2009. november 5., csütörtök

Konyhaelmeny :)

Aki ismer tudja... az en varazslatos muveleteim a konyhaban nem hatnak ki sokkal tobbre mint mondjuk egy vajas piritos...:) Sajnos...:) De annyira nem is banom,latjatok,meg mindig elek es szinte soha nem fozok!!:)
Igen,igen...elvileg itt minden nap fozok a gyerekeknek vacsit..vagy bedobom a fagyasztott dolgokat a sutobe 10 percre vagy megparolom a brokkolit (ezt minden nap megteszem:) )vagy kifozom a tesztat,ok rateszik a vajat es kesz a kaja!! Ha ezt fozesnek lehet mondani akkor minden nap fozok :) De ezt nem mondanam annak... :)

Szoval a heten ugy ereztem mar hianyom van fottetel ugyben (tobb mint 2 honapja nem ettem normalis fottet!! Ja de mondjuk egyszer Csilli adott lasagne-t..koszi Csilli!) Igy ugy gondoltam a heten fozok valamit. A het elejen csinaltam cukkinifelfujtat (Aginak hala a receptert:) ).. apuka es a kisfiu ettek belole..Nagy sikert aratott,csak ugy habzsoltak!:)
Ma pedig szinten nekialltam fozni...olyan igazi fozes..meg suto is kellett hozza!!:) (Lacinak koszi a receptert!:) ) Csak kis adagot csinaltam,tudva,hogy a csaladban csak 2 ember kapos a foztomre,de Olli mar aludt igy o kilove,meg kevesebbet csinaltam..De azert ket fonek boven eleg volt.
Apuka hazaert es ugy nekiesett,hogy hogy hogy...hogy nekem egy kanalnyi maradt :) de nem baj,eleg volt es orultem,hogy ugy ette mint aki mar egy hete nem evett :D
Azt mondta,ilyet csinalhatnek holnap is :P
Gondoltam ezt megosztom veletek mert ez egy nagyon kis dolog,de nekem hatalmas...:) Viszont ez nem jelenti azt,hogy ezentul tulzasba viszem az ilyen szokasaim... Bevallom,nem elveztem se a fozest se a sutest,de havi egyszer ki lehet birni :)

Ui.:a heten mar nem fozok! :)

3 megjegyzés:

  1. azt nem arultad el hogy mit foztel... :) kivancsi vagyok. nyugi,en se surgok-forgok a konyhaban.

    VálaszTörlés
  2. Zsófi!

    Süssél nekik krumplit a sütőben, meg csinálj kőrözöttet...vagy rántottát, mint nekem sensation után..."pesti" módra..:)

    VálaszTörlés
  3. Szió! Megkaptam a Képeslapod! Köszi, pusszancs!
    :)

    VálaszTörlés