2009. december 12., szombat

folytatas itthonrol...

Miutan megirtam az elozo bejegyzesem utoiratat, osszecsuktam a laptopot es elkezdtem pakolaszni. Abban a pillanatban a 3 mellettem ulo lany felugrott az asztalra es meg is lattam,hogy miert. Az eger toluk felem futott,egyenesen a labaim koze...Persze en is felugrottam az asztalra,eleg termetes peldany volt..A szivem ugy elkezdett luktetni,mint multkor mikor a labamon pihent a kis dog:)Gyorsan bevagtam a dolgaim a taskamba es nagy ivben leugrottam az asztalrol,spuriztam kifele..:)


Uton hazafele leallitott egy feka,hogy nem tudnek-e neki szallast adni ejjelre. Sajnaltam,mert kint mar nagyban minuszok repkedtek ma,de mondtam neki,hogy menjen le egy metromegalloba,sajnos nem tudok segiteni.


Es tortent ma meg egy aranyos dolog..:)
Delutan eloszor Olliert mentem,s mielott kijottek volna a gyerekek a terembol,kijott az "ovoneni", hogy elmeselje a napi torteneseket. Ma delelott leultek egy nagy korbe,s mindenkinek egyesevel el kellett szamolni 1-10-ig,olyan nyelven,amilyenen akartak. Mivel eleg sokfele nemzetisegu gyerek van az osztalyban igy volt aki kinaiul, japanul, spanyolul, franciaul, Ollie pedig magyarul szamolt. Vegul az utolso kisfiu igy szolt: "En indiai vagyok es en vegetarianusul tudok szamolni" :D Mindenki szakadt a nevetestol...:)


Mara ennyi a beszamolom,nemsokara ujra jelentkezem!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése