2009. december 15., kedd

The haunted house

Ma reggel koran felmentem a konyhaba,elkezdtem csinalni a dolgaim,kozben vegig a foldet neztem,hatha megpillantom az egeret,de szerencsere nem volt sehol.Mindenesetre nagyon rosszul ereztem magam...

Nem emlekszem,hogy meseltem-e mar... par hete rendeltek a neten 3 haziallatot, 3 undorito kukacot amik egy muanyag dobozban laknak faagak es levelek kozt. A gyerekek minden este kinyitjak a dobozt,megetetik oket,majd visszarakjak a polcra ami az o szobajukban van. A doboz tetejet eleg nehezen lehet visszatenni es sokszor nem is szenvednek vele,hagynak egy rest. Kerni szoktam oket,hogy tegyek vissza normalisan,nehogy kiszokjenek,dehat hiaba....
Szoval ma reggel tettem-vettem a konyhaban,siettem,hogy minel elobb vegezzek es kimehessek az egerlakta helyrol. A gyerekek meg aludtak,anyuka zuhizott,apuka pedig a lepcso tetejen allt es kiabalt le nekem,hogy azonnal menjek fel. Elindultam a lepcso fele es lattam,hogy apuka remulten all,egy lepcsofokot bamul mereven. Gondoltam,hogy valami nem stimmel. Persze en is megalltam a lepcso aljan,s megkerdeztem mi a baj. Mondja,hogy az egyik lepcsofokon ott maszik a hatalmas kukac,gyorsan menjek es csinaljak vele valamit.
Haat nem eppen a legmegfelelobb embert valasztotta erre. Mondtam,hogy eszem agaban sincs megfogni,s mig anyuka ki nem jott a furdobol,ott alltunk es neztuk merre megy a borzadvany. Vegul anyuka megfogta,visszatette a dobozba es megszidott mindkettonket,hogy lehetunk ilyen alamuszik... Sajnalom, undorodom toluk!!!
Vegul visszamentem a konyhaba,a szulok is lejottek, anyuka pedig mondja,hogy a 3 kukacbol csak 2 van a helyen,a harmadik valahol a lakasban koszalhat. Mikor a nagyobb gyerkoc ezt megtudta,nagyon szomoru lett,ma reggel nem is reggelizett csak ult az asztalnal es sirt. Lattam apukan is,hogy meg van remulve es en is meg voltam,hisz mennem kell fel a gyerekek szobajaba rendet rakni... Mielott elmentek itthonrol,feltettek a kerdest: "Mit csinalsz,ha napkozben ratalalsz a kukacra?"
(Azt majd en tudom...:) ) Azt valaszoltam,hogy kimegyek egy faagert es bepockolom a helyere. Persze rossz volt a valasz,mert felmerult,hogy mig kimegyek egy agert es vissza addig eltunik es akkor megint elveszett... Igy kertek,hogy fogjam meg..
Gyorsan rendberaktam a szobat,es huztam is le a szobamba..
Biztos vagyok benne,hogy ma nem fogok felmenni!!

3 megjegyzés:

  1. Napi 8-10 orat melozom nem panaszkodom mert jol érzem magam.De minden nap amikor leülök a géphez és van 5percem a meloba megnézni h irtal e kb "felcsillan" a szemem h IGEEEEENN:)
    a sztorijaidat imadom..viccesek aranyosak és tök jo olvasni!mindig varom öket..ennyi:)nagy pussz

    VálaszTörlés
  2. Jaj Zsofi, miért nem nálunk vannak kukacok? Ez annyira vicces. Ha megyek hozzátok, megfoghatom őket?

    VálaszTörlés
  3. Jajj segítség.... kukac. És mekkorák, mint egy giliszta? Inkább vennének kutyát a gyereknek. Én meghalnék ott az tuti.

    Egeres sztorim nekem is volt mikor au pair voltam, a házamban (egy kis külön házam volt)több száz egér élt hónapokig!! Az egérírtó jött hetente lerakott több kiló mérget és pár nap alatt elfogyott. Szörnyű volt, minden éjjel halottam őket cincogni és szaladgálni.

    kitartást, és dobd ki a kukacokat valami fűbe
    Ági

    VálaszTörlés