2010. február 14., vasárnap

Havazas,kosarmecs,hetvege...es persze shopping!!!

Sziasztok ismet!
Ez a hetem szerencsere tele volt programokkal es az estekre jol ki is faradtam. Mara nem csak en merultem ki,hanem a penztarcam is.. :( :)..de errol majd kesobb.
Mint ahogy otthon is,a het elejen itt is nagyon esett a ho,ezert az egyik nap az iskolakban hoszunetet rendeltek el,egy napra itthon maradt mindket gyerkoc es elmentunk a kozeli parkba szankozni. Mikor hazaertunk meg kicsit a haz elott maradtunk jatszani es hogy egy kis hasznosat is tegyek a dolgokba, gondoltam nekiallok hoembert kesziteni. Talan sajat szorakoztatasomra is, de mikor a csalad meglatta,ugyan olyan orommel vettek ok is az otletem. Ime egy kep uj baratunkrol:


Mr Snowhite

A kovetkezo ejjel sajnos nagy vihar volt es reggelre szegeny hoember feje leesett es darabokra tort,mara pedig alig van belole valami mert nagy az olvadas.De sebaj,majd jovore csinalunk otthon masikat:)

Mult heten volt Csilli szulinapja es a hostcsaladjatol kapott 2 jegyet egy kosarmeccsre. Utolag is koszonom Csilli,hogy elhivtal magaddal! Errol a meccsrol most nem irok semmit,mert kulon bejegyzest erdemel es egy videot is,amit holnap kezdek el szerkeszteni. Csak annyit rola, hogy New York: Knicks Vs California: Kings Sacramento jatszottak,a Madison Square Garden-ben es sajnos kikaptunk :(

Penteken sem volt ovija a kicsinek ezert elmentunk egy kis baratjahoz jatszani.Mondjuk,hogy ugy telt a napom,hogy a jatekhalom kozepen almosan ultem es neztem ahogy tologatjak az autokat. Lucien-nel voltunk (francia) es van neki egy 1-2 eves kistestvere Martin. Akarhanyszor megyunk hozzajuk,Martin belecsucsul az olembe es addig ott ul es nezeget,mig el nem megyunk:) Ez most is igy tortent,illetve most hozott egy konyvet es gondolom azt kerhette,hogy olvassak neki (nem tudom mit motyoghatott mert franciaul beszelt hozzam). A baj az volt,hogy a konyv is franciaul volt es mivel soha nem tanultam ezt a nyelvet es a kiejtest nem akartam megkockaztatni,meseltem neki angolul,hogy mit latok a kepeken de ezzel is meg volt elegedve:) Ezutan Olivernek az volt a kerese,hogy menjunk a konyvesboltba s mint mindig,most is leultunk a gyereksarokba es masfel oran keresztul olvastam neki. Mikor mar kiszaradt a torkom kertem,hogy jojjunk haza,szerencsere nem kellett gyozkodnom,egybol belement.
A hetvegen egy percet sem kellett dolgoznom,s ezt kihasznalva szinte csak aludni jartam haza. Szombaton Csillivel bementunk a belvarosba,s mivel nekem mar voltak terveim,celtudatosan elindultunk egy boltba amivel mar par napja szemeztem. Sieto leptekkel haladtunk,mar alig vartam,hogy odaerjunk,hisz olyasmit keszultem venni amit mar honapok ota keszulok!:)
Mikor a bolt ajtajahoz ertunk akkor lattam,hogy igaz amitol feltem..zarva..hisz zsidok uzemeltetik,akik szombatonkent nem szivesen dolgoznak. Sebaj! Akkor irany a J&R!
Gyorsan elmondtam az egyik eladonak mit szeretnek es ahhoz milyen kellekeket,o pedig csak pakolta elem mindet az en szam pedig fulig ert! Gondolom,mar azt varjatok,hogy kinyogjem mirol is beszelek...:)
Tessek:


Canon Powershot SX20

Meg egy pipa a par elektronikai kutyuk melle,amiket itt keszultem es keszulok megvenni az USA-ban. :)
A gep melle vettem meg egy 8GB-os memoriakartyat, ujratoltheto elemeket akksival,egy mem.kartya olvasot,tokot es azt hiszem ennyit..:) Es sajnos ezutan elmentunk meg egy Apple boltba ahol az Ipodomnak vettem egy tokot,egy Forever21-ba ahol polot...szoval ez a hetvege nem volt tul gazdasagos!

Holnap es kedden amugy nem lesz iskola,ugyhogy a csaladomnak uzenem: biztosan nem leszek Skype-n.
Most bucsuzom mert nagyon almos lettem,viszont van meg egy jo hirem: tettem fel ujabb kepeket amiket megnezhettek ide kattintva vagy pedig a szokasos modon,az uj mappa neve: 2010 februar.

Puszi!!!

2 megjegyzés:

  1. Szia Zsófikám!
    Látom remekül telt a heted :), hozzátok is elérkezett ez a fantasztikus hóesés. A hóember nagyon kedvesre sikerült, de ne bánd, hogy elolvadt, már a bimbózásnak van itt az ideje, meg a madárcsicsergésnek!
    Nagyon kis cuki ajit vettél magadnak, reméljük sok szép élményt tudsz majd megörökíteni vele!
    Itthon minden oké, Lizike Zsuzsika növöget, nekünk sikerült lefoglalózni a lakást, úgyhogy ezerrel lakberendezek, ha minden igaz egy-két héten belül elkezdhetjük a berendezkedést, addigra meglesznek a papírok :) Nem akarom elszólni, de ha minden jól megy a nyuszi már ott talál minket :) :)!!!!!
    VigyiMagi!!
    Puszi Hugi meg a többiek!!!

    VálaszTörlés
  2. Hűűű, nagyon jó fotómasinát vettél:) gratula hozzá és a jó képekhez is!

    VálaszTörlés