2009. december 30., szerda

Miami 2.nap

Hogy megertsetek a mai programjainkat,kicsit vissza kell ugranom par nappal a meselesben. Apu es Zsuzsa 21.-en indultak el Budapestrol es Parizsban kellett atszallniuk. A repulon szoba elegyedtek egy masik csaladdal es Gyozike,Beasszaony es gyerekeivel. Minden Miamiba tartottak,egyutt szalltak at. Csakhogy kesett a gepuk es a csatlakozas nem varta meg oket. Kb 6 ora sorbaallas utan tudtak meg,hogy a csomagjaikat nem adjak ki,megigertek,hogy felteszik majd a gepre amivel 2 nap mulva Miamiba tovabb tudnak jonni. Gyozike es csaladja ezt megelegelte,ok visszautaztak Budapestre, Apuek es a masik csalad kivartak a ket napot. Igy 23.an ertek Miamiba. Mentek a csomagokert,es azota sem kaptak meg oket. Ma 26.-a van,azota minden nap hivogatjuk a legitarsasag csomagkiado szolgalatat vagy szemelyesen mennek a repterre,de semmi info a csomagjaikrol. A mai tervunk ugy volt,hogy delelott kicsit strandolunk,elmegyunk egy “plaza”-ba es vesznek maguknak ruhat,hisz mar jopar napja szegenyek ugyan abban vannak. Majd keso delutan kimegyunk ismet a repterre verni az asztalt:)

Tegnap felhivtam oket es azt mondtak,hogy este 6 utan felhivnak (tegnap) arra mar lesz informaciojuk. Persze nem reagaltak,ma kb tizedszerre hivhattam oket,mire felvettek. Ma ugyan azt az igeretet kaptam.. Persze nem hivtak,pedig mar este 7 van.

A mai napunk vegulis igy alakult:

Reggel 9 utan ebredtem,kineztem az ablakon es nagy oromomre egy felhot sem lattam ez egen,gyonyoru ido volt es jo meleg. Osszeszedtem magam es kikaszalodtam az agybol,mar akkor ereztem,hogy eleg furcsan mozgok,faj minden porcikam,de gondoltam biztos izomlaz,mar tegnap is volt... Megreggeliztunk ez megbeszeltuk,hogy lemegyunk par orara ide a haz uszodajahoz es megyunk ruhakat vasarolni. Bar mara azt terveztem,hogy az oceanpartra megyek strandolni, vegul nem ellenkeztem,mert furcsan ereztem magam. Apu es Zsuzsa egy kis napozas utan bevetettek magukat a vizbe es tobb mint egy orat usztak. En ugy ereztem egyre rosszabbul erzem magam,addigra mar nem csak a kezeim es labaim fajtak,de a fejem,a hatam a veseim,minden kis porcikam. Ezert csak a napozasnal maradtam,de ahogy teltek a percek egyre jobban faztam,mar tiszta libabor voltam. Meg volt fel orank,arra a kis idore bementem en is uszni. Hol jobban,hol rosszabbul ereztem magam,de fel ora utan mar orultem,hogy kimaszok a vizbol. Spuriztam fel a lakasunkba es bealltam a forro zuhany ala,csak folyattam magamra a forrot es meg ugy is reszkettem. Na ekkor vallottam be magamnak,hogy itt mar tobb van mint izomlaz. Kijottem a furdobol,nekialltunk ebedelni,de annyira reszkettem,hogy az ebed befejeztevel gyors ledoltem, jol betakaroztam...azota is itt fekszem. Lazas voltam es ugy erzem most megint jon vissza. Ugyhogy a terveim mara ugyan azok mint az utolso par oraban,fekszem iszom es izzasztom magam.

Erdekes,hogy eleg surun betegszem le a nyaralasaim soran. Par eve Horvatban a korhazban toltottem a szabadidom,kb fel eve az ejszakai elmenyturat is lazasan csinaltam vegig.Akkor par nappal ra derult ki,hogy mononukleozisom volt,eleg sokaig nem is tudtam kimaszni az agybol. Most kicsit azert vagyok megijedve,mert ugyan olyan fajdalmaim vannak,mint akkor... mindenesetre megbeszeltem magammal,hogy ilyet nem tehet velem a szervezetem,holnap koran reggel indulunk Orlandoba (Disney Land-be) es reggelre mar semmi bajom sem lesz :)

Apuek kb 3 korul elmentek vasarolni,most szerintem meg a repteren lehetnek csomagvadaszaton, reggel pedig koran kelunk,hisz 400 km ut var rank.

Hogy valami pozitivat is mondjak a mai naprol,szep tejcsoki szinem lett :) :)

Most bucsuzom, ugy erzem jol fog esni ismet mozdulatlanul fekudni es izzadni.

Puszi nektek!!!

Ui.:Ezt a bejegyzest mar par napja megirtam,de csak most tudtam feltenni a netre. Amugy aznap este meglettek Apu csomagjai. Nagyon sokan gondoltak ram otthon es kuldtek meglepiket,amiknek nagyon,nagyon orultem!! Kaptam sok 3az1ben-t, Nescafe-t,zacskos csilisbabot:),szaloncukrot,Tokorcs-os kepeslapot,es jo meleg dolgokat...:)

Agi,Rita,Laci,Kristof,Panna,Bea,Fanni,Fruzsi,Jenci,

Ocsi,Edit,Zoli,Gergo,Balint,Keri,Kersztanyu,Julika

keri, Zsigaba,Melcsi,Ancsi es Anny..remelem nem hagytam ki senkit!... nagyon,nagyon jol esett,hogy gondoltatok ram,koszonom szepen!!! :)


Uui.: Par kepet ismet csatolok...Apu ma osszebaratkozott egy 88 eves magyarral (Bela bacsi) a medencenel,o a 18. emeleten lakik es felhivott minket magahoz.

Ugye,hogy nem rossz a kilatasa?:)




Medence a szallasnal


Floridai kacsa



Uuui.: a tobbi floridai beszamolo par napon belul erkezik....Puszi!!

1 megjegyzés: