2010. április 20., kedd

Szulinapi video

Haliho!

Kesz vagyok Oliver szulinapi videojanak szerkesztesevel...mondjuk nem volt tul nagy muvelet..:)
Az elso reszben a kepek porognek le,a masodikban a sztarvendeg,azaz a buvesz musora osszevagva. Szerintem nagyon vicces volt,foleg mikor egy dolgot tobbszor is meg kellett csinalnia,hogy mindenki megertse az egyszeru csalasat..:) Par dolgot feliratoztam,remelem ezzel segitettem mindenkinek a megertesben.
Ha nincs kedved vegignezni,nezd meg csak a 6.perc 22 masodperc korul. Hogy a manoba csinalja? Mar ezerszer megneztem... lelassitva, kinagyitva, mindenhogy... hogy valtozik a kendo palcava mindenki szeme lattara?? A tobbi trukkje is jo, de azokra el tudok kepzelni egy-egy magyarazatot... ez viszont fizikai keptelensegnek tunik nekem :) Valakinek valami jo tippje?



Ollie's birthday from Zsofia Fodor on Vimeo.


Hugi!! Csak ovatosan a pakolgatassal,nehogy nagyon megeroltesd magad es Zsuzsika elobb kimasszon a helyerol..:) Rokonok legyszi ertesitsetek,ha mar szegeny korhazban van! :)
Jaj de izgi lesz megint!:) Kitartas,mar tenyleg nagyon a veget jarjatok! :)

Puszi!

4 megjegyzés:

  1. Eszméletlen a bűvész show. A kendőből pálca lesz meg valószínüleg tényleg varázslat. :)

    VálaszTörlés
  2. Hahó Zsófikám!
    hát ez nagyon szupi lehetett.Nemsokára lesz a szülinapom nekem is, nem lehetne ilyen bohóc az én bulimon is?:) sztem ez nem is bohóc hanem tényleg varázsló, én is megnéztem többször is de ötletem sincs a pálcára.talán a zakója ujjából jöhet ki valahogy, de ez is necces, meg akkor hova lesz a kendő...???szóval maradjunk abban h tényleg varázsolt.:)
    fogad hogy van?remélem már nem szendvedsz te szegény.egyébként együttérzek mert a minap voltam fogászaton és az enyém is nő ill. nőne ha tudna, de a röntgenen látszik h a fogam fekvő állapotba próbál kibújni, így azt onnan ki kell műteni.:(
    Nem felejtettem el a skypeozást csak közbejött vmi ne hari.igyekszem majd felugrani.pussz és vigyázz magadra.

    VálaszTörlés
  3. Fodi!!!!

    hat ez naggyon jooooo :D
    vasarnaponkent hozzank is jar buvesz, naggyon jo :)
    kendo palca szitu erthetetlen... dehat nem is lenne izgi ha minden trukkot tudnank,nem?!
    vigyu magadra!
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Háát ez durva...annyira élvezetem mint egy kisgyerek:D nagyon jó volt...=)))
    de hát ez érthetetlen ez a pálcás trükk...no mind1...most egy hétig nem tudok majd aludni,mert ezen fogok agyalni:D Viki

    VálaszTörlés