2010. április 3., szombat

Sziasztok!

Ujra itt,a tavaszi szunetbol mar csak egy hetkoznap van hatra es nyarig talan minden menni fog a regi kerekvagasban.
Elmenydus volt az elmult ket hetem,talan jegyzetelnem is kellett volna,hogy emlekezzek mindenre.
Eloszor is eljutottam a csajokkal az ATB koncertre ami Manhattanben volt a Nokia Theater-ben. A hosszu sorbanallas kozben az otthon kevert "narancslevunket" iszogattuk es mire oda kerultunk volna,hogy beengedjenek,egy or megkert minket,hogy alljunk ki a sorbol,ugyanis ittas vendegek nem mehetnek be...
Micsoda? De nem erdekelte oket,hogy ittasak azert megsem voltunk,fel orat a bejarat mellett kellett allnunk,hogy lassak,egy kis ido elteltevel sem utottuk ki magunkat. Ezutan ujra visszaallhattunk a sorba,bementunk es bar jol ereztuk magunkat,kesobb sem kerultunk az alkohol hatasa ala..:)

Mint mar mondtam,a husveti szunet miatt eleg sokat dolgoztam,napi 10-12 orakat. (pluszpenz a tulorakert?? arra most nem futotta nekik)
Ennek ellenere sok helyen jartam a ket het alatt, tobbek kozt elmentunk a central park-i allatkertbe,a brooklyn-i botanikus kertbe, jatszoterrol jatszoterre futkoztunk,s mult hetvegen felmentem az Empire State Building es a Rockefeller Center tetejere is,ahonnan a varost csodaltam.

Hetfon volt a zsidoknak egy husveti unnepe,ugy hivjak "passover". Egy barat hazasparnal volt hivatalos a csaladom vacsorara,de a gyerekekkel mar delutan 5 korul odamentem hozzajuk. Tobb csalad is jott, s mig a felnottek csak este 7 korul ertek oda,mindenki gyereke hirtelen osszegyult mar fel hatra. Ez azt jelentette,hogy 7 gyerekre vigyaztam,s modhatom,hogy az a ket ora egyuttlet veluk jobban lefarasztott,mint az egesz het! Mindenki nagyon fel volt porogve, a 3 emeletes hazban fel le futkoztak,verekedtek,szetdobaltak es tortek mindent amit elertek,s mikor megprobaltam kicsit helyrerazni oket, az egyik gyerek odajott hozzam es kozolte,hogy mar nagyon unjak,hogy ott vagyok,nincs szukseguk babycsoszre,legyek szives huzzak el.... Na akkor lett elegem es kezdtem en is felemelni a hangom...
7 korul mikor a szulok is megerkeztek,leultettek a gyerekeket az asztalhoz es mondtak,hogy nagyon szivesen latnak engem is a ceremonian. De akkorra mar annyira kesz voltam idegileg,hogy egy perccel sem tudtam volna tovabb maradni, vettem a cipom,s bar kint zuhogott az eso, elindultam... Utolag belegondolva..most mar lehet hogy kicsit banom, hogy nem maradtam,mert erdekes lett volna az este. Ugyanis a zsidoknak ez egy kulonleges ceremonias vacsora volt. Mikozben a cipomet vettem, lattam, hogy a hatalmas asztal szepen meg volt teritve, kulon tanyerra volt rakva tojas, paszka, kis talkakban olaj...valamifele ceremonikus vacsora volt,s kozben heberul olvastak fel egy heber kiskonyvbol. De sajnos ugy ereztem nem tudok mar tovabb maradni, s vegul egy moziban kotottem ki. Aliz csodaorszagban 3D-re ultem be, de kozel 10 perccel a kezdes utan elaludtam a filmen,s hol bobiskoltam, hol neztem... Nem nagyon emlekszem a filmre.

Sokszor talkoztunk mas gyerkocokkel, s veluk mentunk ide-oda,a kedvencem az volt,mikor Causival es Oscarral voltunk a botanikus kertben. Hogy miert? Mert az o aupair-uk londoni,ergo british-english kiejtese van! Amit imadok!! Nagyon sokat beszelgettunk,igy ez volt a kedvenc napom!

Par napja ujra elojott egy kis problemam a bolcsessegfogammal. Most mar rahuzodott a mandulamra,fulemre,fejemre s az arcom is be van dagadva. Attol tartok noni szeretne,de nincs helye. Ezert ma elkezdtem erdeklodni, hogy melyik dokihoz tudnek fordulni, aki elfogadja a biztositasom. Par nap mulva, ha tenyleg nem valtozik a helyzet megyek fogorvoshoz...es majd meglatjuk mi lesz.
Ezt leszamitva koszonom jol vagyok, s holnap mar Csilli es Evi is visszater NY-ba, most meg Mexico-ban vannak vakacion.

Egy videoval bucsuzom:

Sracok from Zsofia Fodor on Vimeo.


Puszi!

Ui.: Mindenkinek Kellemes Husvetot Kivanok!!

Ja igen..az egerek..meg mindig feltoltve all mind a 12 egercsapdam..Szerintem en elobb fogok veletlen belelepni mint ok...

Uui.: most irt vissza a vezetom.. :( a biztositasom nem fedezi a fogorvosi kezeleseket, azt irja, hogy a legtobb aupair ha ilyen gondokkal kuzd hazamegy mig kezelteti magat,mert itt a fogorvosi kezelesi koltsegek nagyon dragak. (ezek szerint dragabb lenne mint a repjegy oda-vissza???) Hozzafuzi, hogy ha megis ugy dontenek,hogy nekiallnek kezeltetni magam, menjek a NY-i egyetem tanoncaihoz, ok kevesebbet kernek. Most meg dolgozom,a szulok nincsenek itthon,ugyhogy ugy sejtem holnap fogunk beszelni errol.
Szoritsatok,hogy holnapra rendbejojjon a fogam!!!!!...De egyelore most ugy erzem kette szakad a fejem :(

4 megjegyzés:

  1. Neked is boldog nyuszit!
    Remélem rendbe jön a fogad! Várom a következő bejegyezésed! Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia Fodi!

    Neked is Happy Eastern!
    Eleg mozgalmas volt az utobbi idod, remelem birod meg.
    Hat az tenyleg durva lenne,ha hazakene jonnod kezeltetni a fogad...annyira draga lenne tenyleg?!?!?!
    Nekem ma vegre dayoffom van, minden nap meloztam, itt is szunet van,es hat elfaradtam... akarcsak Te.
    Vigyazz nagyon magadra, remelem jelentkezel ismet hamarosan.
    Vigyazz, nehogy belelepj a csapdaidba :)
    sok puszi

    VálaszTörlés
  3. SZia Zsófi!!

    Vmit találj ki a fogadra!!Mert így elég nehéz lehet dolgozni, figyelni a kicsikre :(!!
    ***

    Állati édes a videó!!!Kb ők szórakoztatnak téged?:D Olyan mozgásuk van:D
    Tuti kis mácsók leszken!!!

    Judit

    VálaszTörlés
  4. csá anyám!

    Már azt hittem elraboltak ott a big szitibe! Anyu már mondta, h hívjam fel Ritát, hogy mi lehet veled... szörnyű, mennyire aggódik:):)
    Na majd beszélünk, csinálj még sok ilyen videjót!:)

    Pusszantás:)

    VálaszTörlés