2010. február 15., hétfő

Presidents' day

Haliho!
A mai nemzeti unnep miatt a szulok sem dolgoznak. Azt mondtak reggel menjek fel es megbeszeljuk mikor lesz legkozelebb szukseguk ram. 9-kor felmentem,s azt mondtak delutan 3 korul menjek vissza. A jo idot es a szabadidonket felhasznalva Csillivel metrora szalltunk es elmentunk Brighton Beach-re. Megerkeztunk a megallohoz es mielott leszalltunk volna odalepett hozzank egy 50 ev koruli ferfi. Ilyet szolt:
"Szihasztok,ne haragudjatok,hogy zavarok,nahgyon meghorultem mhikor meghallottham a hanghotokat.Nhem thudjatok vehletlen hol lehet mahgyar ujsagot venni?"
Szoval eleg eros akcentussal beszelte a magyart...:) megkerdeztuk mikor jott ide es azt valaszolta,hogy egy hete es mar borzasztoan haza akar menni,otthon sokkal jobb. :) Hat nem tudom,vagy o nem ertette a kerdesunket vagy egy roman pasi lehetett aki egy het alatt annyit koborolt mar NY-ban,hogy megunta :)
Ezutan lesetaltunk a partra es elmentunk Coney Island-ig,majd hazametroztunk. 3ra pont hazaertem de szerencsemre nem volt itthon senki (csak Teresa a brazil takaritono aki mellesleg nem tud angolul..ma nagyon beszedes kedveben volt es elkezdett nekem spanyolul daralni en pedig folyamatosan bologattam:) egy par szot ertettem de mikor elkezdte az apuka alsonadragjat legyezni a levegoben...hat azt a reszt nem nagyon ertettem...hogy mit akart vele??? :) )
Szoval letelepedtem a szobamba videokat kesziteni es par kepbol osszedobtam a mai kirandulasunkat.A csalad 5 korul hazaert,most este 7 van. Apuka azota a nappaliban dolgozik ami pont felettem van...zeneszerzo es ossze-vissza kalimpal a zongoran,mar kezdem nehezen viselni pedig nalam is uvolt a zene. De nem panaszkodom,ma eddig meg semmit nem dolgoztam es ugy sejtem mar nem is fogok,mert egy oran belul csorog a pizsi. (viszont holnap mar tenyleg dolgozok,a szuloknek mar lesz munka igy nekem is)

A video:




1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó képeket csináltál, és szuper lett a videó is!!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés