2009. december 16., szerda

Millipede...

Tessek egy kep a szornyrol,amibol 3 van itthon,ketto a "terrariumban" egy pedig szabadon koszal... Ugye milyen guszta? Magyarul nem tudom a nevet,de angolul "Millipede".
Elvileg nem veszelyes,meg lehet fogni,viszont ha ugy gondolja beleereszthet valami feher lottyot a kezedbe mikozben fogod (szerintem csak szimplan megijed es vedekezeskepp bekakil)
ami borirritaciot okozhat. Nem volt kedvem lefenykepezni ezert inkabb a netrol toltottem a kepet. Nekunk is ugyan ilyenek vannak,csak meg hosszabbak... Az egerrol azota pedig nincs hir.. De ha igy nezem,ez az eger tenyleg jobb,mintha 100 eger lenne ;)
Arrol pedig,hogy miert nem inkabb kutya van.. Igen,biztos aranyosabb lenne es biztos szeretnem is..De ebbe is ha belegondolok... Nekem kene setaltatni kb napi 3szor, kakit szedni utana, biztos a lakasban lakna es mint ahogy Dori csaladjanal is volt... A kutya az asztalrol nyalta le a morzsakat, szor mindenfele... Lehet,hogy ezekkel a kukacokkal jobban jartam... csak remiszto,hogy nem tudom,merre van a harmadik..
Haziallat...???

8 megjegyzés:

  1. waaaaa... hat nem vmi guszta. sztem titokban vegezz veluk,es hagyd a csaladot abban a hitben elni, hogy mindegyik megszokott. mert ha egy egeret nem tudtok megfogni,akkor ezt az allatot,hogy fognatok mar meg?!?!?! konnyebben elbujik mint az eger! kitartas Fodi!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Most már tényleg nem tudok megülni a fenekemen, mert muszáj megnéznem őket élőben is. Jövő héten átnézek hozzátok!

    VálaszTörlés
  3. Én se bírnám ilyen állatok mellett :S. Persze, a kutyával is van gond. De mégis elfogadhatóbb, ha vkinek kutyája van, mint kukaca :). Kitartás! Hátha megunják és elengedik őket. Az egérhez egy macska kellene! Habár annak is hullik a szőre...

    VálaszTörlés
  4. Zsófi!!!
    Ez tényleg undorító!
    De most azért írok, mert képzeld, lesz guetta koncert pénteken és ezt kaptam Tomitól karácsonyra, h elmegyünk:) Jajj, úgy örülök neki, de kár, h nem vagy itthon, hiányozni fogsz nagyon-nagyon! Majd csinálok videókat, csak nem tudom, h azt neked hogyan fogom tudni megmutatni...
    Na megyek, nem zavarlak tovább!
    Sok puszi!

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon durva. Én már tuti lehúztam volna őket a vécén teljesen véletlenül. Nem csodálom, hogy félve mész be a szobájukba...Szóval szerintem végezz velük :) Amcsik...nem normálisak, vettek volna inkább halat. Puszi

    VálaszTörlés
  6. Neked miota paccc a neved Luttikam? :)
    Vagy Te nem is Lutti vagy?:)

    VálaszTörlés
  7. De én voltam Zsófi, csak Tomitól írtam, és az ő gépén fiókján jelentkeztem be, vagy hogy, de gondoltam, h rájössz a dolgokra.... Most megyünk majd nemsokára...jajj, de kár, h nem jössz:(

    Puszillak!

    VálaszTörlés
  8. Ez a Millipede egy olasz szóból eredhat:Ezer lábú.....
    Bár ahogy elnézem, szerintem ennek még 2000 is van.
    Csúcs , hogy micsoda ötleteik vannak ezeknek a z Amerikaiaknak!:)

    VálaszTörlés