2009. december 25., péntek

Ladies and Gentlemen!!! WELCOME TO MIAMI!!!

Ez volt az elso mondat,amivel eloszor koszontottek mikor foldet ertem.
A mai napom eleg zsufolt volt es hosszu,de errol majd maskor irok...
Amint landoltam es kicammogtam a repulobol,gyorsan mentem a csomagomert,felvettem es hivtam is aput,hogy mar uton vagyok kifele.
Apu,Zsuzsa es Istvan jonnek ki ertem autoval.(Istvan egy itt elo baratunk)
Szoval odamentem a savba,ahol az autok kapkodjak fel a megerkezoket. Csorog a telefonom...
Istvan az,itt vannak,megkerdezte milyen ruhaban allok,mert egyszer mar vegigmentek a szinten es sehol nem lattak. Elmeseltem,hogy kb hanyadik oszlopnal allok,milyen ruha van rajtam,Istvanek mentek meg egy kort...nem talaltak...en sem lattam a korulirt autot... A harmadik kornel mar vegig telefonos kapcsolatban alltunk. "Megis hogy neznek ki az oszlopok?Milyen szam van rajtuk? Latod a serif autot ami villog es hatrafele tolat?" Nem,nem,nem!!! Nem latok ilyet. Mar kezdtem rosszul erezni magam,hogy valamit biztos nagyon hulyen mondhatok,mar harmadszor mennek korbe es nem talaljuk egymast... Uj tervet talaltunk ki!:)
Leparkoltak valahova es Apu bejott a repterre,oda ahova a csomagokat adjak ki..en is ott alltam. A 24-27es kiadopultnal allok. Apu:"Dehat olyan nincs is!"
Hajjaj....Apu kezdett merges lenni,mikoris feltette a kerdest:
"Kicsim,ugye a Fort Lauderdale repuloteren vagy???"
Erre en: "Dehogyis!!!! A Miami International repteren allok az elso szinten!"
Nagy hallgatas....gondoltam,hogy nagyon merges lett es ezert nem szol,lattam magam elott,hogy szegenyemnek most mar biztos voros a feje:)
Az igazat megvallva en csak nevetni tudtam de nem mertem,jobbnak talaltam mig megvarom mig megszolal....:D :D
Szoval az uj tervunk az,hogy eljonnek ertem a Miami International repterre....Most pedig visszajottem a varakozo teruletre,ahol kellemes a klima es meg net is van...gondoltam megirok egy gyors bejegyzest mig varakozok...:)
Amugy olyan zavarba jottem,hogy azota mar 2 embertol is megkerdeztem,hogy ugye az International-on vagyok?? Kicsit furan neztek ram a kerdes feltetele utan,de vegul megnyugtattak,hogy igen...itt vagyok :)
Hajjaj...remelem ezen holnap mar csak egy jot nevetunk!!:)

4 megjegyzés:

  1. Szia! Boldog karácsonyt kívánok! Hát ez jó kis történet :). Jó nyaralást Neked!

    VálaszTörlés
  2. Csilli anyukája2009. december 25. 11:35

    Szia Zsófi! Boldog karácsonyt és jó pihenést kívánok az utazáshoz!

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon poén!! Ha-ha-ha!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon boldog karácsonyt kívánok, és remélem nagyon jól érzed magad ebben a különös karácsonyi hangulatban ill. helyszínen.
    puszi
    Orsi

    VálaszTörlés