2009. november 18., szerda

Haliho Kedves Mindenki!
Mar nem egy embertol megkaptam,hogy milyen kis lusta vagyok,Evi blogja mar reg kesz van a Washington turarol,en meg meg sehol nem vagyok!
Hat nehari,a turelmetlen olvasoknak ezt uzenem: Egyreszt meg nincsenek meg a kepeim a turarol (Evitanal vannak) masreszt egy blog megirasa kepekkel es mindenfele szerkesztesekkel van hogy 3 oraba telik,amim eddig meg nem volt. Illetve most lenne,de azt hiszem megint elkaptam valami nyavajat,hetfo ota kohogok,egyfolytaban folyik az orrom,ugy erzem lazas is vagyok (pedig nem) es gyenge,most inkabb azt valasztom,hogy ledolok...Illetve meg dolgozok,nem tudom mennyire illik ilyenkor elaludni :)
Addig el lehet olvasni Evi blogjat es ha elolvastatok..utana mar nekem nem is kell irnom a hetvegerol amit Washingtonban toltottunk,hisz velem ugyan az tortent mint Evivel :P

Puszi!!! :)

4 megjegyzés:

  1. Nekem 5 óra volt a Wasington bejegyzés Szofim. De írtam már 7 órásat is. Ááááá.

    Inkább pihenj. Több mint 3 hétig voltam beteg. Nehéz úgy dolgozni. Jobbulást!

    Holnap tali Manhattanban. Hozd a géped, viszem a képeket. Beülünk valahová borocskázni :)

    VálaszTörlés
  2. http://nyc-by-evi.blogspot.com/2009/11/washington-dc-kontra-new-york.html

    VálaszTörlés
  3. Kis hálátlan blogolvasók :) Évi amúgy is a leglelkesebb bloggerina, szóval tényleg nála érdemes kezdeni a kíváncsiaknak. Zsófi! Egyél sok fokhagymát! Nemcsak betegségek, még vámpírok ellen is véd...:D Na jó, ennyi voltam. Holnap szállítom a csomagodat. Pihengess. Puszi

    VálaszTörlés
  4. Koszi Dori,mar nagyon nagy szuksegem van ra!!:)

    VálaszTörlés