2010. április 18., vasárnap

Hola!

Tudom,tudom.. mar jopar napja,hete nem jelentkeztem. Ez csupan azert van,mert nem nagyon tortent olyasmi,amirol egybol irnom kellett volna :)
Lassan kozeledik a nyar, elkezdtem tervezgetni,mikor hova es kivel szeretnek nyaralni menni.. Szinte minden este repjegyeket es szallast nezek..de ezekrol mind mind meg nem szeretnek irni, idoben meg fogtok tudni mindent!
A fogam koszonom.. jol volt majdnem egy hetig. Most par napja megint rosszalkodik,az arcom bal fele ismet pufi,es az ezzel jaro dolgok... Holnap fogok a dokitol idopontot kerni,csak egy rontgenre megyek es megbeszeljuk mit lehetne csinalni vele. Nem lesz olyan draga,csak a heti fizum tobb mint fele.. :(
Tenyleg semmi emlitesre meltot nem tudok most mondani,mert sokmindenrol nem szeretnek meg beszelni. Esetleg annyi,hogy tegnap volt megtartva Ollie 4. szulinapja. Nagyon jo volt a kis buli, sok kepet es videot csinaltam amibol jovo heten szerkeszteni fogok egy videot,majd Ti is lathatjatok! (egy buvesz volt a sztarvendeg, nagyon jo musort csinalt!)
Ma pedig Csillivel toltottem a napom,elmentunk a Brooklyn-i botanikus kertbe. Igen,Igen!! Csinaltunk kepeket!!! Csodajok lettek! Mar fel is toltottem oket az albumba, a szokasos helyen megnezhetitek oket. Akik kevesbe szeretik a termeszetet, viragokat es fakat, azoknak sajnos ez az album most unalmas lesz, mert nagyon sok kepet toltottem fel, mind-mind viragokrol!
Nemsokara jelentkezem, addig is legyetek jok es vidamak!
Puszi!

5 megjegyzés:

  1. Boldog Szülinapot Ollie-nak! Király az új design. See ya in Chicago! xoxo

    VálaszTörlés
  2. szia zsofikam!!!
    mindig orulok, mikor hallok feloled!!!!! olvaslak redszeresen (mar amennyire rendszeresen irsz :)) szoval figyelemmel kiserlek, csak irni nincs nagyon idom, vegre bekoltoztunk az uj lakiba,(bar meg nem mindent tudtunk athozni) de mar itt aludtunk, olyan izgi :) :) malna vegigugatta az ejszakat, es azota is minden neszre ugat, kicsit unom, meg is fenyegettem, elajandekozom, ha nem viselkedik!!!!! szoval meg 1-2het mire eljutok a gyerekcuccok rendezgetesehez, de mar minden megvan, csak ki kell mosni a cuccokat, a gyerekszoba is cuki, bar most meg csak a mi cuccainkal van tele, de jovoheten ha megcsinaljak a beepitett szekrenyt akkor mar oda tudok pakolni. remelem van meg idom, es zsuzsika nem fog elobb erkezni, bar mar 4-5het van csak hatra ilyenkor barmi elofordulhat, de szoktam kerni, ne ba..on ki velem, maradjon benn jo sokaig :)
    orulok, hogy jol vagy(leszamaitva a fogad, hat a fogfajas nagyon durva dolog, remeljuk hamar tulleszel rajta es vegre kino, akkor mar nem fog fajni) szoval a kepek es a video nagyon cuki, vigyazz magadra es ne dolgozz tul sokat csak amennyit muszaly :)
    puszi hugi
    ui.: a nagy nyaralastervbe remelem augusztus vegen mi is beleferunk, es hozzank is eljosz ide dunakeszire!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Ohhh Zsófikám, bocsi, h nem voltam a Skyp közelben, csak bekapcsolva maradt a gépem, közbe meg buli volt a koliba... :)
    Amúgy jó lenne beszélni majd valamikor, mert van mit mesélnem nekem is.....Puszi

    VálaszTörlés
  4. szia!
    sok ujat en se tudok mondani, par napja beszeltunk :) remelem fogad hamar rendbejon, es talan olcsobban meguszod :S
    hat a nyaralas...en is varom, de nagyon :D
    vigyazz magadra
    pusszi xxx

    VálaszTörlés
  5. Én is imádom az új designt!

    VálaszTörlés