2009. december 4., péntek

Rovid tortenetek


Bar par oraja tettem fel az utolso bejegyzesem,megis eszembe jutott par rovid kis esemeny amit erdemesnek tartok leirni...

Mint mar parszor emlitettem,a kisebbik gyerkoc nagyon cserfes,jokedelyu,mosolygos es nagyon hamar szoba elegyedik akarkivel. Teljesen mindegy,hogy a jatszoteren vagyunk,a liftben allunk,a metron ulunk.. mindenhol leszolit akarkit,hamar szert tesz baratokra es mindenki szereti. nagyon sokan odajonnek hozzam,vagy csak megszolitanak es megkerdezik az en fiam-e,hany eves, mikor nekiall magyarul szamolni mindenki csak pislog korulotte es kerdezik,hogy ez milyen nyelven volt..:) Es persze mindenki hozzateszi,hogy milyen egy tunderi,huncut kis kolyok. Mar nem egyszer tortent meg,hogy az utcan setaltunk es megallt hajlektalanokkal beszelgetni. Par hete pl. az tortent,hogy mentunk a metromegallo fele,ahol epp egy hajlektalan ult a foldon,kiabalt,hogy adjanak neki penzt,kozben pedig evett.. Ollie odament hozza es figyelmeztette: "Ha eszel kozben ne beszelj!" Az ember nem ertette mit mondott neki es visszakerdezett. O pedig elismetelte,de kozben fogtam a kezet es huztam tovabb a lepcsok fele. Kozben a koldus felallt es utanunk indult,mert meg mindig nem ertette mit mondott neki,gondolom azt gondolta,hogy Ollie valamit beszolt,mert eleg mergesen felenk indult.. En pedig csak szoritottam a kezet,es "cibaltam" le a lepcsokon,s kertem,hogy hagyja mar az embert..Mar majdnem a lepcsok legaljan voltunk,mikor az ember meg mindig csak jott felenk,a gyerkoc pedig csak kiabalt vissza neki: "Csak azt mondtam,hogy ne beszelj mikozben eszel!" Erre a pasi olyan merges lett,hogy meg mindig csak caplatott utanunk,mi pedig vegre elerkeztunk a metrokapuhoz,amin tul csak azok juthatnak akiknek van berletuk. Persze neki szerencsere nem volt,igy "menekultunk" meg a fura fazontol :) Utana megkertem,hogy ne nagyon szolitgassa le ezeket az embereket,mert nem tudni,hogy ok ennek mennyire orulnek. Persze zart fulekre talaltam,mert ra par napra ismet megkerdezett egy utcan ulot,hogy miert razza a kezeben a poharat..:)
*********************************************
Mivel minden nap metrozunk,eleg sok idot vesz el a mindennapjainkbol. Nem ujdonsag,hogy a kisebbik itt is szeret kerdezoskodni idegenektol. Altalanos kerdes: "Te hova mesz?" es altalaban o is elmeseli az utvonalat. (Imadja a metrokat es tudja is fejbol,hogy melyik honnan hova megy) Ma ultunk a metron,mellettunk egy par ult. Az ismerkedes ismet megkezdodott, majd mikor megunta a beszelgetest odafordult hozzam,hogy huvelykujj haboruzzunk (mas neven parasztgameboy:) ) Egyszer csak felall,es odafut a fiuhoz akivel par perce beszelt..ezt mondja neki:
(Ollie) -Hee, tudod mi az a huvelykujj haboru?
(fiu) -Igen tudom.
-Van merszed kiallni ellenem? (hozzateszem a srac vagy egy 130 kg-os pacak volt:) )
-Haat.. na jo,gyere!
Persze Ollie nyert, utana pedig olyan buszke volt magara,hogy egesz uton hazafele azt hallgattam,hogy
-Zsofi lattad milyen ugyes voltam,mar ugy jatszok mint egy 6 eves! Tenlyeg, Te hany eves vagy?
(en) -Szerinted?
- 8?
-:) :) :)
*********************************************
*********************************************
Egyik nap suli utan epp uszasra igyekeztunk (Ollieval). Faradt volt,nem sokat szolt,en sem kerdezgettem,mert lattam,hogy elvan magaban. Egyszer csak hozzam szol:
-Hogy telt a napod? (Ilyen kerdest meg soha nem tett fel nekem:) )
-Koszonom jol. Es Neked?
-De mit csinaltal?
-Otthon voltam,a testveremmel beszelgettem Skype-n.
-A fiu vagy a lanytestvereddel?
-A lannyal.
-Az jo. Nekem csak fiutestverem van.
-Igen tudom.Es szeretnel egy lanyt is?
-Lanyt???Fuuuuj!!!! En utalom a lanyokat! Nem!
-Dehat en is lany vagyok akkor engem sem szeretsz?
-Ja....de...de en csak Teged szeretlek..
:) :) :)
Ma pedig ismet baseball-oztunk egy kicsit es jatek kozben ezt mondja:
-Zsofi,el kell mondanom,hogy Te nagyon jo baseball jatekos vagy..a legjobb lany baseball-os a vilagon!
:):):)
*********************************************
(Eloszor is tudni kell valamit.. az en fozesi tudomanyom abbol all,hogy altalaban a tojasrantottat mar nem egetem oda es tudom mikor kell bele a sot tenni,de bonyolultabb muveletekre keptelen vagyok..)
Tegnap este csak ketten voltunk itthon (a kisebbikkel) es epp azon gondolkodtam,hogy mit csinaljak vacsorara. Vegul eldontottem,hogy kiveszem a fagyasztobol a sajttal toltott ravioli-t, megfozom, parolok egy kis brokkolit, felmelegitem a dobozos paradicsomszoszt, ra a tesztara es ennyi...
Vacsora talalva,Ollie mar ehet is. Kb ugy allt neki falni,mintha mar egy hete nem evett volna. Terdig paradicsomszoszos volt,meg a feje tetejen is talaltam darabokat a vegen... Eves kozben megallt egy szuszra es ezt mondja:
"Zsofi mondanom kell valamit.... Te vagy a legjobb szakacs a vilagon!!!"
:) :) :D :D
Szegeny gyereknek milyen kicsi izlesvilaga van,ugy sajnalom!!!!
*********************************************
Ami szinte minden nap megtortenik es nagyon szeretem,az ez a dolog:
Mikor jon ki az ovibol es meglat,fut hozzam es kapok egy nagy olelest.A legelso kerdese pedig: "Van nalad alma?" :)
*********************************************
Mult heten egyik nap munka utan keszulodtem el "itthonrol".Este volt, lefekves elott, Ollie meg az eloszobaban hevereszett. Kozben eszrevette,hogy a cipomet veszem,s futott oda hozzam:
-Hova mesz??
-Megyek a barataimmal talalkozok.
-De en nem akarom,hogy elmenj!
-De nemsokara jovok vissza,reggel pedig talalkozunk..:)
Vegul olyan szepen kert,hogy par perce odamentem hozza egy kicsit megdogonyozni majd mikor ujra felalltam elkezdett sirni,hogy o azt szeretne,ha lefekudnek vele es nem mennek sehova :)
Ezt megelozo nap a konyhaban tettem-vettem amikor latom,hogy nagy morcosan jon be hozzam,kornyekez, varja,hogy erdeklodjek mi a baja. Megkerdeztem mi tortent.. Ennyi kellett,kiborult a bili es elkezdett bombolni....:
"En nem akarom,hogy visszamenj Magyarorszagra!!"
Hogy honnan jutott ez eszebe nem tudom,es ilyesmi meg nem is tortent elotte, de ez es az elozo tortenetekben tortent dolgok azok,amik nagyon felviditanak akkor,mikor szomorkas a kedvem. De azt hiszem ez nagyon sok aupair-rel igy van :)

4 megjegyzés:

  1. Szofi! Örülök,hogy szereted a kisfiut!! Azok az au-pairek a szerenecsések, akik szeretik a "gyerekeiket".

    Nekem a kislány magyarul csak a "Boci-boci tarkát" udja énekelni és zongorázni. De majd bepróbálkozok a számolásal is.

    Mikor veszek valamit, mindig megkérdi: Ezt haza fogod vinni Magyarországra vagy itthagyod nekünk? :) :) :)

    VálaszTörlés
  2. Tök jó, hogy leírtad ezeket a sztorikat, nekem a "Ne beszélj miközben eszel!!!!" a kedvenecem :) Ollie imádnivaló, de egy energiabomba. Tényleg be sem áll a szája, mindig kérdez valamit :) Az olvasóknak írom, hogy tegnap sétáltattam a kutyánkat a blokk körül (Zsófi mondta hogy menjek, mert kint játszott Oliverrel a ház előtt). Ollie meglátott: Csilliiiiiiiiiii :) Megsimizte a kutyát, végül elsétáltunk a házunkhoz, ahol megengedtem, hogy megetesse. Amíg a házhoz értünk (4 perc) legalább 20 kérdést tett fel a kutyáról, Zsófival nem is nagyon tudtam beszélni. :) A host szüleim otthon voltak és mondták, hogy milyen cuki gyerek :)
    Kellene egy video arról, amikor számol magyarul és mondja a magyar szavakat :)

    VálaszTörlés
  3. "Parasztgameboy" jajjjjjj :DDD Ez nagyon tetszett :) Ez a kisgyerek nagyon édi :)) Egyébként ez a jó a picikben, hogy marha sokat lehet nevetni rajtuk. Már most látom, hogy itt az új családomnál is meglesz a sztori minden napra :))

    VálaszTörlés
  4. Nekem is az a kedvencem, amikor beszól a hajléktalannak, h ne beszéljen evés közben....
    A videó pedig tényleg jó ötlet lenne, de Zsófimófi, legyél te is rajat, had lássalak téged is...:)
    Amúgy be fogom üzemeltetni a gépegységemre a Skype-ot, aztán majd beszélünk!:)
    Pusszóka!!!!

    VálaszTörlés