2010. május 25., kedd

Hazi Feladat!

A mai este viszonylag hamarabb vegeztem...volna...
Korabban hazaert mindket szulo es arra kertek,hogy csak pakoljak el a gyerekek vacsija utan.
Mikozben a konyhaban pakolgattam, Anyuka leult hazit irni a nagyobbikkal. Eleg sokaig felette ultek,majd az Apukat es kesobb engem is bevontak,mert nem tudtak megoldani a hazi feladatot (2.osztalyos). Az lett a vege,hogy mindharman felette ultunk es egyszeruen nem tudtuk megoldani! :)
Vegul azert nem tudtam vegezni,mert ki lett adva a parancs: addig nem megy senki sehova mig meg nem csinaljuk a gyerek hazijat!!
Magyarra leforditva ilyesmi volt a hazi. Meg volt adva egy szam, utana egy kezdobetu majd meg egy szam es meg egy kezdobetu. Pl.: H....... es a 7 T......... Megoldas: Hofeherke es a 7 torpe. Voltak meg ilyen egyszerubbek: 60 S...... in a M......... (60 secundum in a Minute-60 masodperc egy percben) 7 D..... in a W........ (7 days in a week- 7 nap egy hetben)..... ket oldalon keresztul ilyenek voltak sorolva es ki kellett toletni. Vegul kettot nem tudtunk megoldani:
3 W........ on a T.........
64 S..... on a C....... T........
Apa,Anya es Zsofi...csak ultek...es tortuk a fejunket..:) Semmi valaszra nem talaltunk :)
Ekkor jutott eszembe,hogy google-on megkeresem,hatha kiad valamit! Es woala!!! Neten ratalaltam a valszra!! :)Igy allhattam fel,es vegeztem mara a munkaval...:) A megoldast nem mondom meg,hatha valaki torni akarja rajta a fejet, a kivancsiak ugyis beutik a keresobe es kijon..
:)

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    ez nagyon jo kis fejtoro :)
    en ezt talaltam :
    3 wheels on a tricycle
    a masik meg talan 64 squares on a chess table
    mas mit talalt?
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Hello,
    Igen Szilvi, ez a válasz. :) De én sem jöttem volna rá, nemhogy egy másodikos gyerek.
    Pusz

    VálaszTörlés