2010. február 4., csütörtök

A megtorlas...

Talan ma tortent eloszor,hogy rosszat csinaltam es ezert szoltak is..:(
A sracok este megettek a vacsijukat es megkerdeztek,kaphatnak-e egy kis kakaot.
Gondolkodas nelkul igent mondtam es megcsinaltam nekik. Pont mire kesz lett,hazaert Apuka a fiuk pedig boldogan ujsagoltak,hogy mit csinaltam nekik.
Nem fogadta tul jol a hirt es szamonkert,megis hogy gondoltam.
A kakoban sok a cukor,lefekves elott nem lehet ilyet inni.
Persze hiszti lett a vege,ezert megengedte nekik,hogy ket kortyot igyanak,a tobbit kiontotte.
Elnezest kertem,mar tudom,hogy ezt sem lehet. En ugy nottem fel,hogy akkor ittam kakaot amikor akartam,lefekves elott is. Sot az egesz csaladomban kakoivaszat a szokas..
A masik kifogas az volt,hogy tul sok a folyadek.. Amugy egy normal ket decis bogret ontottem felig tejjel es ezt a mennyiseget adtam. Mondjuk ezt tudhattam volna hogy sok,mert mar regebben kertek,hogy ne adjak inni a gyerekeknek 4-5 utan, a vacsihoz is csak par kortyot ihatnak,hogy ne pisiljenek be ejjel.
Nekem errol az a velemenyem,hogy inakbb tanuljon meg pisilni a gyerek es igyon amennyit kivan,szerintem ez az egeszseges. Dehat amennyi haz annyi szokas:)
Nem beszelve arrol,hogy itt a kultura is mas.

Mindenesetre ezek utan figyelni fogok,hogy ne legyen belole gondom.

3 megjegyzés:

  1. Hihihi, egész Amerikában ez megy. Nálunk a kisfiút a 6.szülinapján kezdték el leszoktatni az éjszakai pelenkáról. Már fél éve csinálják, még mindig bepisil este :).
    A szülők saját magukkal tolnak ki :)

    VálaszTörlés
  2. Az éjszakai bepisilés, /sajnos,saját gyerekemen tapasztaltam/nem a sok íváson múlik!Nekünk sikerült egy orcseppet szerezni ,amitől ez a folyamat megállt,vagyis leszokott.Egyhetes kezelés után már nem pisilt be, de a cseppet 3 hónapig kellett használni.Ha gondolod utána nézek,mert már elfelejtettem a nevét. Egyébbként ez egy német szer.Remélem jól vagy, és minden a régi kerék vágásban mükődik.Itthon nálunk sincs semmi változás,de remélem minnél előbb eladjuk már a házat.Vígyázz magadra!!!puszi Judit

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    (Olyan rég szóltam hozzá a blogodhoz, hogy majdnem nem sikerült, először bejelentkezni felejtettem el, aztán meg kiderült, hogy elfelejtettem a jelszavamat! Nade megerőltettem magam és sikerült Hurrá!(apró örömök az életben))

    Szegény gyerekek, ez szerintem sem túl egészséges dolog, de hát ők tudják.
    A kakaó még talán érthető a cukor miatt, de akkor most jól ellentmondanak, egyik oldalon egészség a másikon meg "kiszárítják" a gyereket. :) Érdekes nevelés :)
    Örülök, hogy visszazökkentél, ne is törődj a hülye szabályokkal, biztos lesz még ami miatt szólni fognak, te meg azt mondod majd bocsi legközelebb jobban figyelek és ennyi.
    Sokmillió puszi
    Hugi

    VálaszTörlés