2010. május 29., szombat

Elmaradasaim, uj haziallatok!!

Istenem, mar annyira szeretnek nem pinceben lakni es tudni milyen egy joizut aludni felelem nelkul!!!
Ugye emlekeztek,hogy tavaly szeptemberben mikor idejottem es meg jo ido volt mennyi kis allatkat talaltam a szobamban es kornyeken? Meztelencsigak, ezerlabu kis allatkak, aztan telen egerek es most ujra itt a jo ido, az egerek talan kikoltoztek viszont ujra jonnek az undormanyok!!
Mar nem egyszer talaltam magamon "szunyogcsipest"...hat nem tudom,hogy az szunyog volt-e... mert a szobamban szunyugot meg soha nem lattam, ellenben dogoket...na majd mindjart mutatok egy kepet!
A heten egyik reggel mentem be a furdobe es egy hosszu, fekete, furge ezerlabu teremtmeny ebresztett fel felkomambol,ugy megijesztett! Egy ideig hezitaltam,majd futottam a papucsomert es agyonutottem..
Az elobb kiindultam a furdobe, felkapcsoltam a lampat es a szekrenyem melletti egercsapdara esett a pillantasom..Hat ezt lattam:




Ezt a kepet az agyamon allva keszitettem a hiperszuper zoom-om segitsegevel. Termeszetesen ezek utan nem mertem elmenni a furdobe es csak az agyamon ucsorogtem es szemeztem vele,mikor ohajt mar megmozdulni... Kb negyed oraig nezhettem,majd levettem rola a szemem mig betakaroztam.... Nem kell mondanom... mire visszaneztem mar nem volt ott. AAAAA!!!
Kb 5 perc eltelte utan megtalaltam az agyam mellett a foldon... Ki az agybol, usgyi a papucsert!!! Es egy pillanat alatt ugy agyonutottem, hogy csak na!! Na jo kozben levert a viz de tudom, hogy nem szabad szarozni veluk,mert olyan furgek,hogy hipp-hopp elszaladnak!
Ennyit a ma esti kommandorol...


Igertem,hogy csinalok egy Chicago-s videot. Mara lettem kesz! Eletem legrovidebb videoja megis ezt szerkesztettem a legtovabb az osszes kozul! Kicsit mas mint a tobbi, porgosebb, rovidebb, jobban kell figyelni a kepkockakra... :)



Csilli jovoltabol pedig itt egy vidi a repteres jeleneteinkrol...:) (mar a lekeses utan)
Koszonjuk Csilli!


Chicago repter from Zsofia Fodor on Vimeo.

8 megjegyzés:

  1. Szia Zsófi!

    Nekem az első videód teccik legjobban!!Nagyon átjön a jó hangulat!!Egyébk érdekelne h milyen programmal szerkeszted a videóid????

    ***
    Nem tudod Host szüleid megkérni, h másik szobát kapj???Mert ez így elég pokol lehet...én is mikor koleszos voltam éltem egerekkel, azt még ki lehet bírni, de pl amikor beköltöztek a csótányok, nah akkor én se tudtam aludni, volt h arra keltem h a kezemen mászik....Nah akkor fontolgattam, h abbahagyjam-e a sulit és hazaköltözzek-e :D
    Majd írd meg milyen megoldást találtál rájuk...:)

    Üdv.:Judit(pestrő)

    VálaszTörlés
  2. ááá, az az ízeltlábú "gyönyörűség" ritka undorító:D én tuti, hogy síoverallban aludnék:))) de te kőkeményen leszámolsz velük, minden elismerésem!:D tök jó lett a chicago-s vidi, a legjobb, amikor összehasonlítod az épületek magasságát!
    kitartás a rovarháborúhoz!:)
    Üdv: Rita

    VálaszTörlés
  3. Masik szoba?? :) Van meg egy itt mellettem de az megnagyobb es szerintem megtobb minden lakozik benne. Ugyhogy ki kell birnom es legalabb ezert varom hogy hazamenjek es ujra egy biztonsagos agyban aludjak :)
    Apple Macbook-om van es ezen alapbol rajta van egy jo kis progri, az a neve,hogy: Imovie. Ezzel csinalom a videokat, nagyon szuper!!!
    Orulok,hogy tetszett! :)

    VálaszTörlés
  4. Csilli&Dóri from the Lake House2010. május 29. 23:24

    Szia Zsófi!

    Üdv a tóparti házból :)) Itt is sok a bogár, de ezek csak röpködnek :) Respect, hogy van merszed kinyírni a csúszómászókat. A kényszer mondjuk nagy úr...

    A vidi nagyon jó lett, szeretjük az iMovie-t mi is, majd megtaníthatsz, hogy kell használni.

    Üdv Apraja-falváról,

    Csilli és Dóri

    VálaszTörlés
  5. Na Zsóófim, én tuti nem mernék itt aludni, de lehet még így sem fogok tudni, h képen láttam.... :D

    Vigyázz magadra és gondolj rám, mert sokat vizsgázom!

    Puszi!!!!

    VálaszTörlés
  6. hahó Sehikém!
    Látod látod ha a faházban laktál volna velünk végig nyáron. akkor megedződtél volna, mi vmelyik nap a hangyákkal küzdöttünk.:)
    De nagyon bátor vagy h agyon mered ütni, legalább kiadod a dühödet is, amit ők okoznak.
    Jók lettek a videók!Utazz még jó sokat, de ne késsétek le a gépeket mert a székek nem tesznek jót a hátadnak alváskor....:D
    A héten költözünk le balcsira. Képzeld jön a Viki is dolgozni.Hiányozni fogsz ott is!
    Sok-sok puszi

    VálaszTörlés
  7. Húúú de jó lett a Chicago videod!!!!

    VálaszTörlés
  8. Zsofi!!!!!!!!!!!!!! Te olyan bator vagy!!!!!
    En az elso ilyen allatka utan repultem volna haza!!! nekem nincs bajom az egerekkel, de ez UNDORITOOOOOOO!!!!!
    Kitartast, melyen egyutterzek!!!!
    A video nagyon szupi lett, csak igy tovabb.
    En meg egyben, de nem sokaig legkesobb pentek es meginditja a szulest, gondolj ram a heten, mert felek am!!
    puszi Hugi

    VálaszTörlés