2009. december 25., péntek

Dec.24&Miami elso napja

A tegnapi villambeszamolo utan szeretnek irni egy kis elozetest es egy kis
"update-et". Dec.24.en meg mindig hoval boritottak voltak a meg le nem takaritott utcareszek es parkok... Mondjuk hogy a maga modjan meg szep is volt. Reggel mar nagyon koran,7 korul felebredtem es probaltam a csaladommal kapcsolatba lepni skype-n,de sajnos nem sikerult. Igy 9 elott feladtam es felmentem az itteni "csaladomhoz". Mar mindenki a konyhaban futkozott,ram vartak hogy menjek fel,mert Jezuska ejjel megjott de nelkulem nem akartak elkezdeni az ajandekok bontogatasat.. Korbeultuk a fat es mindenki nagyon orult az ajandekainak,azt hiszem,mindenki olyat kapott (ismet) amire vagyott. En pl. par meleg zoknit es egy salat kaptam, aminek kifejezetten orultem az utolso par heti hideg miatt.


A nagy bontogatas utan kiderult,hogy aznap dolgoznom kell,emiatt kicsit meg is ijedtem,hisz meg sehol nem tartottam az osszepakolassal. A szulok elmentek otthonrol,a gyerkocoket pedig elvittem egy hozzank kozel levo nagy parkba. Kerestunk egy "hatalmas" dombot,megmasztuk es felvaltva szankoztak egesz delutan.Vegul 3 utan kertem oket,hogy induljunk haza, elvileg 4ig dolgozok...haza szeretnek indulni idoben,mert meg pakolnom kell. A masik pedig,hogy en mar nagyon faztam. De ezt leszamitva jol telt a nap,nagyon jol ereztek magukat a sracok,a nagyobbik fiut meg soha nem lattam annyit mosolyogni mint aznap. 4 elott valamivel haza is ertunk,s egyszer csak betoppant Csilli es Evi,egy gyors karacsonyi koszontore:) Meg jopar hete megbeszeltuk a magyar csajokkal,hogy egy kis aprosaggal mindenki meglepi a masikat,de $5-nal nem lehet dragabban vasarolni....haat ido kellett,mire talaltam ennyi ertek alatti dolgot..:) Hogy mit vettem,nem arulom el,mert mindenkinek ugyan azt az egyendolgot vettem es Dorival meg nem talalkoztam... Hogy mit kaptam??:) Csillitol egy nagyon edes Rudolf plusst es igazi Nivea kremet,olyat amilyet en szeretek:) Evitol pedig egy "derekmelegito"-szeru okossagot. Meg Washingtonban lattam,hogy ilyen van Evin,s megkerdeztem hol vette,mondta,hogy anyukaja kuldte otthonrol. Igy Evi anyukaja is besegitett az ajandekomba. Koszonom Evi anyukaja!:)

Ezutan fel 5 korul hazaertek a szulok en pedig rohantam le a szobamba pakolni,hisz 5-re jott ertem a taxi. Mikor elindultam a lepcson lefele,a nagyobbik fiu utanam rohant: "Varj!!"
Megalltam,visszaneztem... Es tudjatok mi tortent????
Utanam jott es megolelt!!! Azt hiszem ez volt a napom legjobb pillanata es a legszebb karacsonyi ajandekom. Nem tul erzelgos a fiu es sokszor eleg erzeketlenul beszel Velem,igy nagy meglepikent ert. 5-re vegeztem a pakolassal,a taxi megjott es mindenki egy olelessel es puszival inditott utnak :)

A repulout kellemes volt,jo melegen fel voltam oltozve,meg a teli kabat is rajtam volt es mikor megerkeztunk es kiszalltam a repcsibol,megcsapott a nagy para es meleg,egybol hamoztam le magamrol a meleg dolgokat. Olyan furcsa,hogy az arcomon meg a delutani hideg-csipte pirospozsga ult,este pedig mar a melegtol pirosodtam:) A repteri sztorit mar ismeritek, vegul epsegben hazaertunk es egybol agynak estem,ma pedig 11 utan arra ebredtem,hogy melegem van.:) A mai napunk lazitos,tekergos nap volt,a szalloda medencejenel uszkaltunk es napoztunk. Az ido... Kellemes meleg van,viszont nagy a szel es felhos.A paratartalom eleg magas, egyfolytaban azt erzem,mintha oxigenhianyom lenne. A szobaink eleg fulledtek,de most ejjelre bekapcsoltuk a legkondit,igy azert sokkal jobb,de biztos nem tul egeszseges...
Mikor feljottunk a medencetol,vettem egy gyors zuhit es nagy oromomre azt lattam,hogy a felhok ellenere meglatszott a furdoruham helye:)
Este Istvanekhoz voltunk hivatalosak "karacsonyi" vacsorara. Mielott elmentunk volna hozzajuk kerestunk egy boltot,ahol beszereztunk nemi napolajat es egyeb hasznos dolgot,mentunk par kort a kornyeken, csodaltam a palmafas utcakat,szep hoteleket es luxuskocsikat. Az oceanpartra egy pillantasnyira ugrottunk csak el, a beach-ezes majd egy masik napra fog esni. Az este Istvanekkal kellemesen telt,nemreg ertunk haza,nekem pedig el kellene tenni magam holnapra,mert a holnapi terveink kicsit zsufoltabba teszik a napot. Par keppel bucsuzom:

(az elso ket kep a kilatas az erkelyunkrol,a 3. apu a medencenel,az utolso pedig az este kepe:) )






2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos a host család :). Micsoda pasik lesznek a gyerekekből :D!

    VálaszTörlés
  2. Boldog új esztendőt és további sok szép élményt
    kívánok,
    /derékmelegítő melegítse tested-lelked/
    puszillak: Évi/New York Cyti/anyukája

    VálaszTörlés