2009. december 24., csütörtök

Kedves Rokonok, Baratok, Ismerosok es Ismeretlenek, egyszoval: Blogolvasok!!!
Iden kihagytam a nagy kepeslap-kuldozgetest,amiert utolag is elnezest,itt szeretnek mindenkinek nagyon Boldog Bekes Karacsonyt Kivanni!!!

Mar egy jo ideje nem jelentkeztem,azota mar az elso nagy ho is leesett es sok-sok dolog tortent velem,amit mind el szerettem volna meselni,de ido hianyaban nem tettem.
Nagyvonalakban annyi tortent a mult heten,hogy az eger azota tobbszor is felbukkant,a millopede-t megtalaltam a furdoszobaban (azota mar a helyere tettek)...es az aluljarok tovabbra is tele vannak patkanyokkal!!:D
A gyerkocoket sok playdate-re vittem, a legemlekezetesebb az volt,amikor az egyik barat-babysitteremtol meghivast kaptunk hozzajuk. Egy 40-50 ev koruli afrikabol szarmazo no a babysitter es a barataival csinaltak egy afrikai tancolos-dobolos delutant. Mindket gyerkocot elvittem,leultunk egy nagy korbe,s nem csak ok,hanem en is tatott szajjal figyeltem a torteneseket.
New York-ban egy 9.emeleten levo (szep kilatasu)apartman nappalijaban ultem tizen-egypar gyerekkel,par gyerekcsosszel,a kor kozepen pedig fekete nok valami fura afrikai nyelven enekeltek, ugraltak, doboltak es tancoltak... Korulottem pedig mindenfele nemzetisegu kisgyerek (mindenki mas testszinnel es szemformaval)...
Magyarorszagon hol cseppen az ember egy ilyen tarsasagba?? Hat ezert szeretek itt lenni!!!! Szeretem,hogy mennyire termeszetes dolgok ezek itt,s milyen gyakoriak ezek a kulturatalalkozasok ... es mindenki nyitott az uj dolgok megismeresere!

Hetvegen Csillivel nagyot setaltunk es koltottuk a penzt (utolso karacsonyi simitasok) majd vasarnap este levagtuk egymas hajat :D

A heten ma volt az utolso dolgozos napom,holnap delutan megyek a repterre,ahol megcelzom Floridat es ha minden jol megy, Maiamiban latom ujra testkozelbol a Foldet es 25.etol,ha az ido is ugy szeretne,mar a vizben lubickolok es szerzem vissza a nyari szinem..:)
Apuval es Zsuzsaval fogok talalkozni, este beszeltem veluk telefonon,s habar a csomagjaik elkeveredtek es valahol a vilagban repdeshetnek...ok mar ott vannak,s holnap este szeretettel varnak..:)

En meg a pakolas kozepenel tartok,ruhaim meg a szaritoban,de azt hiszem mar nem varom meg oket,holnap lesz meg idom...a gep csak este 8-kor indul (Nektek plusz 6 ora).

Probalok majd nagyon sok szep kepet csinalni es ha idom engedi egy videot is,a kovetkezo bejegyzesem remelem ujabb szep emlekekkel lesz majd tele.

Addig is szep, nyugodt, pihengetos napokat kivanok mindenkinek!!!

Puszi!!!

Ui.:koszonom a karacsonyi kepeslapokat!!

3 megjegyzés:

  1. Boldog karácsonyt kívánok!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon Boldog Karácsonyt Zsófi! Érezd magad jól Floridában! És ki ne hagyd a találkozást Mickey-vel! :) Puszi

    VálaszTörlés
  3. szia Zsofi!

    Nagyon Boldog karacsonyt kivanok! mi holnap karizunk itt,majd vmi kozos sutes/fozes lesz,rem vmi eheto sul ki belole :)
    en tegnap hajnalban megvaltoztattam a repjegyem,ugyhogy 1hettel korabban megyek haza. mar nagyon varom. nekem az lesz a nyaralas. feler nekem floridaval :)
    erezd nagyon jol magad a nyaralason/teleleseden,es kivancsian varom majd a kepeket.
    puszi
    hianyzol
    Merry Xmas!

    VálaszTörlés