnek maradni. Azert,hogy elvegezzek egy tanfolyamot,vagy "tengilengizzek" meg egy evet... Most is tanfolyamokra jarok,de igazabol nem sok mindent gyujtok ossze ezekbol.
Mar minden vagyam,hogy befejezzem a sulit (nem attol felek,hogy elszall felettem az ido es 30 eves koromra is meg fosulis vagyok,hanem szimplan nagyon nagyon nem szeretek tanulni es szeretnek mar tulleni a gyomorgorcsoktol teli vizsgaidoszakaimon).
Szoval mivel ennyire tul szeretnek mar lenni,semmikepp nem szeretnem ujrajarni az elsot otthon. Amugy turizmus-vendeglatast tanulok angol nyelven... ahol a masodik evben mar vannak gyakorlatok,ezert nagy az eselye annak,hogy sok delutani,gyakorlati oram is lenne.
A masik ok pedig a csalad es baratok hianya..de ezt ugye nem kell magyaraznom??:)

Ez a hetem egesz kellemesen telt,mar az ido is tavaszias volt,sokat sutott a nap,bar tegnap elkezdett esni es azota is szakad. Ma terveztem,hogy kimozdulok a varosba,de kineztem az ablakon es a latvany nem csabitott ki. De nem is baj,mert negyed ora mulva munkaba allok,igy nem is megyek mar ma sehova.
Az elmult hetvegeken eljutottunk ide-oda, tobbek kozt Evivel es Csillivel meglatogattuk Dorit Washingtonban.




Nagyon szep helyen laknak, csudajo a hazuk es a csalad is kicsit elterobb a hetkoznapinal, ugyanis ket apuka alkotja a szulo parost.



Kis segitseg a nevelesben :)

Mig naluk voltunk (epp a konyhaban keszitettuk a reggelit) Csilli megpillantott egy kepet a polcon. Ket no es az olukben 2 gyerek volt a kepen, lesult roluk,hogy ok egy csalad. Erre Csilli megszolal: "Hat ok kik,valami rokonok??"
:D :D Erdekes,hogy tudat alatt is mar az egesz rokonsagot melegeknek iteli meg az ember :)

A tobbi hetvege pedig NY latogatasaval telt, estenkent pedig elugrottunk ide...oda... :)


Brazil est



Csilli,Evi,Zsofi :)


Most sajnos bucsuznom kell, megyek dolgozni. Tovabbi szep hetveget mindenkinek!
Puszi!!





8 megjegyzés:

  1. Szia,
    szerintem jól döntöttél. Megértelek a sulival kapcsolatban, hiszen én is alig várom, hogy végezzek vele. A család és barátok rész szintén ismerős ex-aupairként... :) Amúgy New Yorkba még vissza tudsz térni suli után is! :D
    Szió,
    egy lelkes olvasód :))

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én is tur-venden vagyok, csak magyarul tanulom :). Elhiszem, hogy minél hamarabb diplomát akarsz. Én is így vagyok vele. De mint már írtam, nekem hamarosan vége. Biztos, hogy így is jól döntesz, ha augusztusban hazamész. Hisz a perfekt angolt itthon is sok helyen tudod használni, és majd lesz vmi nagyon jó munkahelyed ;).

    VálaszTörlés
  3. A donteseddel teljesen egyetertek.
    A washingtoni agyban fekvos kep csudamuris lett :)

    VálaszTörlés
  4. szia!
    örülök h sikerült jól átgondolt döntést hoznod.megértem.és nagyon örülök h augusztusban újra találkozunk!
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Én is egyetértek a döntéseddel, és nemcsak azért mert mire hazamegyek, te is otthon leszel :)
    A washingtonos képeket én is csak most látom először, jók lettek!
    Holnap tali :)

    VálaszTörlés
  6. Zsóóófikám!!!

    Igen el vagy tűnve!!! Írjááááá valamit:-)

    Pusszi

    VálaszTörlés
  7. Eltűntél:( mi van veled? írj

    VálaszTörlés
  8. Hahóóó!
    tényleg írhatnál már!mi van veled?
    puszi

    VálaszTörlés