2009. december 7., hétfő

Eggyel kevesebben... :(


Csillivel es Ifathtal

Hetvegen Ifath (costa rica-i aupair) bucsubulijan voltam.. Eloszor elmentunk hozza,nagyban pakolt s mikozben beszeltunk hozza,latni lehetett rajta,hogy egy szavunkat sem hallja... Egy eve van itt es most itt az ido, holnap haza kell utaznia. Tele van vegyes erzesekkel.. mar epp ideje ujra talalkozni a csaladdal es otthoniakkal, viszont nagyon faj a szive,hogy itt kell hagynia a varost es vele egyutt az ujdonsult baratait. Latszott rajta mennyire ideges es feszult, szerintem nem tudja eldonteni,hogy orul-e a tavozasnak.







Az este folyaman azert sikerult mosolyt csalni az arcara,de volt,hogy elpityeredett neha. Ugy sajnaltam! Egyreszt azert mert az egyik legaranyosabb aupair akit itt megismertem es nagyon sajnalom,hogy talan soha tobbet nem fogom latni. Masreszt pedig nem irigyelltem a kettos erzesei miatt. Nekem viszonylag sok idom van meg itt, viszont azt a napot amikor a kezemet fel kell tennem es integetnem kell majd New York-nak... Biztos,hogy nem lesz konnyu..

2 megjegyzés:

  1. Zsófi, végig fogjuk bőgni a repülőutat hazáig. Eleinte mert elhagyjuk New York-ot, majd az USA-t,
    majd pedig örömünkben mikor Europa felé érünk, és legjobban akkor, mikor leszállunk Ferihegyen.
    :)

    VálaszTörlés
  2. Sziia Fodesz!
    Biztos vagyok benne h siras lesz a vege. nem is csoda,komolyan annyira megirigyellek mindig mikor olvasom a bologot. nagyon edi 'gyereked' van. Orulok, hogy ilyen jo helyre kerultel, kaptal egy nagyon jo csaladot,es remekul erzed magad. biztos nehez lesz a bucsuzas. de addig elvezd ki minden pillanatat hogy ott vagy!
    aztan majd Kaliforniaban talizunk :)
    puszi
    hianyzol

    VálaszTörlés