2010. június 9., szerda

Celebrate Brooklyn!

Juhhuu! Megkezdodott a "Celebrate Brooklyn" fesztival, ami itt van melletunk a Prospect Parkban,kb 20 perc setara a hazunktol! Ezt a fesztivalt minden evben megrendezik es kozel nyar vegeig tart.
Ma volt a nyitonap,mar nagyon vartam,hisz egy ingyenes Norah Jones koncerttel inditottak!
Csillivel meg is beszeltuk,hogy megprobalunk 7 korul vegezni es meg par csajjal el is megyunk.
7 utan vegeztem,de sajnos elkezdett szakadni az eso es Csilli teloja is ki volt kapcsolva. Mivel nagyon szeretem Norah-t, gondoltam egy kis eso nem allhat az utamba, igy felvettem a Niagara hajoturarol hazahozott esokopenyem es nekivagtam az utnak. Mire odaertem mar tocsogtam a cipomben,de szerencsere az esokabat olyan jol vedett,hogy mas baj nem volt. Egy gyors taskacsekkolas utan mar bent is voltam a helyszinen. Amint beleptem,Norah epp szinpadra lepett es koszontotte a tomeget,gondoltam ez eltart meg par percig,van egy kis idom a sorsatrat meglatogatni..:) Amint a sor elejere ertem kozoltek,hogy eloszor menjek el az ID Stationre (szemilyigazolvany csekkolasos satorba) ahol a 21 ev felettiek kapnak zold karszalagot es az ember csak igy kaphat alkoholt. Szerencsere nem volt sor,kaptam is egy karszalagot es egy gyors sorvasarlas utan mar indultam is a tomegbe. Az eso szakadt, kicsit olyan volt mint a tavalyi Depeche Mode koncert, csak ott nem volt se esokabatom se esernyom :) Iszonyu jo musort adtak, ahogy itt mondjak "It was awesome!!!"
Annyira orulok,hogy elmentem! Meg soha nem voltam olyan koncerten ahol a sok feka ilyen zenere tancol es enekel :)
Persze nagyon sokszinu volt ismet a tomeg. Az esernyo alatt alldogallok a szerelmes parok voltak, a mezitlab ugralok es tancolok altalaban a fekak, a fuben esokabatban fekvok a lusta amcsik es persze az atlag akik kalapban, baseball sapkaban vagy csak szimplan alldogaltak cigivel es sorrel a kezukben. Az utobbihoz tartoztam en. Mikozben ittam azt vettem eszre nem fogy a pohar tartalma mert az eso allandoan feltoltotte :) Sebaj!!
Egyszer csak "tadam!!" felcsendult a kedvenc szamom, arra mar en is lazba jottem es a tobbiekkel enekeltem teli torokbol! Jaj de jo volt, ugy orulok,hogy elmentem! Persze az Edda koncerteket semmi nem helyettesitheti, de vegre valami olyan szorakozas ami hozzam passzol! :)
Hazafele a hosszabb de biztonsagosabb utat valasztottam igy 45 perces seta utan ronggya azva megerkeztem. Azota vettem egy forro tusit es most keszulok aludni,holnap pedig elkezdem irni az elozo hetvegemrol szolo bejegyzest (Niagara).
A kepeket es videot mar megszerkesztettem,amint felkerul az iras lathatjatok:)
A kedvenc szamommal bucsuzom!:)
Puszi!



SUNRISE - NORAH JONES from IMPOSSIBLE on Vimeo.

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok csajszik!

    Bocsánat,bocsánat a késői köszönet nyilvánításért!Megkaptam a Chicagoi lapot s egyben egy kis térképet is :) A lapon található kis térkép segítségével,most már szinte mindent tudok Chicakoról.Hogy isteni muffint lehet kapni,hogy csudi nagy élvezet a hajókirándulás,hogy a szél merről is fúj s hogy még onnan is sok sok képzeletbeli puszit lehet kapni :)Remélem mindenki nagyszerűen érezte magát!!
    Mégegyszer nagyon köszönöm,igazán kedves tőletek!
    Vigyázzatok magatokra s további nyugis nyarat Nektek.Jaj Nektek,hisz itt a nyári szünet :)

    Sok puszi mindenkinek!

    VálaszTörlés
  2. Akik lemaradtak a koncertről,hááát,igazán sajnálhatják,hisz igen nagy élvezet egy Norah Jones koncertet végig hallgatni!Nem igaz? :) Főleg azzal a körítéssel ahogy leírtad.Az áztató eső,a folyton csapolt sör :) s a körülötted lévő emberek hangulata.De azt hiszem,a decemberi EDDA nagykoncertet,ugyan ilyen nagy élvezettel fogjuk végig tombolni!Már nagyon várom!!
    Addig is sok puszi,siess haza!!
    Hiányzol!

    VálaszTörlés
  3. Celebrate Brooklyn, hurráááá!!! Kár, hogy nem ott lakom, tavaly is nagyon jó volt :) Nem baj, majd talán egyszer máskor ;) Örülök, hogy lazítottál eghy kicsit, Rád is fér, amennyit dolgozol. Nem baj, már csak 10 hét, és California, aztán Hawaii!!!!! Én már számolom vissza a napokat, már csak 73 van vissza ;) Remélem azért még tudunk találkozni augusztus előtt.

    Sok puszi, és nyomd a playdate-eket minden nap!!

    VálaszTörlés