2009. december 14., hétfő

Soha nem szabadulunk???

Egy gyors bejegyzes...
Ma este lefekves elott az eloszobaban ultem a kicsivel a kanapen,mint minden este epp egy meset olvastunk..A nagyobb egyedul jatszott,o is mellettunk ult a kanapen,s egyszer csak megunta,beindult a konyhaba. Csak par lepest haladt es elkezdett sikitozni,visszafutott es a nyakamba ugrott. Ugy megijedtem,nem tudtam elkepzelni mi a baj.... Mig el nem kezdte uvoltozni:
"Mouse!!!Mouse!!!!!"
Erre a kisebbik is felugrott az agyra,es persze en is...Nem hiszem el!!!
Mind a 3an az uloken alltunk,egymast szoritottuk es a konyhat bamultuk,az eger ott allt es minket nezett!!!
De meg nem moccant!! A nagyobbik fiu elkezdett uvoltozni vele: "Mit allsz ott?? Miert nem futsz mar be egy lyukba,utallak!!!!"
Es kozben szegenyem nagyon sirt,az eger pedig nem tagitott. Valahogy oldanom kellett a helyzeten,mert Gus mar ugy sirt,hogy a kicsi is elkezdte..hat en is a hataran voltam..vegul mondtam nekik,hogy nyugi,ez csak egy eger es nezzetek milyen aranyosan all ott,milyen pici es szeretetremelto!!! (kozben mar folyt rolam a viz:) )
Erre azt kaptam valaszul,hogy akkor menjek oda es csinaljak vele valamit.... Vegul fogtam par jatekot es elkezdtem veluk dobalni szerencstlent,hogy fusson mar valamerre. Vegul befutott a mosogatogep ala,mi megnyugodtunk es addig a kanapen alltunk,mig apuka haza nem ert:)
Most ez a tortenet viccesen hangzott,de ha belegondoltok egyaltalan nem az!! Lehet hogy ez ugyan az az eger mint mult meg azelott honapban,nem tud kimenni es itt futkozik es el velunk,kozben pedig ossze-vissza pisil kakil a konyhaban?? Reggel pedig en vagyok az elso aki a konyhaban kezd,reggelit ebedet csinalok es egyaltalan nincs kedvem megint remegve kezdeni a napot!!! mar probltunk egercsapdat es ragacsot is,semmibe nem megy bele!! pedig hetekig kint voltak... Es meg az egerirtok is voltak!! Ugy felek!!! Kezdek rajonni,hogy ez az eger tema mar lassan rosszabb lesz mint a bekaktol valo felelmem!
Most kicsit el vagyok keseredve,nem varom a holnap reggelt! :(

1 megjegyzés:

  1. Hihihi,én szeretem az egereket, ha ottlezske majd megpróbálom megfogni és elhozni:).

    VálaszTörlés